Teraz jest 29 lis 2024, 01:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 mar 2010, 22:38 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
dupielos napisał(a):
gladky => Nie ma takiej broni jak m4 w bc2.


To oczywiste, ze skrot m4 oznacza m416, chociaz i ta nazwa jest niepoprawna, bo tak naprawde jest to HK416.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 23:12 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 04:19
Posty: 251
dupielos napisał(a):
gladky => Nie ma takiej broni jak m4 w bc2.


jest i m4 i m16
Obrazek
w sumie tyle samo zadaja ... niewiem w innej tabeli widziałem inna rozpiskę , ale obliczenia prawidłowe i w grze miej-wiecej tak mi wychodzi , no chyba że jakiś koleszka kevlar założy

co do strzelania w gościa który akurat zaczoł "sekwencje " nożowania to chyba jakiś bug jest , bo sie kolesia czesto wtedy zabić nie da ... tez miewam sytłacje 1v1 i pruje cały magazynek w klate przeciwnika , a i tak nożem dostaje ... to coś jest nie tak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2010, 23:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2006, 14:21
Posty: 48
Lokalizacja: Kowal
To nie M4 tylko HK416. W sumie dobra broń na średnie dystanse, ewentualnie można ją zastąpić AEK-971. Co do M16 to nie wypowiem się bo dopiero od dzisiaj mam.
A co do waszych problemów z 1vs1 to ja takich nie miewam, co najwyżej jestem świadomy dużego rozrzutu, albo małej szybkostrzelności karabinu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2010, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Heckler & Koch 416
Obrazek
Mimo, że podobny z wyglądu do M4, to zupełnie inna konstrukcja (oba zasilane tym samym nabojem pośrednim).

Może się też okazać, że na stronie głównej postać z karabinem trzyma właśnie H&K416 a nie M4.
Wiele się czyta na forach o tym, że facet z okładki ma M4, a nie ma tego karabinu w grze - to tak na marginesie.

@Gladky
Spróbuj strzelać pojedynczym ogniem. To, że wystrzeliwujesz cały magazynek, nie oznacza, że przeciwnik dostanie postrzał w sylwetkę, ani, że w ogóle w niego trafisz (w pełnej serii nawet z bliska nie jest to takie pewne).
Szybkie pojedyncze strzały trafiają dużo częściej.
Wymaga to jednak trochę wprawy.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2010, 16:44 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 15:21
Posty: 20
Tutaj trochę historii M16
http://jagged-alliance.pl/forum/kilka-f ... t1805.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2010, 16:58 
Offline

Dołączył(a): 13 mar 2010, 19:20
Posty: 1
Ech .. a dla mnie najlepiej zbalansowanym i pomyślanym, pod kontem gry zespołowej, był Enemy Territory. Trzeba było w nim osiągnąć określony cel, po drodze wykonując jeszcze parę pod zadań, aby można było grę wygrać. Każdy kto grał w nią pamięta, że nie sposób było, by wszyscy grali tą samą klasą, ponieważ zaraz dostaliby łupnia, a poza tym nie wykonaliby celu i przegraliby rundę.
Wszystkie następne FPS-y, w które grałem BF2, BF2140 , Cod 4 (zupełnie co innegp) już tego sukcesu grywalności drużynowej ET nie osiągnęły. Sukces próbował powtórzyć jeszcze ET:Quake Wars, ale z przyczyn złego zbalansowania siły broni, bugów i zbytniego udziwnienia broni (kosmiczny odlot twórców), gra nie przyjęła się i umarła śmiercią naturalną. Choć moim zdaniem pod względem strategi gry była o wiele ciekawsza niż BF2.
BC2 raczej koncepcyjnie jest bliżej CoD-a niż BF2, kto grał wcześniej w te gry z pewnością od razu to zauważy.
Na prawdziwą drużynówkę będzie nam trzeba poczekać zapewne do następcy BF2, bo BC2 nim na pewno nie jest:((


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2010, 20:25 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2010, 18:59
Posty: 49
Heh dzis dostalem kicka za to ze zakradlem sie do bazy wroga i podlozylem c4 na pojazdach (tryb podboj). Nawet nie udalo sie zdetonowac bo mnie zabili i kick od razu. Co za plebs :[


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2010, 20:43 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2007, 09:48
Posty: 459
Lokalizacja: Łódź
a wiesz co oznacza baza wroga i zwrot baseraping?

_________________
Obrazek
Popatrz czasem w górę - tam też toczy się bitwa... :arrow: PRGK-42 Air Squad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2010, 12:18
Posty: 94
Poki nie wprowadza auto balansu druzyn to chyba sobie odpuszcze gre. Gdzie nie wejde i jedna druzyna zdecydowanie przegrywa to zaczyna sie przechodzenie do druzyny wygrywajace i mecze w stylu 22vs10

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 14:00 
Offline

Dołączył(a): 11 mar 2010, 12:41
Posty: 38
Czolem,

Grywam w BC2 MP odkad sie pojawilo na naszym rynku. Singla w zasadzie sobie odpuscilem (pogralem chwile i zajalem sie MP). Gram inzynierem na serwach HC, najchetniej z PB (chociaz ich jest malo).

Rozgrywka przypomina mi wojne medykow ze snajperami. Czyli spray'owcow z machine gun'ami z gosciami, ktorych glownym celem jest znalezienie krzaka, zabunkrowanie sie i czekanie, az ktos podejdzie pod celownik jego/jej super sniperki. Czasami spotykam graczy szturmowcow, ale zadko.

Przyznam ze jestem rozczarowany grywalnoscia. COD4 MP wydaje sie tutaj byc niedoscignionym wzorcem. Nawet MW2 MP wypada lepiej (lepiej, tzn. przyjemnosc gry jest wieksza). Zaobserowowalem, ze w kazdej druzynie jest do najmniej 30% sniperow, okupujacych okoliczne wzgorza i tlukacych we wszystko co sie rusza. Wysadzenie MCOMa w takich warunkach jest frustrujaco-niemozliwe.

Kolejna sprawa to uzbrojenie. Gram AK74U. Czasami musze wywalic caly magazynek, zeby zalatwic goscia. Z drugiej strony gracz z M60 krotka seria z "drugiego konca mapy" rozklada mnie, niezaleznie czy chowam sie za murkiem, czy inna oslona. Takze wydaje mi sie, ze dysproporcje pomiedzy profilami (uszkodzenia generowane przez bron) sa zbyt duze.

Inna sprawa to damage z wyrzutni (rpg czy gustav). Czesto musze wpakowac 3 rakiety, zeby np. T90 dostal 30% damage'u. O zniszczeniu czolgu podczas jednego "zycia" jest chyba niemozliwe - koncza sie rakiety.

Wydaje mi sie, ze jedynym rozwiazaniem byla by pula profili na dana rozgrywke. Np. max 2 camperow-sniperow, max 3 medykow, max 3 inzynierow, reszta (max 8) szturmowcow.

Takze - jesli chodzi o wrazenia - srednio. Chyba zmienie profil na szturmowca albo wroce do MW2.

pzdr, PP.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 14:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2010, 16:06
Posty: 214
Lokalizacja: 071
Mam nadzieję że za jakiś czas w BC2 przestanie grać cały tłum statsiarzy. Kiedy przeciętny gracz będzie miał lvl 30+ 100% unlocków, wszystkie odznaki, każdego pina po 100x to albo przestanie grać bo mu się znudzi, albo wreszcie pomyśli co z gry można jeszcze wyciągnąć i zacznie grać zespołowo.

_________________
i72600k@4.4@mugen3//4x4KHX@1700//580GTX.DCII@820/1800/4400//ASUSZ68PRO//2xOCZ120V2.R0//2xWDCB1T.R0//bq!800W//yesico-openair//MS-SW-X6//rzr-lchs(ref)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 15:02 
Offline

Dołączył(a): 7 lut 2010, 17:45
Posty: 55
Powinno byc wiecej pkt za wysadzenie comma
Oraz ograniczenie podnoszenia przez medyka np do 3 razy Zapobieglo by to troche stats paddingowi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2006, 14:21
Posty: 48
Lokalizacja: Kowal
PonuryProboszcz napisał(a):
Rozgrywka przypomina mi wojne medykow ze snajperami. Czyli spray'owcow z machine gun'ami z gosciami, ktorych glownym celem jest znalezienie krzaka, zabunkrowanie sie i czekanie, az ktos podejdzie pod celownik jego/jej super sniperki. Czasami spotykam graczy szturmowcow, ale zadko.

Ja tam widuję szturmowców i inżynierów normalnie. A problem ze snajperami chyba trzeba przeczekać.

PonuryProboszcz napisał(a):
Kolejna sprawa to uzbrojenie. Gram AK74U. Czasami musze wywalic caly magazynek, zeby zalatwic goscia. Z drugiej strony gracz z M60 krotka seria z "drugiego konca mapy" rozklada mnie, niezaleznie czy chowam sie za murkiem, czy inna oslona. Takze wydaje mi sie, ze dysproporcje pomiedzy profilami (uszkodzenia generowane przez bron) sa zbyt duze.

Jak pakujesz cały magazynek to dla mnie zwyczajnie strzelać nie potrafisz. Max 10 naboi kładzie przeciwnika. Choć M60 jest rzeczywiście trochę przepakowane.

PonuryProboszcz napisał(a):
Inna sprawa to damage z wyrzutni (rpg czy gustav). Czesto musze wpakowac 3 rakiety, zeby np. T90 dostal 30% damage'u. O zniszczeniu czolgu podczas jednego "zycia" jest chyba niemozliwe - koncza sie rakiety.

Walimy w bok/tył i 3-4 strzały z RPG starczą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, 20:58
Posty: 50
Lokalizacja: Żyrardów
Celem rakiet powinny być gąsiennice, wtedy schodzi nawet na 2-3 strzały takie T90 czy Abrams...

No a jeżeli chodzi o oranie w gościa seriami pocisków, które przynoszą marny efekt...no cóż, trzeba strzelać celnie i umieć używać przyrządów celowniczych jeżeli nie biegamy z przezierami itp. Czasem decyduje ping czy lagi, np żeby zadźgać gościa z noża wbijam mu go w centralnie w banię ze dwa razy nawet po czym on dopiero po sekundzie pada...to samo może być z rejestracją pocisków na lagu, ty owszem smarujesz przeciwnika ołowiem, ale serwer ma to w d**ie i dlatego ciężej położyć typa. A DMG broni to już swoją drogą...Grunt to nauczyć się celnie strzelać, choć przyznam szczerze jeszcze mi nie wychodzi zajefajnie, choć grałem kupę czasu w CSa, gdzie o zabiciu przeciwnika decyduje tylko kilka pestek, a nie pół czy cały magazynek. Grać grać i jeszcze raz grać. Z ogarniętym graniem samo przyjdzie.

_________________
Obrazek
http://www.Counter-Strike.PL
http://www.Board.Counter-Strike.PL
http://www.youtube.com/user/Wschood

Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2010, 23:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2010, 00:19
Posty: 111
Lokalizacja: Rybnik
Na G4g.pl serwer [2] Kilku śmieci dostało Bana. Zaprawdę powiadam Wam iż PB działa.

_________________
Airsoft jest niczym Project Reality. Prędzej czy później padniesz.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL