Teraz jest 29 lis 2024, 14:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 mar 2010, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
masterceo napisał(a):
DEVowie jeszcze nie zdecydowali, na razie koncentrują się na wypuszczeniu wersji alpha


wypuszczeniu znaczy "open' ? :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2010, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
tak, open, ale nie wiadomo jeszcze jak bardzo. Może dla wszystkich, może dla community PRa albo tylko klanów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 mar 2010, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Sasquacz napisał(a):
A bc2 ma chyba tego od crysisa?


BC2 używa silnika frostbite - tego samego co w jedynce i BF 1943. Oczywiście po małym update.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2010, 22:23 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, 21:40
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik - Katowice
sory że tak wyjdę z tematu ale mam 2 pytanka, a mianowicie:

1. z tego co widzę to dobrze powyzej 3lat robicie Polskie jednostki (pamietam posty z 2007 :D niezły okres czasu) ( czemu az tak długo :((((( ???)
2. widzałem ze bodajze kilerek robił tekstury/skiny berylka, a więc moje pytznie brzmi jakiego programu do tego użyć !?!? najlepiej darmowy ...

z góry wielkie dzienki za pomoc i sory ze sie czepiam "długiego" okresy produkcjii ale sam "starałem" się pomóc przy Polskiej frakcji i widziałem wymogi :)

P.S. - szczery "szacun" dla wszystkich którzy pomagają przy modzie i na dodatek za darmo - sa ludzie którzy by tego neizrobili !! - docenuiam wasza parce i "niestety" "tylko" trzymam kciuki gdyż sam niepotrafiłem pomódz :(((((

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010, 23:49 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
1. z tego co widzę to dobrze powyzej 3lat robicie Polskie jednostki (pamietam posty z 2007 niezły okres czasu) ( czemu az tak długo (((( ???)

Powodów jest kilka
1.Dev-owie nie zadowalają się pół produktami
2.Dev-owie nie wypuszczą więcej niż 2 frakcje na raz, przynajmniej tak słyszałem
3.Ragni jest przynajmniej uczciwy, Niemcy mają z 4/5 rzeczy od roku zrobione na 99,9%

2. widzałem ze bodajze kilerek robił tekstury/skiny berylka, a więc moje pytznie brzmi jakiego programu do tego użyć !?!? najlepiej darmowy ...

3dsmax 9 jest najbardziej kompatybilny, płatny(ale jeśli się postarasz to sobie z tym poradzisz). Ja dla przykładu używam Blendera, który jest całkowicie FreeWare-owy(ale radze 3dsmax9, blender daje większe możliwości, lecz wymaga 3x więcej pracy).

PS to oni wyszli z tematu, a ty do niego wróciłeś.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 15:59 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, 21:40
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik - Katowice
dziekuje za odpowiedź jak i podpowiedź co do programu :)

a to w którym PR by polskie jednostki tak mniej wiencej wyszły (wiem ze jest temat okiem sceptyka ale niechce w dziesiątkach postów pisać)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 18:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Myślano o 1.0 ale będzie to prawdopodobnie wersja 1.1.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 18:38 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Sieku12 napisał(a):
dziekuje za odpowiedź jak i podpowiedź co do programu :)

a to w którym PR by polskie jednostki tak mniej wiencej wyszły (wiem ze jest temat okiem sceptyka ale niechce w dziesiątkach postów pisać)



Bóg jeden wie.

Chociaż, kto wie może Ragni coś ukrywa :twisted: .

PS gdyby każdy kto się o to pytał, zrobił choć małą część prac to już dawno znudzili byśmy się polakami.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Do modeli mozesz uzyc Gmax'a (darmowa, okrojona wersja 3ds maxa)
http://bfeditor.org/forums/index.php?showtopic=4675

Tekstury mozna robic w GIMP'ie (znaczy robic mozna nawet w Paincie, ale on, z wiadomych powodow odpada). Trzeba tylko zapisac jako DDS (znalazlem dwa pluginy, ale nie wiem czy dzialaja i wspolpracuja z BF'em http://registry.gimp.org/node/70 i http://nifelheim.dyndns.org/~cocidius/dds/#download)

PS.
Nie wydaje mi sie, zeby Blender mial wieksze mozliwosci od Max'a...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 21:21 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, 21:40
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik - Katowice
tekstury/skiny to ja wiem w czym wiem jak i robie (niestety nie dla polskiej frakcji gdzyż no niewazne ...) ale dla siebie robiłem robie i robic będę :) ale mi wląśnie zalezy zeby zorbić sobie modele - a jak bym taki model POWIECMY beryla zrobił to jak go dać do gry (BF2) bo wiem ze są animacje a nei jak w CS broń sama wienc jak !??!!? z góry wielkie dzienki za pomoc i sors za klopota :)

{edit} TUTAJ mozesz zobaczyc gdy podejmowałem sie parcy nad polską frakcją ze jednak coś potrafię ale do wymagań Ragni'ego niepotrafiłem "doskoczyć" :(((((((((((( (a pomógł bym z niezmiernie ogromną radościa) :(((((

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 22:12 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Sorry Sieku... ale już mówiłem, to nie są "moje" wymagania ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 22:19 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, 21:40
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik - Katowice
no rozimiem rozumiem .. :(( ale kurcze ściagnąłem sobie ten gmax co mi polecił "PaulPL11" lecz kurcze zanim ja sie polapie w tym czymś i zrobie chociaz pilke czy coś dla poczatkujących to zdązył bym zrobić 100 tekstór do PR'a w jakości HD <hahaha> nie no zarcik ale serio trudne to być :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Z tego co ja wiem to większość modeli jest zrobiona, lecz brakuje skinów/textur.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2010, 23:28 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, 21:40
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik - Katowice
no ja "niby" coś tam umiem w te strone lecz wymagania/progi DEV'ów ( :D ) PR'a sa zbyt wyskokie/wiekie jak na moje nogi :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 mar 2010, 22:57 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2008, 18:52
Posty: 145
Progi nie są wyższe, jedynie schodów jest więcej. Dla przykłady EA zadowoli się trzema kwadratami z tubą i powie, że są to trzy inne wersje WKM, zaś PR stawia na jakość.

Czyli pracy jest więcej, ale nie jest trudniejsza.

_________________
Amore Patriae Nostra Lex


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL