Mój znajomy kupil wersje BOX i gra mu normalnie chodziła do czasu az sie zrestartował komputer. Po restarcie nie mógł sie zalogowac na konto w grze. Na stronie EA mógł a w grze nie. Wiec przeinstalował grę i wtedy po wpisaniu klucza ma informacje ze klucz jest już używany. No wiec napisał do supportu ze ma problem. Oni sprawdzili jego konto i odpisali mu ze pewnie nie pamięta hasła i aby skorzystał z funkcji przypominania hasła. Ale on hasło pamięta bo loguje sie na konto przez przeglądarkę i konto jest aktywne tylko w grze nie moze. No ale skorzystał z funkcji przypomnienia hasła a tam po wpisaniu użytkownika czy maila ( nie wiem nie korzystałem ) i potwierdzeniu wyskakuje mu informacja ze konto jest nieaktywne. hmmm

nieaktywne ale aktywne bo sie na nie loguje. Więc podsumowując nie moze sobie przypomniec hasła ktore zna bo jego konto jest nieaktywne ale moze sie na nie zalogować i i tam ma informacje ze jest aktywne. EA równiez twierdzi ze jest aktywne ale klucz w grze jest juz używany i nie moze sie zalogować

PARODIA
Juz 5 maila wysyła do wsparcia a tam mu wklejają gotowce i odsyłają linki do przypomnienia hasła. Wydał 120zł na gre i zagrał do tej pory 20 minut od dwóch dni. Sorry ale gdyby ta siedziba EA była niedaleko to poszedł bym tam z nim i napierdolił bym ich wszystkich po mordach bo z debilami się inaczej nie da