Teraz jest 27 lis 2024, 12:11

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 kwi 2010, 13:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2007, 13:16
Posty: 342
Lokalizacja: Gdynia
Pomysł ciekawy, ale tak jak wspomniał Kobra, trzeba by wyrównać teren :)
A Co do bunkrów chętnie zobaczę jak to będzie wyglądać !

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, 14:09 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2006, 13:42
Posty: 38
Po prostu "powachlujcie" przy bunkrach allied (przy prawym) i wtedy szanse powinny być bardziej wyrównane. To, że Tiger wachluje to akurat żaden minus, a nawet zaleta :P Poza tym płaskie mapy są głupie (główna wada Tank Areny z map TL'a to to, że jest niemal płaska nie licząc wałów :D ). Co do samej koncepcji wykonanej przez Archera to wygląda całkiem interesująco.

PS. Czy będą też mapy gdzie będą 2 czołgi ciężkie + 1 lekki? Swoją drogą ciekawi mnie zestawienie czołgów na froncie wschodnim :D a konkretnie starcie T-34 vs. Tygrys :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2010, 23:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Przewidziana wstępnie na większości map jest wersja (przy grze 3 vs 3) 2 cięzkie, 3 lekkie do wyboru co kto lubi.
Może z ciekawych map dać iwo jima , tak wiem japońce dostana kontyngent czołgów niemieckich bo chi-cha to tak naprawde ha ha ha

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2010, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Projekt: Battleaxe 2
Obrazek

Drugie podejście do Battleaxe zwiększa ilość czołgów na mapie do 1 ciężkiego i 3 lekkich na stronę. Ponadto z obu stron dodane zostały w miarę płaskie "kanały" którymi czołg może jechać z pełną prędkością bez uszkodzeń od terenu. Obecna na mapie mgła ogranicza widoczność, tak więc bazy główne "nie widzą się" pomimo względnie małej odległości między nimi.

Projekt: Gazala
Obrazek
Gazala zostanie zawężona do południowych 3 flag, z czego dwie będą bazami głównymi. Na środku naprawiarka przestanie działać, a bunkier będzie zniszczalny. Dodatkowo na mapie obecne będą dodatkowe drogi ataku.

Projekt: Aberdeen
Obrazek
Aberdeen, skrócona do 3 środkowych flag, prawdopodobnie będzie najmniejszą mapą w turnieju. Modyfikacjami będą wyłączone naprawiarki i zniszczalne bunkry.

Projekt: Bulge
Obrazek
Dla kontrastu Bulge będzie znacznie większe, pomimo tego iż obszar działań obejmie tylko prawy brzeg rzeki. Baza axis zostanie przeniesiona do flagi w której normalnie spawnuje się M10, baza allied zostanie tam gdzie jest, ale z wyłączonymi naprawiarkami.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2010, 16:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 maja 2007, 13:16
Posty: 342
Lokalizacja: Gdynia
Świetnie to wygląda, zwłaszcza Gazala i Bulge :)
Teraz pozostaje czekać na gotowe mapy :D

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2010, 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2004, 22:53
Posty: 393
Lokalizacja: Warszawa
Fajowy projekt :D Pytanie - na battleaxie ta mgła będzie taka 'lokalna'?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2010, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
najfajniej byłoby ją zrobić w postaci burzy pisakowej, ale nie wiem jeszcze czy to jest technicznie możliwe i praktyczne.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2010, 08:05 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2004, 15:43
Posty: 1142
Lokalizacja: Warszawa
Mysle, ze moge pozwolic sobie na komentarz: wow!

_________________
"We Polish Airmen
Gave our souls to God,
Our bodies to the British soil
But our hearts only to Poland.
1939-1945
For your freedom and ours"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2010, 11:54 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Świetne założenia ... ale tego można było sie spodziewać jak tematem zajął się Archer ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2010, 17:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
archer napisał(a):
najfajniej byłoby ją zrobić w postaci burzy pisakowej, ale nie wiem jeszcze czy to jest technicznie możliwe i praktyczne.


Najlepiej ja by można było wywołać efekt taki jak granatów dymnych z FH .
Powiem prosto , mam pomysły podrzucam archerowi , on w lot wie o co chodzi i dodaje swoje innowacje.
Współpraca marzenie, liczę że powstaną naprawdę super grywalne mapki .
Jeszcze planujemy dukle, leningrad, murmańsk (chyba) stalingrad

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2010, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2006, 10:50
Posty: 62
Jeśli mogę zauważyć, w niektórych mapach FH oraz FHSW jest wykorzystywany efekt burzy piaskowej, która raz jest, a raz jej nie ma (kilka map FHSW ma wrzucony świetny efekt gęstej śnieżycy). Skutecznie zawęża pole widzenia i utrudnia działanie. Gdyby była potrzebna pomoc, warto zwrócić się do ekipy PFC (Pixel-Fighter Community), która co chwilę publikuje map-packi z nowymi mapami i często korzysta z różnych, nietypowych efektów (z granatów dymnych też).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 kwi 2010, 23:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, 02:45
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
A teraz Ulti trochę pospami... wiem ze Archer to złota rączka (nawiasem mówiąc [widzicie nawias, prawda?] znamy się od lat) i zawsze miał stado pomysłów... w Gimnazjum kiedyś próbowaliśmy zrobić kondensator na fizykę (nie wyszło). Tak czy inaczej słyszeliście że rosjanie zakonserwowali tysiace T34? Może to tylko mit, a może nie... tak czy inaczej chyba pora zacząć otwierać konserwy :P

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2010, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
ultimate0 napisał(a):
Gimnazjum kiedyś próbowaliśmy zrobić kondensator na fizykę (nie wyszło).

Nie kondensator, tylko transformator. I działał doskonale dopóki nie podłączyłeś go do baterii 9V trzymając jednocześnie za przewody. O ile dobrze pamiętam, straciłeś czucie w całym ramieniu na kilkanaście sekund i potem urządzenie przestało indukować prąd. Najpewniej stopiła się izolacja na drutach.

OBTW
Obrazek

Fixed that for ya
Obrazek

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2010, 14:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Paint Fail :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2010, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, 02:45
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
O nie, to po prostu mój fail... nie jestem grafikiem, a żeby nie było że paint, robiłem to w gimpie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 588 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL