żeby podmienić jakąś broń musisz wejść w /nazwa moda/object_server/kits/(i np)us/US_assault.con
znajdziesz tam cały ekwipunek który ma szturmowiec. odnajdujesz linijke
Kod:
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M203
USRIF_M203 zmianiasz na jakąś inną broń, możesz je znaleść w
Kod:
object_server/weapons/handheld
przy wstawianiu/zmienianiu ekwipunku należy pamiętać że każda broń ma określony index (numer) w kitcie,
dla przykładu otwórz
Kod:
object_server/weapons/handheld/KNI_KNIFE/kni_knife.tweak
naciskasz ctrl+f i wyszukujesz
Kod:
ObjectTemplate.itemIndex
i widzisz, że nóż ma nr 1 dlatego jest pierwszy przy wyborze broni w grze. w kicie niemogą znaleść sie dwie bronie o tym samym index'ie
do kita możesz maksymalnie wrzucić chyba 9 żeczy
ps:nieda sie zrobić tak żeby można było wybierać unlocki jak w multi
ps2:z innego tematu na przyszłość
Cytuj:
em *** Generated with Bf2Editor.exe [created: 2005/4/5 15:44]
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 0 0 0 0.35
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 0 0 1 2
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 1 0 0 2
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 1 1 0 2
GeometryTemplate.setSpecularStaticGloss 0 0 0 0.15
GeometryTemplate.compressVertexData 1
GeometryTemplate.maxTextureRepeat 16
ObjectTemplate.activeSafe GenericFireArm rurif_dragunov
ObjectTemplate.creator MBA-1:mba
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.castsDynamicShadow 1
rem ---BeginComp:WeaponHud ---
ObjectTemplate.createComponent WeaponHud
ObjectTemplate.weaponHud.weaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\RURIF_Dragunov.tga
ObjectTemplate.weaponHud.altWeaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\RURIF_Dragunov_mini.tga
ObjectTemplate.weaponHud.selectIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\Selection\RURIF_Dragunov.tga
ObjectTemplate.weaponHud.hudName "KILLMESSAGE_WEAPON_dragunov" nazwa, która pojawia się w informacjach w lewym gornym rogu
ObjectTemplate.weaponHud.guiIndex 0 HUD(zwykle to tylko celownik,reszta wskazników od amo i hp jest gdzie indziej
ObjectTemplate.weaponHud.altGuiIndex 52 HUD przy zoomie
ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 50
ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 5
ObjectTemplate.weaponHud.disableOnSprint 1 przy wartości 1 ObjectTemplate.weaponHud.guiIndex przy biegu jest niewidoczny
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SingleFireComp --- tutaj rodzaj strzalu moze byc single multi i thrown wiecej nie pamietam
ObjectTemplate.createComponent SingleFireComp tak jak wyzej
ObjectTemplate.fire.addFireRate 0 tryb strzalu od 0 do 2 sam ustalisz co jest co
ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute szybkostrzelnosc
ObjectTemplate.fire.batchSize ilość wystrzeliwanych pocisków przy strzale
ObjectTemplate.fire.fireInCameraDof 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAmmoComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAmmoComp
ObjectTemplate.ammo.magSize 10 ilosc naboi w magazynku
ObjectTemplate.ammo.nrOfMags 7 ilosc magazynkow
ObjectTemplate.ammo.reloadTime 4 czas ladowania
ObjectTemplate.ammo.reloadWithoutPlayer 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierBasedRecoilComp --- tu wartosci od skakania celownika przy strzale
ObjectTemplate.createComponent SoldierBasedRecoilComp
ObjectTemplate.recoil.hasRecoilForce 1
ObjectTemplate.recoil.recoilForceUp CRD_UNIFORM/6/4.5/0
ObjectTemplate.recoil.recoilForceLeftRight CRD_UNIFORM/3.4/-3.4/0
ObjectTemplate.recoil.zoomModifier 0.25
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphFrameCount 2
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphExponent 6
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphTotalMovement 4
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierDeviationComp --- tu wartosci rozrzutu
ObjectTemplate.createComponent SoldierDeviationComp
ObjectTemplate.deviation.setFireDev 3.5 2 0.5
ObjectTemplate.deviation.minDev 5
ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0
ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 3 0.5 0.5 1
ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 3 0.2
ObjectTemplate.deviation.devModStand 2
ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.5
ObjectTemplate.deviation.devModLie 0.8
ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.01
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAnimationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAnimationComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultZoomComp --- wartosci zooma
ObjectTemplate.createComponent DefaultZoomComp
ObjectTemplate.zoom.zoomDelay 0.18 opóźnienie z którym przybliża
ObjectTemplate.zoom.zoomLod 1
ObjectTemplate.zoom.addZoomFactor 0
ObjectTemplate.zoom.addZoomFactor 0.3 wartość zooma (jeśli dodasz koleją linijke bedzie kolejny tryb zooma)
ObjectTemplate.zoom.changeFovDelay 0.15 opóźnienie z którym zoom sie pojawi
ObjectTemplate.zoom.disableMuzzleWhenZoomed 1 czy widac blysk strzalu przy zoomie
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.geometry rurif_dragunov
ObjectTemplate.setCollisionMesh rurif_dragunov
ObjectTemplate.mapMaterial 0 Collision_Material 68
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Mesh
ObjectTemplate.aiTemplate ChSni_Duragonov
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire1P
ObjectTemplate.setPosition 0/0.00869279/0.432095
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire1P_Outdoor
ObjectTemplate.setPosition 0/0.00877658/0.431594
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire3P
ObjectTemplate.setPosition 0/-1.97887e-005/0.67157
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_BoltClick
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_TriggerClick
ObjectTemplate.setPosition 0/-0.0419104/-0.169042
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_SwitchFireRate
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Reload1P
ObjectTemplate.setPosition 0/-0.00366077/-0.0369914
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Reload3P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0382311
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Deploy1P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0447858
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Deploy3P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0497777
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Zoom
ObjectTemplate.setPosition 0/0.0197366/-0.149191
ObjectTemplate.addTemplate e_shellejection_556
ObjectTemplate.setPosition 0/0.0175554/-0.0216403
ObjectTemplate.addTemplate e_muzz_g36
ObjectTemplate.setPosition 0/0.01/0.737454
ObjectTemplate.setRotation 0/0/45
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.animationSystem1P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem1p.inc
ObjectTemplate.animationSystem3P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem3p.inc
ObjectTemplate.projectileTemplate rurif_dragunov_Projectile tutaj ustawiasz czym strzelasz
ObjectTemplate.velocity 1000 predkosc pocisku
ObjectTemplate.itemIndex 3 numer broni
ObjectTemplate.delayToUse 1 opóźnienie z jakim możesz strzelać po wyborze broni
ObjectTemplate.create GenericProjectile rurif_dragunov_Projectile właściwości tego czym strzelasz
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.createNotInGrid 1
ObjectTemplate.createdInEditor 1
rem ---BeginComp:DefaultCollisionComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultCollisionComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultDetonationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultDetonationComp
ObjectTemplate.detonation.explosionMaterial 70
ObjectTemplate.detonation.explosionRadius 0 zasięg eksplozji
ObjectTemplate.detonation.explosionForce 0 siła eksplozji (może być ujemna)
ObjectTemplate.detonation.explosionDamage 0 wiadomo
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultProjSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultProjSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultRicochetComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultRicochetComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultPenetrateComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultPenetrateComp
ObjectTemplate.penetrate.allowSolidPenetration 1
ObjectTemplate.penetrate.allowLiquidPenetration 1
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.floaterMod 0
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 1
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Point
ObjectTemplate.collisionGroups 8
ObjectTemplate.material 38
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Projectile_Looping
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/1/0/0 czas po którym pocisk zniknie
ObjectTemplate.material 38
ObjectTemplate.hasOnTimeEffect 1
ObjectTemplate.tracerInterval 3 widoczne są co 3 pociki(zwykle używa się tego tylko przy kaemach)
ObjectTemplate.minDamage 1
ObjectTemplate.damage 45