_Dariuszek_ napisał(a):
Za takie teksty powinieneś dostać od moderatora nagrodę, naucz się zwracać grzecznie do swoich rozmówców, nie jesteśmy u ciebie w domu, a ja nie jestem twoim kolegą, załapałeś?
Swoja drogą po co wspomniałeś o tym ile rejestruje ludzkie oko, jeśli nie miało to być wyznacznikiem płynności gry?
Lubisz sobie pogadać o tym co wyczytałeś w wikipedia.pl?
Jeszcze raz to podkreślę, nikogo tutaj nie interesują wykłady odnośnie działania ludzkiego wzroku, lecz ilość FPS zapewniająca komfortową rozgrywkę.
cale szczescie moderatorem nie jestes, i raczej nie bedziesz. koniecznie musze lopatologicznie?
Mega Ataker napisał(a):
O mój drogi boże co ty za głupoty wygadujesz "Człowiek widzi około 25-30fps" WTF do szkoly dzieciaku!
to jest wg. Ciebie grzeczna odpowiedz? do tej
i tylko do tej odpowiedzi sie odnosilem, bo faktem jest, ze oko ludzkie rejestruje obraz z ok. 25fps, co bardzo latwo udowodnic wysylajac sie samemu do kina. koniec. kropka, i nie potrzeba to tego taniej zlosliwosci typu wikipedia, tylko biologie poziom gimnazjum. ovne i Dzichader maja racje w swoich postach
Dzichader napisał(a):
Człowiek widzi około 25-30fps (no chyba, że grasz codziennie to masz złudzenie że tnie)
ovne napisał(a):
To prawda ze oko ludzki widzi 25/sec, ale jakos do gier to sie nie odnosi
Za granice "grywalnosci" ustala się 30 fps, jednak w95% gier żeby grać maksymalnie komfortowo potrzeba 60.
i tylko do tego sie odnosze, i jezeli zdazylo ci sie szanowny nie-kolego byc kiedykolwiek w kinie, to albo byles raz i wyszedles, bo ci sie obraz 'szatkowal', albo czasem tam chodzisz i widzisz film, co potwierdza teze, ze masz takie same oczy jak ja i widzisz plynny ruch przy ok.25fps.
rozprawki czemu lepiej jest przy >50fps nie che mi sie pisac dla takiego ignoranta, ale zapewne w wikipedii znajdziesz interesujace cie informacje.
p.s. uprzedzajac: nie uzywam polskich fontow i wielkich liter, prosze nie brac tego jako brak szacunku.