Teraz jest 20 lip 2025, 09:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 kwi 2010, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
fajny filmik, zwłaszcza soundtrack z Polowania na Czerwony Październik :D
Rozumiem przekaz i zrobię co się da od strony skryptów żeby zniechęcić do takich sytuacji.
Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie dać większą siłę ognia czołgom, które pozostają w ruchu. Do tego pewnie dojdzie dynamiczny anty-basecamp, bo "martwą strefę" za trudno kontrolować. Także ludzie będą tracić zdrowie, jeśli odejdą zbyt daleko od czołgów z drużyny.
Tymczasem jednak dalej czekam na kontakt od Kobry. I na mapy :)
Update: nie sprawdziłem PM przed napisaniem posta ^^

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 15:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2004, 22:53
Posty: 393
Lokalizacja: Warszawa
archer napisał(a):
Rozumiem przekaz i zrobię co się da od strony skryptów żeby zniechęcić do takich sytuacji.

Ja też zrozumiałem przekaz - albo PTS potrenuje strzały na odległość albo Archer będzie musiał jakiegoś aimbota wymyślić (alternatywny pomysł z naszej inicjatywy - po podniesieniu lufy zbyt wysoko gracz traci życie - wyrównamy szanse!).
A jak to wyglądało poprzednim razem?
http://www.youtube.com/watch?v=KqgsPs7rJBg
Słuszne obawy Piniu!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
264 napisał(a):
po podniesieniu lufy zbyt wysoko gracz traci życie - wyrównamy szanse!).

Wtedy będziesz ginąć zjeżdżając z górki. Lepszym rozwiązaniem tutaj byłoby skrócenie "czasu życia" pocisku, żeby nie mógł tak daleko lecieć. Ew. nie grać na battleaxe :P

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 16:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
264 napisał(a):
... albo PTS potrenuje strzały na odległość albo Archer będzie musiał jakiegoś aimbota wymyślić ...


Patrząc na tabelę Tank Laddera nie mam obaw dotyczących naszych strzałów ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 16:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2007, 19:37
Posty: 67
Obawiam się że po tych wszystkich modyfikacjach ta gra będzie miała mało spólnego z klasykiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 17:32 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2006, 13:42
Posty: 38
264 napisał(a):
Ja też zrozumiałem przekaz - albo PTS potrenuje strzały na odległość albo Archer będzie musiał jakiegoś aimbota wymyślić (alternatywny pomysł z naszej inicjatywy - po podniesieniu lufy zbyt wysoko gracz traci życie - wyrównamy szanse!).

Hehe, to co dopiero ma mówić Wasz pierwszy team? :D Nawet nie pomogło wsparcie się zagranicznym (swoją drogą bardzo dobrym) czołgistą którym był Watchlist (weź pod uwagę, że jego umiejętności są wyższe niż Myshaq'a i Mace'a Windu). Tak, więc daruj sobie te durnowate teksty, bo ośmieszasz nimi poziom czołgistów swojego klanu :D

Następnym razem najpierw z nami zagraj (albo chociaż spytaj kolegów z drużyny o pewne fakty), a dopiero później się wypowiadaj ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 17:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
krzychu PL napisał(a):
Obawiam się że po tych wszystkich modyfikacjach ta gra będzie miała mało spólnego z klasykiem.

Mody będą działać jak najbardziej "przezroczyście" jak to możliwe i same osiągi czołgów nie ulegną zmianom (z wyjątkiem tej siły ognia podczas ruchu). Masz jednak trochę racji, że gra będzie trochę inna od "czystego" battlefielda, ale będą to zmiany na lepsze.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2007, 20:43
Posty: 99
Lokalizacja: Bydgoszcz
264 napisał(a):
Słuszne obawy Piniu!

Film nie wyszedł z mojej inicjatywy :) Ja go tylko zmontowałem na szybko :wink:
Obawiać nie mam się czego bo pewnie nie wystąpię w tym CuP-e 8) Nominalnie nie jestem czołgistą i tego się trzymam ;)

Nie pamiętam nawet czy w ostatniej konserwie grałem jakiś mecz, czy tylko byłem w składzie drużyny wymieniony (jako rezerwa ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 18:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2004, 22:53
Posty: 393
Lokalizacja: Warszawa
nadro napisał(a):
Hehe, to co dopiero ma mówić Wasz pierwszy team? :D Nawet nie pomogło wsparcie się zagranicznym (swoją drogą bardzo dobrym) czołgistą którym był Watchlist (weź pod uwagę, że jego umiejętności są wyższe niż Myshaq'a i Mace'a Windu). Tak, więc daruj sobie te durnowate teksty, bo ośmieszasz nimi poziom czołgistów swojego klanu :D

Następnym razem najpierw z nami zagraj (albo chociaż spytaj kolegów z drużyny o pewne fakty), a dopiero później się wypowiadaj ;)

Ludzie, ludzie, co Wy tacy poważni - na filmie widać, że nie możecie trafić :D Btw już z Wami grałem w czołgach - konkretniej z Tobą, nie mniej jednak mówię tylko o tym co pokazaliście nam w filmie. Duma otrzymała obrażenia krytyczne!
Archer - żartowałem,
Piniu - niestety, też żartowałem :D
Artih - pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2005, 02:44
Posty: 441
Lokalizacja: Cardiff
krzychu PL napisał(a):
Obawiam się że po tych wszystkich modyfikacjach ta gra będzie miała mało spólnego z klasykiem.

Dokładnie :/

Martwa strefa? - to moze w ogole zrobic mapki 2 x 2 m^2 ? będziemy się strzelac opierajac lufe o pancerz przeciwnika?
Utrata życia po opuszczeniu czolgu? - skoro sie umawiamy, ze utrata czolgu = utracie punktu, to chyba nie ma potrzeby stosowania takich "zabezpieczeń" ? A może chcecie ograniczyc możliwość naprawiania się? Ale po co?
Zwiększone obrażenia w ruchu? - Przyznaję się bez bicia, że ja, żeby coś trafić, muszę się zatrzymać i przycelować. Dlaczego chcecie wymusić zmianę moich przyzwyczajeń?

pinio napisał(a):
... pewnie nie wystąpię w tym CuP-e 8) Nominalnie nie jestem czołgistą i tego się trzymam ;)

właśnie o to chodzi: Konserwa miała być przeznaczona dla WSZYSTKICH, którzy CHCĄ sobie postrzelać, a nie wyłącznie dla tych, którzy UMIEJĄ strzelać. Dlaczego miałbyś sobie odmawiać przyjemności? Nie jest obowiązkowe występowanie z tagiem klanowym i w otoczeniu kolegów z klanu, więc nie ma mowy o "kompromitacji". Cup miał być "for fun".

_________________
...ja jestem diabłem na dnie szklanki, trzeba mnie pić do dna...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2010, 22:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jeśli mam być szczery to był bym przeciw zmianom mechaniki gry - jedynie modowanie map wchodzi w grę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, 08:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Po rozmowach z archerem wstepnie ustalilismy tylko modowanie map, bez zmian parametrów pojazdów itp. Raczej ograniczymy się do pomniejszenia map żeby nie było szukania się przez godzinę. Przygotujemy jedna mapkę do testów - zagracie i wyrazicie swoje opinie.
Turniej jak najbardziej forfanowski , przypominam że byłem w teamie który miał 3 miejsce (jako rezerwa ale grałem ) a czołgista ze mnie taki jak infanter czyli d.....p, co jest dowodem że każdy może zagrać :)

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, 10:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2007, 20:43
Posty: 99
Lokalizacja: Bydgoszcz
kobra napisał(a):
...a czołgista ze mnie taki jak infanter czyli d.....p, co jest dowodem że każdy może zagrać :)

Co prawda to prawda, jednak niektórym trzeba by było ograniczyć granie bo podchodzą do tego za bardzo poważnie :lol: przez co rodzą się "konflikty" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Projekt: Battleaxe
Obrazek
Na początek wziąłem Battleaxe jako (jak dotąd) najbardziej kontrowersyjną mapę w tym turnieju.
Zmiany są głównie kosmetyczne: obszar działań zawężony do środka, główne bazy przeniesione do środkowych flag, reszta flag usunięta. Na spawnie 1 lekki czołg + 1 ciężki. Najśmielszą zmianą tutaj są zniszczalne bunkry - wybuchają po przyjęciu n strzałów.
Czekam na komentarze.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, 13:47 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Ze wzgledu na tigera powierzchnia - teren - baxa powinna zostać wyrównana - lekko pofałdowana , jakiś jeden mały wąwozik . Obecne ukształtowanie terenu powoduje że tiger strasznie wachluje :).
wybuchajace bunkry , hmmm ciekawe

PS dodaj jeszcze 2 lekkie czołgi żeby na fladze było 1+3 (jak gramy 3 vs 3 - team ma wybór czy na lekkie czy z jednym ciężkim)

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL