Teraz jest 25 lis 2024, 11:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 maja 2010, 10:23 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 11:33
Posty: 141
To juz wole zeby strzal w kostke zabijal niz zeby 2 strzaly w glowe NIE zabijaly ;) Tym bardziej ze wiekszosc broni jednak tym jednym strzalem w kostke nie zabije. Jedynie mocniejsze snajperki - jak sie myle to prosze mnie poprawic :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, 11:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Ostatnio(chyba zasługa patcha) jeden strzał nie oznacza od razu śmierci :) i na pewno nie w kostkę.Lepsze to niż 5 kul kalibru 0,45 cal władowane w typka który dalej stoi :stupid: i ma czas podłubać w nosie i jeszcze do nas strzelić :D wypada tylko dodać że są gusta i guściki więc kto co lubi to ma.Moim zdaniem jeżeli pojawia się serwery HC z celownikiem i HUD ale bez tych trójkącików nad dyńką to normal straci sporo fanów.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2010, 13:03 
Offline

Dołączył(a): 18 sie 2007, 14:13
Posty: 90
Ja przyznaję, że Normal działa mi na nerwy, szczególnie cały magazynek władowany w klatę przeciwnika i zero efektu :stupid:
Spotkałem się już z filozofami, którzy to twierdzili, że HC jest dla noobów, kótrzy nie potrafią celnie strzelać. Tylko trzeba przypominać, że taki jeden strzał dotyczy także nas :) nie mamy celownika i spotowanie nie działa. W Normalu można śmiało latać nie przystawiając celownika do oka :roll:
Ale wracając do tematu mechanika. Ostatnio grałem mechem na Arice, lecąc z wiertarką do czołgu w celu naprawy zdarzyło się coś takiego: za czołgiem był dół w ziemi (chyba po minie). Chcąc dobiec do czołgu musiałem pokonać ten dół... i w tym momencie pan czołgista cofnął. Stało się coś takiego, że znalazłem się POD CZOŁGIEM ( nie w środku czołgu jak to ma dość często miejsce). Czołg stał nade mną i walił do wrogów. Osłonięty ze wszystkich stron mogłem w spokoju go naprawiać :) Dopiero po dłuższej chwili dostał od przeciwnych mechów i chyba od Abramsa bo eksplodował o dziwo nie zabijając mnie :roll:
Raz też rozpędzony Hummer najechał na minę i wyleciał w powietrze lądując na mojej głowie :) dość dziwne wrażenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2010, 08:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2010, 00:08
Posty: 20
Od jakiegos czasu gram mechanikiem. Z doświadczenia widzę, ze jak żadną inna klasa (oprócz medyka) można zarobić sporo ilość punktów. Jeden warunek wykorzystywać narzędzia które są w ekwipunku mechanika. I korzystać z pojazdów. Najprzyjemniejsze i najprostrze jest chyba ustrzeli wanie rozmaitego sprzętu latającego. Za zniszczenie śmigłowca dostaje sie tyle co za czolg, a wystarczy strzałka i jeden gustav/rpg a nie 3 rakiety.

Cytuj:
Spotkałem się już z filozofami, którzy to twierdzili, że HC jest dla noobów, kótrzy nie potrafią celnie strzelać


idąc takim obłędnym myśleniem, można tym ludziom powiedzieć ze normal jest dla noob'ow bo o wiele trudniej zostać zabitym, dzięki czemu ratio stoi w miejscu a nie spada ;)

_________________
Obrazek[ INTEL i7 920 '3.6 Ghz l ATi HD 4870 512 l G. Skill 6 Gb l AsRock EXTREME ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2010, 18:09 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2010, 08:22
Posty: 12
Ja gdzieś do 20 levela grałem medykiem ze względu na duży magazynek i możliwość łatwego nabijania punktów reanimując członków teamu.
Ale gra stała się trochę nudna.
Granie mechanikiem to jest to!!!
Mój zestaw to subkarabinek lub kalach+ rpg, do tego optyka(dużo daje na średni dystans),
ulepszone ładunki i ulepszona optyka pojazdów.
Mechanik ma zawsze pełne ręce roboty, nie ma czasu na kampienie, zawsze trzeba coś naprawić coś zniszczyć, a to minę podłożyć oszczelać z wyrzutni budynek z stacja przekaźnikową itd...

A jeśli chodzi o zarzuty nadużywania wyrzutni do likwidowania piechoty,
sry ale taka jest ta gra, to jest wojna :), kazda klasa ma swoje plusy a wyrzutnia jest plusem mechanika.
Sam widząc przeciwnika na średnim i dalszym dystansie wole do niego posłać rakietę bo to pewniejszy kill

W opisie Gustava jest wyraźnie napisane ze nadaje się doskonale do niszczenia pojazdów i piechoty

pozdro 600


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2010, 22:24 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2010, 22:40
Posty: 63
antoniv9 napisał(a):
.
Sam widząc przeciwnika na średnim i dalszym dystansie wole do niego posłać rakietę bo to pewniejszy kill


Prolem z tym że często sie dostaje z gustava w bardzo bliskim kontakcie. Ja w takich przypadkach na ogół biore też granatnik lub gustava i odpłacam sie takiemu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2010, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 20:20
Posty: 22
winus napisał(a):
antoniv9 napisał(a):
.
Sam widząc przeciwnika na średnim i dalszym dystansie wole do niego posłać rakietę bo to pewniejszy kill


Prolem z tym że często sie dostaje z gustava w bardzo bliskim kontakcie. Ja w takich przypadkach na ogół biore też granatnik lub gustava i odpłacam sie takiemu.

Szczytem idiotyzmu jest, gdy widzisz gościa celującego z Gustava i próbujesz ciachnąć go nożem, a on śle sobie i tobie rakietę pod nogi. I jeszcze pkt za killa dostaje.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 maja 2010, 23:05 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2010, 22:40
Posty: 63
szczytem idiotyzmu to sa kolesie nawet nie wyjmujący normalnej broni tylko od razu lecący z przygotowanym Gustavem.
i moim zdaniem ostatni patch niewiele zmienił

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 10:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2010, 22:33
Posty: 33
To prawda, gustav niewiele sie zmienil, ale tu musze stanac w obronie mechaników. Czasem mam wyciagnietego gustava bo czaje sie na jakis pojazd/dalszy shot/rozwalenie budynku a tu nagle zza rogu wyskakuje wróg... wtedy działa odruch, dostaje z gustava.

Generalnie UZI + gustav + ammo magnum = killer :)

_________________
Sniper Cop!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 10:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
winus napisał(a):
(...)
i moim zdaniem ostatni patch niewiele zmienił

Zmienił tyle że teraz żeby w miarę skutecznie razić Gustavem trzeba zabrać perk "Ulepszone materiały wybuchowe". Cały ból jest w tym, że nie można zabrać wtedy amunicji magnum (bo to ten sam slot) i wiele osób w ogóle nie wyciąga karabinków, bo bez magnum nie są w stanie nikogo ustrzelić. Siedzą z CG w ręce w jakiejś dobrej miejscówce i czekają aż im ktoś pod celownik wlezie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Panowie no trochę lamentujecie z tym Gustawem.Osobiście staram się go używać do eliminowania wrogów w budynkach i dużych grupach ale mam świadomość tego że niektórzy przesadzają.Z drugiej jednak strony lamić można każdą klasą ,prawda?Czy snajper,medyk i asfalt nie mogą robić rzeczy które wydają się być nie fair?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, 00:34
Posty: 59
Mi jakoś bardziej do gustu przypadł RPG niż Gustav, a do piechoty strzelam wyłącznie gdy:
-jest za daleko dla karabinku by był sens z niego strzelać,
-wróg chowa się za ścianą/murem,
-idzie w grupie - najczęściej używam UMP i jeśli wróg nie ustawiłby się w linii by ściągnąć 2 naraz, to nie miałbym szans na 1 magazynku, a z pewnością nie zdążyłbym przeładować, wtedy do gry wchodzi RPG (ewentualnie pistolet - ale tylko na krótki dystans, o ile w jego slocie nie siedzi akurat tracer).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 16:51 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2010, 02:01
Posty: 13
Mnie to najbardziej denerwuja te pierdziawki ktore sa w grze jako bron mechanika. Nic dziwnego ze mnostwo osob wali do piechoty z Gustavow. Wydaje mi sie, czy gra nie nalicza punktow za naprawe helikoptera bedac w srodku? Albo w ogole jakos dziwnie to robi. Do tego ta naprawa jest duza szybsza niz normalnych pojazdow na ladzie. A potem zdziwienie, ze z CKMu nie moge heli zdjac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2010, 00:08
Posty: 20
dafus napisał(a):
Mnie to najbardziej denerwuja te pierdziawki ktore sa w grze jako bron mechanika. Nic dziwnego ze mnostwo osob wali do piechoty z Gustavow. .


Dla Ciebie i dla wszystkich ktorzy tez tak sądza jest jescze cala galeria broni dostepnych dla wszystkich. Ja tez osobiscie szukalem swojego faworyta w broniach mechanika i jedyne co mi podeszlo to AKS i zostalem przy NS200 i G3, szkoda ze to drugie nie ma juz tej mocy.

_________________
Obrazek[ INTEL i7 920 '3.6 Ghz l ATi HD 4870 512 l G. Skill 6 Gb l AsRock EXTREME ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
Nauczcie się strzelać z PP-2000 :P

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL