Teraz jest 24 lis 2024, 10:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ściągawka :)
PostNapisane: 16 mar 2010, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2003, 13:43
Posty: 399
Lokalizacja: Tarnów
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 23:34 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 6 mar 2010, 21:38
Posty: 131
Mam jedno pytanie. A dokładnie chodzi o zasłonę dymną - jak ja puścić będąc w AH-64/MI-28 ? Dodatek miałem, próbowałem chyba każdym rozsądnym klawiszem (PPM, alt, ctrl) i z każdej pozycji (pilota, strzelca). I wielkie G ! Nie puszczało zasłony dymnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 00:35 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2010, 22:50
Posty: 268
jak helikopter to flary :stupid: ,a ich nie dali bo tu nie ma namierzanych rakiet na podczerwień tylko postawili działka pplot (ZSU-23) więc to w helikopterach nie działa,ja mam raczej pytanie po co ta rakieta hellfire w trybie dodatkowego ognia skoro ona nie namierza nawet zaznaczonych strzałką celów?! w takim razie jak chce się helke to najlepiej szybkie przeładowanie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 15:45
Posty: 45
Lokalizacja: Toruń
qwakaer napisał(a):
Mam jedno pytanie. A dokładnie chodzi o zasłonę dymną - jak ja puścić będąc w AH-64/MI-28 ? Dodatek miałem, próbowałem chyba każdym rozsądnym klawiszem (PPM, alt, ctrl) i z każdej pozycji (pilota, strzelca). I wielkie G ! Nie puszczało zasłony dymnej.


Z moich doświadczeń działa to tylko w czołgu. Odpalasz to wciskająć PPM.

W opcjach/W pojeździe/Pilot jest 'specjalizacja w pojazdach'. sprawdz co masz tam ustawione ;)
Pozdrawiam.

_________________
I <3 M95 ^^
Obrazek > KudlatyMiSs

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 00:52 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 6 mar 2010, 21:38
Posty: 131
W czołgu mi działa.
Ale pytam bo...na tym forum w którymś z tematów (nie mogę go teraz znaleźć) jeden koleś napisał jak najlepiej latać:
Pilot - dodatek zasłona dymna
Strzelec - pancerz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 01:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 15:45
Posty: 45
Lokalizacja: Toruń
Ymm...specjalnie wszedłem na pusty serv żeby to przetestować,i nic takiego nie działa. (jedynie pojazdy)
Zresztą nigdy nie widziałem żeby ktoś w ogóle puszczał jakieś zasłony dymne z śmigłowca :D

_________________
I <3 M95 ^^
Obrazek > KudlatyMiSs

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 02:59 
Offline

Dołączył(a): 11 lut 2010, 21:53
Posty: 49
XerxesPL napisał(a):
jak helikopter to flary :stupid: ,a ich nie dali bo tu nie ma namierzanych rakiet na podczerwień tylko postawili działka pplot (ZSU-23) więc to w helikopterach nie działa,ja mam raczej pytanie po co ta rakieta hellfire w trybie dodatkowego ognia skoro ona nie namierza nawet zaznaczonych strzałką celów?! w takim razie jak chce się helke to najlepiej szybkie przeładowanie


sprawdzalem ostatnio wlasnie te rakiete na pustym serverze i powiem ze naprowadzala sie na pojazd z trackerem ( tylko nie za kazdym razem:], no i nie z dalekich odleglosci )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 09:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2010, 20:00
Posty: 54
Strzelec lepiej niech bierze alt. uzbrojenie - wtedy moze sypac strzalkami naprowadzajacymi... [ lataja szybciej niz te z gazowki oczywiscie ]

_________________
ESL profile
inVade


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 12:51 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
W sumie tego linka dawałem już na tym forum kilka dni wcześniej ale jedna rzecz mnie nadal nurtuje. Kolumna KICK przy broniach. Mamy wartość KICK i AMP, rozumiem, że kick to odrzut jaki dostaniemy po wystrzale (im większy tym gorzej dla celności), a AMP to co to jest? Jakiś współczynnik modyfikujący (zwiększający?) KICK po każdym kolejnym wystrzale?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 15:45
Posty: 45
Lokalizacja: Toruń
''Amp'' modyfikuje ''Kick'' - kiedy "Amp'' wzrasta, ''Kick'' staje się bardziej przypadkowy z każdym jednym strzałem? :stupid:

"Amp" modifies "Kick" - when "Amp" increases, "Kick" become more random with each shot.

PS. mój angielski nie jest za dobry :oops: :lol:

_________________
I <3 M95 ^^
Obrazek > KudlatyMiSs

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 14:23 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2010, 17:55
Posty: 63
Jak na mój gust to skrót od Amplitude, Kick sam w sobie odrzuca broń do góry, a amplituda to różnica między skrajnymi pozycjami na jakie przemieszcza się naszcelownik względem centralnego punktu wyznaczonego przez kicka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 15:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lut 2010, 15:45
Posty: 45
Lokalizacja: Toruń
Theo1985 napisał(a):
Jak na mój gust to skrót od Amplitude.


A możliwe jest że chodzi tu o amplitude drgań na końcu lufy broni :?:
Przez te drgania zmienia się kierunek osi pocisku.

Ehh sam nie wiem. Czarna magia.

_________________
I <3 M95 ^^
Obrazek > KudlatyMiSs

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2009, 10:06
Posty: 227
Lokalizacja: Śląsk - Mysłowice
Amplituda to różnica między najwyższą temperaturą a najniższą ;PP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, 20:58
Posty: 50
Lokalizacja: Żyrardów
Czego was w tych szkołach uczą...amplitudą jest różnica wartości największej i najmniejszej...nie koniecznie temperatury, ale i innych wielkości fizycznych i nie fizycznych itp itd...

_________________
Obrazek
http://www.Counter-Strike.PL
http://www.Board.Counter-Strike.PL
http://www.youtube.com/user/Wschood

Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 20:23 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
Super, że ustaliliśmy czym jest amplituda, ale ja nadal nie wiem jak działa to AMP. ;)
Czyli tak po krótce, KICK to jakaś wartość (zgaduję, że w stopniach) o jaką przesuwa się celownik po wystrzale, a AMP to wartość o jaką przesuwa się celownik w przypadku kolejnych strzałów (ogień ciągły)?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL