Teraz jest 27 lis 2024, 06:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lut 2010, 21:18 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 22:29
Posty: 16
@EDIT
niewazne, zle przeczytalem ;)



Btw. Zna ktos odpowiedz na moje poprzednie pytania?
Co wlasciwie daje ten pistolet ze strzalkami?
I jest tu cos w rodzaju wstrzymania oddechu or sth zeby celownik w snajperce nie latal czy to tak ma byc?
I ogolnie to przyblizenie x12 to od razu jest na full czy jakos trzeba recznie zwiekszac?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 21:32 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2010, 23:34
Posty: 16
Tez mnie ciekawi ta sprawa, przejda te staty czy nie? prosze o uzasadnienie jakims linkiem, gdzie to pisze, bo sam gdzies czytalem, ze wszystko przechodzi.

co do gry to chodzi mi na high, pomimo, ze moja maszynka ma juz 2,5 roku, dlatego optymalizacja dla radeona i 2-rdzeniowych prockow jest dobra. Sama rozgrywka jest bardzo dynamiczna, podobaja mi sie bronie, brak czolgania nie przeszkadza mi (no tak, kto sie nie wychowal na csie :) ) udzwiekowienie - za terkot wirnika smiglowca przyznalbym kazda z mozliwych nagrod, po prostu ciarki po plecach przechodza, gdy apacz przelatuje nad toba z charakterystycznym terkotem, poczym puszcza serie z hellfire w jakis czolg. tryb rush jest ciekawy, bitwa ciagle zmienia miejsce, zwazywszy na rozmach walk i kamper i raszer/raszowiec znajdzie cos dla siebie. Fajnie wyglada ten pierwszy gdy sie zawala sciana ktora sluzyla mu za ochrone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 21:42 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
STATYSTYKI Z BETY NIE PRZEJDA!!
niby dlaczego mialyby przejsc.
jedyny plus z gania w bete to taki ze jesli logowaliscie sie zjakims nickiem to on zostanie do wersji finalnej. nicki nie beda usuwane jak to mialo miejsce w bf2 i 2142 demach i betach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 21:49 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
towarzyszwasyl napisał(a):
Tez mnie ciekawi ta sprawa, przejda te staty czy nie? prosze o uzasadnienie jakims linkiem, gdzie to pisze, bo sam gdzies czytalem, ze wszystko przechodzi.


Statystyki jak pisze Okota NIE PRZEJDĄ. Jest to oficjalne info od EA.

Panowie! Czytać temat a nie zadawać to samo pytanie milion razy! Każdy następny post o statystykach będzie kasowany a jego autor dostanie ostrzeżenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 22:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 kwi 2005, 10:33
Posty: 101
Lokalizacja: Wrocław
Miła jak się wygrywa bo czasem naprawdę takie tłuki graja na serwerze że psuja cały fun. Ale to nie wina gry no więc, brak prone (to chyba najlepsze co mogli zrobić usunąć całkowicie zbugowany prone koniec beznadziejnych hitboxów) w końcu gra się po ludzku ;]. Broń medyka moim zdaniem LMG niema prawa bytu w tej grze. Po za tym i innymi Bugami które zostały wymienione na EA forum w topicu „PC Beta Suggestions and Feedback” gra zapowiada się obiecująco. Czekam i mam nadzieję że poprawią co trzeba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 22:37 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2010, 16:59
Posty: 19
co to jest prone? ..ogólnie często czytam że gdzieś nie wolno tego tamtego ...jakiś ramming, bunny hopping ...baseraping i wiele wiele więcej ..na cześć z tych sformułowań znalazłem odpowiedź w google, niektóre da się odszyfrować znając angielski ..ale niektórych nijak nie da się odgadnąć %-) ...przydałby się jakiś słowniczek takich pojęć ..czy ktoś gdzieś widział takowy ? :P ..chętnie się zapoznam :P

[edit] ..dobra, prone to już wim, leżenie..


Ostatnio edytowano 1 lut 2010, 22:45 przez imYOURkiller, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 22:42 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Guldur => Pistolet ze strzalkami zaznacza cel dla inzynierow z wyrzutniami rpg. Inz wystarczy ze namierzy zaznaczony cel (pojawia sie pomaranczowy kwadracik kiedy ma sie zaladowane rpg, robimy zoom na pare sekund i gotowe, dziala nawet przez przeszkody) i jego rakieta sie naprowadzi na cel. Przydatne ale trzeba poswiecic pistolet ktory czasami ratuje zycie.
Zoom x12 jest nieregulowany.

Towarzyszwasyl => To jestes jedynym przypadkiem (przynajmniej jedynym ktorego ja widzialem) z 2 rdzeniowym procem ktory nie narzeka na dzialanie gry. Nawet ludzie z na maxa wykreconymi c2d do 4,2 ghz marudza. Chyba ze dla ciebie dropy do 25 fps nie stanowia problemu, dla wiekszosci ludzi to jednak niegrywalna wartosc w grze mp a rozsadne minimum to stale 40 fps.


prone - pozycja lezaca


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 23:01 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2010, 20:44
Posty: 1
U mnie tez na 2 rdzeniowym procku chodzi ok. (ok. 35-40 fps). Ale znaczenie chyba ma to, że ja na win xp i tylko directx 9.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2010, 23:39 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
NoAim napisał(a):
A tu taka ciekawostka:
Obrazek

piraci FTW :lol:

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 00:06 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 00:16
Posty: 6
Mam dwa rdzenie i wszystko chodzi płynnie. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 09:30 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Laggers => Sporo ludzi w pewnym watku na pewnej stronie zamieszczalo swoje analizy fps z fraps'a i u zadnego posiadacza 2 rdzeniowego proca te fpsy zadowalajace nie byly. Wiec jezeli ktos chce powiedziec ze ma "plynnie" na 2 jajowcu niech to udowodni i podzieli sie sposobem na to. Dla szanujacych sie graczy prog minimalny to 40 fps bez spadkow ponizej tej wartosci wiec jezeli masz 40-60 fps i spadki do np 30 to juz ciezko bedzie powiedziec o tym "plynnie". Przy czym i tak mowimy tu o plynnosci dla ubogich, plynnosc z prawdziwego zdarzenia to dopiero stale 60 fps.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 10:29 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 00:16
Posty: 6
Przy czym pragnę zauważyć, że fraps niemiłosiernie obniża fpsy. ;) Jedyne dla mnie wiarygodne źródło liczby mych fpsów to net_graph, ale on działa tylko pod grami na silniku gldsrc i source. :( Ale jak ci to sprawi przyjemność, to odpalę z frapsem.

EDIT: fps mam 40-50 a przy naprawde wielkiej zadymie na otwartej przestrzeni min 35. Poza tym o co ci chodzi z szanującym się graczem, ja z tymi fpsami jestem zazywczaj pierwszy albo drugi w tabeli, więc nie myślę, żeby mi to negatywnie wpływało na grę, ponieważ gra mi się przyjemnie i bez ścinek ani lagów. :D


Ostatnio edytowano 2 lut 2010, 11:15 przez LaggerS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 11:10 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
LaggerS => Obniza fpsy? Chyba tylko w momencie kiedy nagrywasz nim avika. Ja korzystam z frapsa czesto, kiedys juz zreszta porownywalem frpasowe fpsy z fpsami z benchamrka w grze (chyba w FEAR bo tam podobnie wygladaly statystyki - min, max i avg fps). Nigdy nie widzialem by fraps zanizal fpsy. Zrobilem 3 benchmarki:

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
2181, 60000, 28, 50, 36.350
2329, 60000, 30, 57, 38.817
2478, 60000, 30, 51, 41.300

Nagly spadek z 40 do 30 fps jest dla mnie bardzo wyraznie odczywalny i dosc bolesny (moj aim cierpi). Gra jest na granicy grywalnosci z takimi fpsami imo. Te wyniki na gorze to i tak szczesliwe dosc, nie raz widzialem drop do 25 fps co jest juz niegrywalne totalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 11:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
przy orgi na mapie mam spadek do 37 fps ( 45 standardowo ) c2d 2,27, 2gb ram 800 mhz , gf 8800gts 320 oc2. Nie ma co płakać, mają pracować nad optymalizacją. My płaczemy, a masa ludzi z radeonami nie moze grać przez freeze gry ( kolega np. )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 11:40 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 00:16
Posty: 6
To albo ty kiepski/rozpuszczony jesteś, albo ja taki dobry/harkor(raczej to pierwsze :lol: ) Bo mi naprawdę to nie przeszkadza. Gra mi się bardzo dobrze, a imo gra chodzi płynnie. Chciałbym też zauważyć, że na ścinki i lagi wpływa również ping.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL