Teraz jest 1 gru 2024, 03:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 467 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 10:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Wierzbin napisał(a):
Niestety po ostatniej łatce obiecałem sobie (już chyba kilka razy to robiłem), że nie będę ciął nożem, nawet jak cel będzie nieruchomo.
Takich sytuacji jak ta:
http://www.youtube.com/watch?v=SSF9uAts ... re=related
miałem bodaj 3, przez ostatnie granie, 2 skończyły się dla mnie szybkim zgonem, zaraz po pierwszym cięciu :stupid: . Raz udało mi się odpalić z przyłożenia.


Nie przejmuj się :)

Jako ciekawostkę powiem, że ja miałem podobną sytuację już parokrotnie. Rekord to 8 dźgnięć nożem (w tors, w głowę) a przeciwnik nic.
W innym przypadku pełen magazynek M60 ze 100% skutecznością ognia a ja sam jedna kulka i zobaczyłem aniołki :)

Niestety chłopaki z EA podczas balansowania mocy oraz poziomu rażenia broni używanych w grze mieli mocną pomroczność jasną. Mam nadzieję, że kolejny patch to wyrówna :)

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 10:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Wierzbin napisał(a):
Takich sytuacji jak ta:
http://www.youtube.com/watch?v=SSF9uAts ... re=related
miałem bodaj 3, przez ostatnie granie,

No cóż. Spaprali to. Jednak całość patcha nie powinna dostawać negatywnej oceny tylko za to że nóż przestał być skuteczny. No chyba, że ktoś walczy wyłącznie nożem.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 10:45 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
na cale szczescie sytuacja z nozem to margines->wg mnie okolo 10% atakow /moich/ nozem napotyka problemy po paCZu...
jednak wymaga to zmiany... /od zpaczowania {23.04} zrobilem okolo 160 stabbow/.

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
===Tomy===[PL] napisał(a):
Niestety chłopaki z EA podczas balansowania mocy oraz poziomu rażenia broni używanych w grze mieli mocną pomroczność jasną. Mam nadzieję, że kolejny patch to wyrówna :)


No to co napisałeś wyraźne pokazuje, że to nie kwestia balansu broni a jakiś problemów sieciowych. Najwidoczniej w pewnych sytuacjach serwer nie zalicza pewnych pakietów danych. Dlatego raz nóż działa a raz nie. Raz broń choć trafia to nie zabija a za chwilę zabija 1 kulą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 11:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 maja 2003, 17:20
Posty: 2322
Lokalizacja: Wałcz
Lailonn napisał(a):
Dlatego raz nóż działa a raz nie. Raz broń choć trafia to nie zabija a za chwilę zabija 1 kulą.


Nie pomyślałem tymi kategoriami. Faktycznie może to wina po stronie serwerów R10.

_________________
Kopernik! Wstrzymaj ziemię ja wysiadam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 12:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2010, 19:19
Posty: 27
Lokalizacja: Dziękuję, wolę grać w wersji angielskiej.
Mnie sytuacja wydaje się o tyle ciekawa, że w zdecydowanej większości przypadków ginę od pierwszego cięcia, tymczasem samemu tnę i tnę, i niewiele z tego zazwyczaj wynika (akurat korzystam głównie ze słuchawek kanałowych, w których, przynajmniej moim zdaniem, naprawdę trudno nie wyłapać świstu noża).

_________________
Nie zajmuję się już FAQ - z pozdrowieniami dla DICE, które z każdym kolejnym patchem obniżało mi liczbę FPS-ów aż do granicy 9-12.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 13:04 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
ja sie ogladam :omg: ->moze dlatego upolowalo mnie 50 gostkow a nie np 250 :)ale faktycznie nasluchuje, i nie czekam na swist powietrza cietego przez nozyk, tylko tupotu nozek<- i mapa! + sygnalizatory ;)

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2010, 21:02
Posty: 16
Od czasu patcha juz troche minelo... a tu nowego z fixami ani widu ani slychu, tak wiem... prozne me nadzieje :D ale jednak licze na to ze te narzekania jakos na nich podzialaja... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 15:24 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
Dusty [PL] napisał(a):
Znasz takie przysłowie. "Kiepskiej baletnicy..." Jakoś nie zauważyłem mniejszej popularności śmigłowców na mapach. Zmienili tylko taktykę. Nie wiszą bezczelnie nad polem walki, wymiatają równo jak leci i robią uniki tylko wtedy jak CG leci. Teraz muszą się trochę bardziej postarać. Z drugiej strony nie ma też takiej presji teraz na heli. Poprzednio wielokrotnie byłem świadkiem jak w wyścigu po heli potrafił na HC jeden drugiego odstrzelić z własnego zespołu po to by siąść za sterami albo przy działku i nałapać więcej punktów niż ciągnąc z buta. Z trzeciej wreszcie strony zwiększyła się współpraca między tymi co "dartują" a tymi co mają wyrzutnie. I IMO o to min. właśnie chodziło.


W tym problem, ze teraz dart jest przesadzony - lata zbyt szybko. W przypadku czolgow nie ma tak duzego problemu, ot - szybciej leci, ale czolg moze sie spokojnie ukryc za jakims budynkiem, skala, murkiem, plotkiem czy czymkolwiek innym. Co wiecej, zeby zniszczyc czolg, trzeba 2-3-4 trafienia (w zaleznosci od tego, jaki tryb, gdzie trafimy itd). Natomiast, jak juz wspomnialem, dart jest teraz strasznym postrachem helikopterow. Raz, ze helikopter jednak nie jest tak zwrotny jak w BF2, przez co lecacego darta dosc ciezko ominac, dodatkowo mapy sa tak skonstruowane, ze helikopter nie ma praktycznie za czym sie schowac. Trzy, ze praktycznie zawsze 1 strzal = zniszczony helikopter. Takie rozwiazanie sprawy sprowadzilo sie do tego, ze helikoptery szturmowe, zamiast szturmowac, wisza sobie w jakiejs odleglosci za baza (a najlepiej kolo budynku/gorki) i staraja sie uniknac zbyt skokszonych dartow. Blackhawk jest w ogole nieprzydatny, bo wczesniej przynajmniej dalo rade kolowac nim nad wroga baza, unikac wolniejszych dartow i byc mobilnym respawn pointem/punktem ogniowym. Teraz jakiekolwiej akcje inne niz "wsadzenie dupy do helikoptera i wyskoczenie nad baza" koncza sie przylepieniem darta i wysadzeniem heli. O mi-24 nie wspomne, bo jest tak wolny, ze moze swobodnie latac tylko wtedy, gdy w przeciwnej druzynie sa same debile. Na chwile obecna widze 4 rozwiazania sytuacji:
a) wrocic do "starego" darta - rozwiazanie najlepsze
b) zwiekszyc odpornosc helikopterow na ostrzal (tzn. 2 strzaly z RPG aby zestrzelic helke) - dzieki temu jest mozliwosc ucieczki i naprawy
c) dodac flary jak w BF2
d) wrocic do starego darta i dodac np. 1 stanowisko/pojazd plot.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 16:36 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2007, 13:52
Posty: 243
Lokalizacja: Bydgoszcz
ashlon napisał(a):
a) wrocic do "starego" darta - rozwiazanie najlepsze
b) zwiekszyc odpornosc helikopterow na ostrzal (tzn. 2 strzaly z RPG aby zestrzelic helke) - dzieki temu jest mozliwosc ucieczki i naprawy
c) dodac flary jak w BF2
d) wrocic do starego darta i dodac np. 1 stanowisko/pojazd plot.


a) zgoda
b) śmigłowce to nie czołgi
c) też fajne rozwiązanie
d) a i c są ponad tym punktem

A ja przyzwyczaiłem się już do tego patcha... po prostu gram, źle nie jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 30 kwi 2010, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 18 lut 2010, 20:33
Posty: 63
Lokalizacja: Wrocław
MichelCat napisał(a):
ashlon napisał(a):
a) wrocic do "starego" darta - rozwiazanie najlepsze
b) zwiekszyc odpornosc helikopterow na ostrzal (tzn. 2 strzaly z RPG aby zestrzelic helke) - dzieki temu jest mozliwosc ucieczki i naprawy
c) dodac flary jak w BF2
d) wrocic do starego darta i dodac np. 1 stanowisko/pojazd plot.


a) zgoda
b) śmigłowce to nie czołgi
c) też fajne rozwiązanie
d) a i c są ponad tym punktem

A ja przyzwyczaiłem się już do tego patcha... po prostu gram, źle nie jest.


a) zgoda
b) bez sensu, bo nigdy jedna rakieta nie leci :)
c) a jakie byly w bf2? Automatycznie odpalane czy manualnie?
d) juz lepiej a)

_________________
[FS/SPQR] Bary/b4ry! ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 1 maja 2010, 00:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 20:20
Posty: 22
Dzisiaj miałem ciekawą sytuację, a w zasadzie dwie.
Pierwsza sytuacja : gość dostał dwie kulki z AN-94, granatnikiem pod nogi, zabił mnie, zostało mu 6% życia.
Druga : gość dostał trzy heady nożem, odwrócił się i zabił mnie granatnikiem z pół metra.
Myślałem, że opinie, iż po prostu zje**li grę są mocno przesadzone, ale teraz zaczynam się nad tym zastanawiać.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Ostatnio edytowano 1 maja 2010, 00:10 przez Konr_EMG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 1 maja 2010, 00:28 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2009, 18:21
Posty: 85
no ja tez dzis niestety doswiadczylem odpornych na noz i kule -_- chlastam 2 razy snajpera z roznych odleglosci i nic... dopiero pp2000 dalo rade ;/ a druga akcja jak stoi sobie koles i patrzy na mcom ja do niego seria i nic, kolo dalej stoi a z za plecow wypada rambo z m60 - dead!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 1 maja 2010, 09:56 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2009, 10:58
Posty: 159
Flary w BF2 byly odpalane manualnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowy patch
PostNapisane: 1 maja 2010, 10:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Zastanawiające jest to, że jak dźgam gościa nożem np 5 razy to on się nie orientuje, że jest trafiany. Gdy wyjmę pistolet i go raz trafię, od razu się odwraca.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 467 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL