wojti18 napisał(a):
Dla posiadających ten problem.
Wejdzcie na strone supporu EA, ale nie tą polską. Klikacie contact us. Wybieracie live chat. Czekacie na swoją kolej i zaczynacie rozmowe. Typek sprawdza coś tam i daje wam nowy klucz.
Sposób może i skuteczny, ale czy to oznacza, ze jakbym w przyszłości ponownie instalował grę, to muszę użyć nowego klucza? Poza tym nie wiadomo, co na to support EA polska. Może oni coś po majstrują i zrobią. Pamiętaj, ze w weekend może nie funkcjonować, albo po prostu oni cały czas nad tym pracują. No i jak sprawdzić, to moje pytania z pomcy EA polska sa widoczne i na angielski. Ale zgryz pozostaje.
A co tam najwyżej będę miał dwa działające seriale XD
[EDIT]
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/422913.page ten temat na forum gry pokazuje skale problemu. Jest zasypany zgłoszeniami o niedziałającym serialu.
[EDIT2]
Cóż odbyłem rozmowę z konsultantem. Była dość długa, ale w końcu dostałem działający klucz. Po małych problemach z łącznością i PunkBuster, w końcu zacząłem grać. Jutro wchodzę na serwer tego portalu XD
Przy okazji od konsultanta wiem, że deweloperzy wciąż nad tym pracują. Za jakiś czas może się okazać, że jesteśmy w posiadaniu dwóch dobrych kluczy.
[EDIT3]
Dziś dopiero EA polska mi odpowiedziało i co? A to:
EA Polska napisał(a):
Witam serdecznie,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts.
Z przykrością informujemy, że ze względów technicznych tryb gry wieloosobowej w Battlefield Bad Company 2 oraz wszystkie usługi z nim związane (rejestracja gry itp.) są chwilowo częściowo niedostępne.
Nasi specjaliści pracują ciężko, aby rozwiązać wszystkie problemy z grą w trybie online.
Przepraszamy bardzo za wszystkie niedogodności tym spowodowane.
Pozdrawiam.