Miałem ten sam przypadek. Skontaktowałem się z pomocą EA, oto ich odpowiedź:
Cytuj:
Witam Pana serdecznie,
dziękuję za kontakt z Centrum Pomocy Electronic Arts.
Jeżeli gra została zakupiona na naszej stronie EA STORE lub gamespace.pl to proszę przesłać numer zamówienia. Jeżeli gra nie była zakupiona na Store to proszę skontaktować się z sprzedawcą w celu wymienienia wadliwego klucza. Electronic Arts nie prowadzi sprzedaży samych kluczy, dlatego ich zakupu kupujący dokonuje na własną odpowiedzialność.
Przepraszam za niedogodności.
Jako że klucz kupiłem via allegro, skontaktowałem się ze sprzedawcą, który wymienił mi go na nowy. Jednak czytając fora wiedziałem że może dojść do tego samego problemu z drugim kluczem. Aby go uniknąć trzeba wykonać następujące kroki:
1) Odinstalować grę.
2) Usunąć wszystko w rejestrach co jest związane z bad company 2 (start - uruchom - regedit - HKEY_LOCAL_MACHINE - software - tutaj usunąć katalog DICE oraz Battlefield Bad Company 2 kryjący się w Electronic Arts)
3) W documents and settings wywalić katalog Battlefield bc2 (możliwe że nawet nie powstał)
4) wyczyścić folder
c://windows/temp5) Klucz zarejestrować na nowym koncie, aby nie ściągać ponownie gry, przekopiować instalke z folderu który ma nazwę naszego maila z pierwszego konta i przekopiować do drugiego folderu drugiego konta.
6) Profit
Sposób mi zadziałał 14 Kwietnia, nie biorę odpowiedzialności za nieudane próby.
Pozdrawiam