Teraz jest 22 lis 2024, 11:01

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 mar 2010, 22:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Mechanikiem gra sie .... fajnie. Przeciwnik go nie docenia, na krótkie dystanse jest Ok, na budynki przy ataku też . Wazne jest tez wsparcie i to żeby jakiś id.....ta który nie jest engiem , zostawił ci sprzęt lub chociaż nie uciekał jak go naprawiasz. Niestety ciagle jest masa takich co biorą sprzęt wala na flage i po 30 s nie ma ani gosci ani sprzetu, lub wyskakuje i zostawia czołg czy APC dl przeciwnika.

Panowie mechanicy , jak ktos z nas oznaczy wrogi pojazd trackerem to proszę walić w niego wszyscy
Gram ta klasa od bety i 90% mojego poziomu i fragów to robota człowieczka z wiertarką.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2010, 23:25 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2010, 22:50
Posty: 268
do mechanika potrzebne są pociski magnum :D Ja to biore AKS-74u/G3 + więcej amunicji+pociski magnum i jest git,na ciasnych mapach wezme sobie USASa 12+amunicja+powiększony magazynek i też wymiata
co do wyrzutni - AT4 zadaje największe obrażenia pojazdą,a Carl G najmniejsze,ale ma za to największe pole rażenia (dla noobów co to czasem się spotyka i walą TYLKO z tej broni do piechoty...) a RPG 7 jest pośredni,więc jak chcecie bawić się ze strzałkami to lepiej wziąść RPG7 a nie gustava
I WAŻNA INFORMACJA-Jak ma się perk dodatkowej broni (ostatni perk dla pojazdów) to jako STRZELEC (działko) śmigłowca pod Prawym Klawiszem Myszy (czyli alternatywnego ognia) można wystrzeliwać te STRZAŁKI!
taka informacja jakby ktoś nie wiedział,jak się celuje w pojazd to napewno strzałka trafi,ułatwia to także strzelanie pilotowi z rakiet Hellfire jeżeli też ma ten perk

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2010, 01:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2010, 01:17
Posty: 1
kobra napisał(a):
...lub chociaż nie uciekał jak go naprawiasz.

Nic mnie tak nie irytuje jak jakis kotlet ktory zamiast wstrzymac sie troche z koksaniem dalej to rusza do przodu w trakcie naprawy i odslania mnie snajperom wroga >_>


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2010, 11:53 
Offline

Dołączył(a): 15 mar 2010, 13:14
Posty: 74
Ale spotyka sie normalnych ludzi jeszcze xD
ostatnio apc pokonalo 1 na 1 na bliska odleglosc tank xD apc naprawialo 5 mechanikow xD byla chora jazda xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2010, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 13:33
Posty: 26
Jako kierowca mogę jedynie napisać, ze nie zawsze się zauważy, że ci "życie" w pojeździe wzrasta (są ciekawsze rzeczy na które trzeba patrzeć, np. mechanicy wroga).

A na serwerach HC to już w ogóle "hardkor" - nie ma mapy (nie można zauważyć, czy ktoś stoi przy pojeździe), nie ma wskaźnika "życia" (nie wiadomo czy rośnie).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2010, 13:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
kzs_001 napisał(a):
Jako kierowca mogę jedynie napisać, ze nie zawsze się zauważy, że ci "życie" w pojeździe wzrasta (są ciekawsze rzeczy na które trzeba patrzeć, np. mechanicy wroga).

A na serwerach HC to już w ogóle "hardkor" - nie ma mapy (nie można zauważyć, czy ktoś stoi przy pojeździe), nie ma wskaźnika "życia" (nie wiadomo czy rośnie).


Fakt , tutaj brakuje komunikacji "Q" - okrzyk "hold" i po sprawie . Kierowcy blaszanek warto zmieniać widok na 3 osobę - widzisz czy kos cię naprawia, alebo zachodzi od tylca no i co jest za górką. To powinien byc wasz nawyk - co kilkanaście sekund kamerka i po problemie. W BF42 byli czołgiści co wymiane ognia za trzeciej osobie robili - zza górki czy mostu wymiatali :)

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2010, 14:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
Nigdy nie próbowałem połączyć G3 z mechanikiem,chociaż mam już z niej złoto.Jednak to dobry pomysł i myśle,że to najlepszy sposób :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2010, 16:14 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2009, 16:24
Posty: 52
Najlepszy mechanik to taki ulepszone ładunki wybuchowe + materiały wybuchowe, Karolek i SMG taki jaki sie podoba. Jak sie ogarnie to ratio co najmniej 2,0 murowane.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 10:48 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
Moim zdaniem eng ma wyśmienitą broń na krótki dystans. No i zapominacie, że wiele z jego broni ma niski spread w porównaniu do innych broni, grałem raz gościem, który SCAR'em ściągał ludzi z zadziwiających dla mnie dystansów. :) Trzeba po prostu tym umieć dobrze celować.

No i nic tak nie satysfakcjonuje jak zabijanie czołgów wroga przy pomocy min. Śwetnie się sprawdzają na Port Valdez czy Arica Harbour. Conquesta nie grywam za dużo, więc nie wiem jak w tym trybie miny się sprawdzają, ale RUSH / Defender całkiem nieźle. :) Zależy jeszcze z kim się gra ofc, ale zwykle ludzie nie uważają za bardzo na miny, hie hie.

IMO eng to naprawdę mocna klasa (z resztą, wszystkie są mocne, prawda?), daje dużo frajdy i kilku ogarniętych eng'ów na mapkach z pojazdami przeciwnika jest niezwykle cennych. Carl Gustav FTW hehe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 12:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2010, 11:47
Posty: 8
A ja mam dylemat czy wziasc jakieś SMG czy G3. Ta klasa jest najlepsza snajperem i medykiem to nawet nie chciałem grac.Moze to dlatego ze uczę się za mechanika w realu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 13:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem mechanik to obok meda najważniejsza klasa na mapach gdzie są pojazdy. I naprawi i zepsuje i jeszcze paru wrogów zabije dodatkowo. Miny to cudowna broń, bo de facto nikt na nie nie uważa, a jak się je wrzuci do płytkiej kałuży to frag albo dwa murowany. A żeby gołosłownym nie być to SC:
OBRAZEK

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 13:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2010, 12:21
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Engineer to klasa ktora zdecydowanie moze przewazyc szale zwyciestwa kiedy i obrona i atak sa bardzo wyrownane, wtedy 2-3 dobrych engow moze zalatwic bardzo szybko i sprawnie sprawe .
Osobiscie uzywam jej tylko w przypadku kiedy wiem ze potrzebuje / dostane pojazd lub tez tzreba go zniszczyc ( switchuje sie wtedy na 2-3 zycia az osiagne cel ) . Uzywam jej rowniez zeby podlozyc miny , czesto z kazda nowa baza czyli : poczatek gry + kazda nastepna baza , lub jak juz wszytskie wybuchna . Engiiem powinny grac osoby ktore sa doskonalymi kierowcami i pilotami . ( szczegolnie APC / Tank / Heli ) . Mowiac doskonalymi mam na mysli kogos kto potrafi przezyc cala runde w pojezdzie bedac caly czas w polu walki . na Arice dobry eng w tanku + drugi eng + recon moga w obronie w pierwszej bazie powtsrzymac wszystkie czolgi / hummery / quady . Wtedy już sprawa jest oczywista o ile macie kilku piechurow w srodku bazy . Uzywanie pojazdow to bardzo wazne i odpowiedzialne zadanie , jesli nei potraficie uzywac pojazdow na pelnych serverach 32 nauczcie sie na pustych .( szczegolnie mam na mysli helikoptery i czolgi ) bo ludzie nawet nie wiedza jak w czolgu pocisk opada , czesto widze ludzi na arcie biegnacych do czolgu / starajacych sie trafic inny czolg a pocisk spada w polowie drogi non stop....

MOje ustawienia do enga

( bron w zaleznosci od potzreby i sytuacji )

- tracer
- 3 sztuki wiecej wyposazenia (6) miny / rakiety
- Gustav na heli / piechote ( doskonala bron przeciwko piechocie )
- rpg tanki / apc
- miny wiadomo
-perk poajzdu
( pilot BH Armor - gunner BH imp mounted gun - czolg armor driver 1 albo wieksza sila glownego dziala (raczej to drugie ) driver 2 imp mounted - Apache / Hind pilot armor / gunner albo digital albo imp mounted - APC imp armor !! - nei zgineicie 1 strzalem od UAV nawet w dupe ( 1.25 zycia ) )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 13:55 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 13:33
Posty: 26
Ja do czołgu zazwyczaj biorę optykę, która szczególnie przydaje się na początku Arica Harbour, gdzie można wręcz "snajpić" z głównego działa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Miny mają jakiś zapalnik czasowy?jakim cudem kilka min rzuconych kawałek od czołgu nie detonuje?trzeba centralnie na nie wjechać czy wystarczy w jakiejś odległości obok być?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2010, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 12:41
Posty: 103
Trzeba na nie wjechać :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL