Teraz jest 24 lis 2024, 10:04

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lut 2010, 04:52 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
No właśnie jak myślicie po ilu zawodników będą grane mecze?

Na pewno podstawową ilością będzie 4 urodzonych morderców ;)
No właśnie a conquest? 10? 12? czy może 16?

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 08:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2004, 18:06
Posty: 166
Lokalizacja: Wejherowo
10 było by moim zdaniem fajnie, czasem brakowało tej piechoty kiedy trzeba było obsadzić załogę heli, czołgista, komand er i APC/BTR ale te 8 miało swój urok, zobaczymy jak będzie dostępny tryb conquest. Ja myślę 8 lub 10

_________________
BF1942, BF V, BF2, BF2142, BF BC2, BF3- TeamC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Najfajniej by było po 12, ale ze względu na to że ciężko tylu ludzi zebrać to pewnie będzie po 8.
Zależy jak będą wyglądały mapy małe i ile sprzętu będzie. Bo póki co jest czołg i lekki czołg UAV i czasem heli czyli między 3-5 ludzi w sprzęcie i 3-5 piechoty trochę mało może być.

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 10:49 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 13:56
Posty: 22
Dla mnie conquest to zawsze duża liczba graczy, minimum to 12 optimum to 16. Mam nadzieje że na esl zagości większość typów rozgrywki w tym Squad Rash (4vs4). Pożyjemy zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1586
Lokalizacja: Żółwin
mnie interesuje czy na klanówkach będzie się grało z unlockami :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Według mnie powinny być niektóre unlocki. Na przykład główna broń AT jest beznadziejna bo ma tylko 20 pestek i szybko się kończy.

A ktoś pisał dlaczego AT ma tłumik, bo jak kampi się na czołg i zabija piechotę, żeby nie wiedzieli skąd.
Wreszcie jak nie ma UAV, jest sens z kampieniem się w jakiejś miejscówce na czołgi wroga ;D

PS.
look masz wiadomość :omg:

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Maniek A. napisał(a):
A ktoś pisał dlaczego AT ma tłumik, bo jak kampi się na czołg i zabija piechotę, żeby nie wiedzieli skąd.
Bez sensu, piechota zdąży Cię zaspotować i wtedy tłumik na niewiele się zda. Imo tłumiki powinny być albo jako unlock dla każdej z klas albo powinno ich po prostu nie być w ogóle.


Ostatnio edytowano 1 lut 2010, 12:39 przez NoAim, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 12:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
O to chodzi w dobrej kampie żeby cię nikt nie zespotował, inaczej by to nie była kampa, a normalna obrona. Mnie już kilka razy udało się tak czołg zaskoczyć. Jak jest się białymi jest dosyć łatwo, tylko dobre miejsce trzeba znaleźć.

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2003, 08:57
Posty: 1009
Lokalizacja: Sosnowiec
Unlocki muszą być, nie wyobrażam sobie klanówek bez min :D

_________________
- Eagle Thrust formation target 2800 yards -- begin psch-war operations.
- 700 -- 600 yards -- 500 -- Commence firing.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2004, 18:06
Posty: 166
Lokalizacja: Wejherowo
W Bf2 unlocki nie były brane pod uwagę ale te podstawowe bronie były sensowne. Żeby grać w klanowki z unlockami to trzeba się zaopatrzyć w rankingowy prywatny serwer i pewnie koszta z tym związane są większe tak mi się wydaje, jeśli źle pisze to proszę o poprawkę. Zawsze mi się te unlocki kojarzą z statsmanami :D a jak już do tego dojdzie to w ogłoszeniach do klanów będzie pisało: Wymagane - odblokowane wszystkie bronie :D .
A z tym tłumikiem to ma sens, trzeba tylko dobrze ze wszystkich możliwości korzystać.
A co do ilości to trzeba poczekać na con. i mapy.

_________________
BF1942, BF V, BF2, BF2142, BF BC2, BF3- TeamC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 15:40 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Obrazek
Mechanik jako że jest wyposażony w "naprawiacz" pojazdów i broń przeciwpancerną musiał dostać lipną broń na piechotę, a zastosowanie w jego pukawkach tłumika daje pretekst do ustawienia niskiej siły ognia. Proste i logiczne chyba?

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2008, 12:40
Posty: 481
Przydałby się Clan Mod na którym każdy miałby odblokowane wszystkie unlocki (tak jak to jest np w BF2142).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2010, 13:15 
Offline

Dołączył(a): 8 sty 2010, 23:21
Posty: 3
Jak beda sparingi to bardzo prawdopodobne ze po 4v4 (squad rush) lub 8v8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2010, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 2 sty 2010, 19:53
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Zobaczymy jak będą wyglądały mapy, jakieś będą wielkości. Co do ligi ESL - tutaj na pewno zacznie działać sekcja Niemiecka będziemy musieli zobaczyć jak oni rozwiążą ową sprawę dotyczącą regulaminu jak rozgrywek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2010, 19:21 
Offline

Dołączył(a): 4 lut 2010, 20:24
Posty: 40
_Dominiko_PL napisał(a):
Obrazek
Mechanik jako że jest wyposażony w "naprawiacz" pojazdów i broń przeciwpancerną musiał dostać lipną broń na piechotę, a zastosowanie w jego pukawkach tłumika daje pretekst do ustawienia niskiej siły ognia. Proste i logiczne chyba?



Jak dla mnie mechanik ma najlepszą broń. Może nie ma powera, ale za to jest lekka i cicha, przez co nasz żołnierz mknie jak błyskawica ządny Dog Tagów, a kiedy oddajemy strzały niektórzy nie potrafią się z orientować skąd one padają. :) Do tego bardzo szybko się przeładowuje i ma niewielkiego recoila przez co jest bardziej celna.

_________________
Call of Duty


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL