Teraz jest 23 lis 2024, 16:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lut 2010, 21:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2009, 21:13
Posty: 126
anuluj preordera , chyba o to mu chodziło....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2010, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
nie mam klucza, ale moze jakos da sie cos zalatwic i sprawdze na becie jak u mnie to wyglada, moze nie bedzie tak zle :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 01:07 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2006, 06:38
Posty: 5
No dobra, na wstępie piszę, że jestem "newbie" na forum (czytam lecz się nie udzielam) czytając Wasze wrażenia stwierdzam co następuje:
- jest to wersja BETA (do testów, opinii, wytykania co jest ok a co ma być do zmiany) wszystko jest TU=>http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page;
- piszecie o low fps na swoich kompach , gra jest optymalizowana pod nowe os'y oraz pod procki wielordzeniowe (zapomnijcie o wsparciu dla xp i archaicznego DX9);
- a propos statystyk (wersja pc) to jak napisali na forum ea.com (link powyżej) to przechodzą na full wersję - dotyczy to preorder'ów (wersji przedpremierowych);
- najważniejsza rzecz - LAGI także piszą o tym na forum ea - beta na pc wyszła po to aby zoptymalizować dynamiczność rozgrywki MULTIPLAYER - tym zajmuje się DICE firma ze Szwecji.
Wyczytam coś świeżego to wrzucę w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 01:12 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2009, 16:23
Posty: 34
To ze napisali to nie wiele naczy. Wazne kto napisał. I nie kojarze by zerk16 coś takiego napisal.

Więc przykro mi.
-wsparcie dla XP i DX9. Jest? Jest!
-statystyki przechodzą? Nie

Niestety nie czytasz właściewgo forum, bo na tym co podałeś to z ekipy tyko zerk16 sie wypowiada.

_________________
...::Follower of the Dark Side::...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 01:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Właśnie miałem napisać to co ID+, czytasz niewłaściwe forum. Czytaj to:
http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... 2-pc-beta/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 03:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2005, 11:29
Posty: 58
Lokalizacja: UK
Wyciągnięte z jednego okienka, które pojawia się w trakcie instalacji:

EA napisał(a):
Beta Testing Agreement
Battlefield Bad Company 2
In order to participate in this Beta Testing Program of Battlefield Bad Company 2, you must read and accept the terms of the agreement below. Please read the BETA TESTING AGREEMENT closely.

(K) You acknowledge and agree that earned points or achievement points acquired during the Beta Program cannot be saved up for or used in the commercial version of the Game.


Czyli w skrócie - staty z bety nie przechodzą, chyba że coś się zmieniło od udostępnienia bety. A tak na marginesie, to tam jest także napisane, że beta tester musi mieć skończone 18lat. :lol:


EDIT: Wrzuciłem ze zmęczenia zły punkt regulaminu :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 10:13 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2006, 12:34
Posty: 25
Lokalizacja: gdynia
Mi na duo core e8600, MSI 8800gts i 4gb ramu w rozdziałce 1600*1050 na full detalach smiga aż miło. Jeszcze nie zdarzyło mi się by klatki spadły poniżej 30. Jeśli pełna wersja będzie dobrze chodziła jak beta to będe zadowolony. A co do pierwszego wrażenia to hmmm po przesiadce z BF2 zaskoczył mnie brak czołgania i leżenia. Mam nadzieje ze poprawia cos z tym skakaniem bo bedzie tak jak w bf2 z czasow pacza 1.2 No ale pozatym to pełen wypas. Ciekawe czy w pełnej wersji dadzą samoloty?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 10:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Przeczytaj ostatni opis unlocka dla meda ;) ( specjalizacja )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:01 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Nie pamietam juz czy ten problem za czasow bf2 rozwiazano ale podobnie tutaj draznia mnie troche kolesie z granatnikami wyskakujacymi z bardzo nienacka zza winkla i z ogledlosci 1 metra pakujacymi mi prosto w ryj 40mm granat. Po czym oczywiscie biegna dalej jakgdyby nigdy nic...

Podobna rzecz z asfaltem-kamperem co zaczai sie gdzies w krzaczku, rzuci sobie ammo pod nogi i napier..la tymi granatami bez konca. Czasami po prostu nie da sie nie wziac recona specjalnie dla takiego pacjenta by mu umiescic kulke miedzy oczami, poczekac 10 sek i umiescic kulke miedzy oczami po raz kolejny bo jak wiadomo taki latwo sie nie poddaje i wraca do swojego gniazdka z paczka ammo i zaczyna na nowo swoj ostrzal artyleryjski granatami 40mm X_X Zdecydowanie ammo powinna rozdawac stara klasa supporta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:13 
Offline

Dołączył(a): 5 sty 2010, 22:59
Posty: 74
Juz nie przesadzaj. Takie campienie czy walenie z granatnika nie razi mnie tak jak w codzie. Tam poprostu wychodzilem z siebie przy takim zachowaniu.
Tutaj w trybie rush troche campienie jest wymuszone. Nawet nie troche. Wszak trzeba utrzymac wroga na dystans jak jest sie obronca i na odwrot.
Poczekamy jak beda ludzie grac w innym trybie przy innych wiekszych obszarowo mapach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lut 2010, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, 20:58
Posty: 50
Lokalizacja: Żyrardów
Nie wiem o co płacz z tym granatnikiem. Fakt, że często tak jest jak opisuje kolega wyżej, ale wystarczy jeden granat celnie i typa nie ma.

U mnie jest taki fail z granatnikiem, że czasem zdarzy mi się walnąć we wroga stojącego 2m ode mnie i jego zabije, a mnie nie (a przecież powinno, co się czaaasem zdarza), a czasem jest tak, że widzę typa z daleka, robię "flusz" granatnikiem, wybuch jest metr od niego (dosłownie powinien gość leżeć bo było prawie "na twarz") a typ biegnie dalej. Sorry ale nie wiem czy to balans tak miał działać, jak dla mnie to trochę małą siłę rażenia ma czasem ten granatnik. No i fajnie by było jakby granaty dało się odrzucać :D

_________________
Obrazek
http://www.Counter-Strike.PL
http://www.Board.Counter-Strike.PL
http://www.youtube.com/user/Wschood

Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2010, 00:49 
Offline

Dołączył(a): 31 sty 2010, 19:02
Posty: 149
W konsolach chipset graficzny jest zabytkiem, ale procesor mimo upływu czasu w X360, a tym bardzie w PS3 daje radę. X360 to IBM PowerPC Xenon 3 rdzenie z tego każdy jest wstanie pociągnąć dwa wątki (6 w sumie). Jeżeli nie będzie wielkiej optymalizacji ze strony DICE pod PC to raczej należy się kierować w stronę zakupu czegoś z 4 rdzeniami ;)

Proszę zerknąć na wydajności w grach typu GTA4, Lost Planet 2vs4 rdzenie, więc w BF2BC może być bardzo podobnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2010, 02:35 
Offline

Dołączył(a): 1 lis 2006, 23:03
Posty: 54
dzisiaj odpaliłem frapsa zeby sprawdzic fps

Radeon 4870 512mb
Athlon x2 250+ 3ghz
4gb ram ddr3

1680x1050
na Low 40 FPS
na Full (ręcznie w advanced zeby miec pewność) 20 FPS

Gram na medium, mam 30-35 fps i nie ma przycinek, jeżeli będzie jeszcze jakaś optymalizacja to powinno być dobrze na high

_________________
SRPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2010, 14:19 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2006, 12:34
Posty: 25
Lokalizacja: gdynia
ZzackK napisał(a):
W konsolach chipset graficzny jest zabytkiem, ale procesor mimo upływu czasu w X360, a tym bardzie w PS3 daje radę. X360 to IBM PowerPC Xenon 3 rdzenie z tego każdy jest wstanie pociągnąć dwa wątki (6 w sumie). Jeżeli nie będzie wielkiej optymalizacji ze strony DICE pod PC to raczej należy się kierować w stronę zakupu czegoś z 4 rdzeniami ;)

Proszę zerknąć na wydajności w grach typu GTA4, Lost Planet 2vs4 rdzenie, więc w BF2BC może być bardzo podobnie.



4 rdzenie? nie przesadzajmy. Dobry procesor dwu rdzeniowy spokojnie daje rade. Sam byłem lekko zdołowany jak czytałem wymagania opcjonalne do BC2 ale teraz wiem już że są sporo zawyżone. Jak pisałem mam Duo Core E8600 3,66 i MSI 8800gts i spokojnie daje rade w najwyższej rozdzielczości i na maksymalnych detalach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2010, 14:49 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Wyglada na to ze 2 rdzenie jednak wystarcza pod warunkiem posiadania karty nvidii. Na odpowiednikach od ati wydaje sie ze ludzie maja 20-40% gorsze wyniki.

ZzacK => Nie, konsolowe procesory nie sa takie super niestety. To wykastrowane wersje pelnoprawnych wersji. Myslisz ze Cell w superkomputerach to ten sam cell ktorego mamy w ps3? Nie. Analogicznie xenon z xboxa. Poszukaj info na necie nt hardware'u w konsolach a znajdziesz pare ciekawych artykulow ktore mowia cala prawde.
Na moim c2d gta4 nie tylko dzialalo znacznie lepiej ale i do tego wygladalo lepiej niz na xboxie. 2 rdzenie vs 3 rdzenie x 2 watki w xboxie a i tak mam lepsza wydajnosc na pececie. Bylo to wyraznie czuc zwlaszcza w zaleznych od procesora momentach jak przejezdzanie przez tlumy (euphoria jest troche bardziej wymagajaca niz zwykly ragdoll) ludzi kiedy wersja xboxowa zarywala a pecetowa smigala jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL