Teraz jest 6 paź 2024, 00:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 maja 2010, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
===Tomy===[PL] napisał(a):
Przecież na dzień dzisiejszy (aktualna wersja gry) nie ma takiej karty graficznej, która w maksymalnych ustawieniach cieni i efektów da radę.

I to jest chyba dobre podsumowanie topic'u.

===Tomy===[PL] napisał(a):
Ja się dziwię dlaczego wszyscy uparli się na ustawienia high?

Eee, bo kupujesz sprzet, ktory wydaje ci sie, ze gory przeniesie a tu niespodziewanka... :roll:

===Tomy===[PL] napisał(a):
Dla graczy ważne jest aby nie ulegali presji i teorii tłumu i niech spokojnie poczekają z poprawkami. Tego typu gry jak wiemy dopieszczane są miesiącami.

Jesli chodzi o poprawki i patche ea to...
Obrazek

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 maja 2010, 23:43 
Offline

Dołączył(a): 26 lut 2010, 19:19
Posty: 21
mcmt napisał(a):

===Tomy===[PL] napisał(a):
Ja się dziwię dlaczego wszyscy uparli się na ustawienia high?

Eee, bo kupujesz sprzet, ktory wydaje ci sie, ze gory przeniesie a tu niespodziewanka... :roll:



Chyba lepiej grać na mniejszych detalach w miarę komfortowo niż męczyć na wyższych ;)

_________________
t4400/2GB/5650


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 maja 2010, 01:29 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
gram na low -> owszem krzaki sa dziwnie grube itp ale... 45 fps to norma! /po pomocy ze strony kolegow z: viewtopic.php?f=115&t=33156&hilit=Grupa+BroWar / <-jesio raz dzieki chlopaki za konfig settingow ;) I mam plynna gre a nie zacinki co chwile! :wink:

moja karta 4650 1gb hd ati, procek q8300 quad

i tak jak Tomy napisal: taka gre dopieszcza sie miesiacami...

btw sa karty obslugujace full gre, te takie po pare tysi pln 'wynalazki'

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2010, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, 18:56
Posty: 180
Lokalizacja: Mchy
Ja walczyłem z różnymi sterownikami do grafy i ustawiałem niezliczone kombinacje graficzne w grze aby mieć powyżej 60fps.
I dla mojego sprzętu
-Q6600 @ 2.8GHz ,P5E3 + Xonar ,2GbDDR3 ,4870 512Mb @ 790/900
uzyskałem taki złoty środek miedzy wydajnością /jakością ,a mianowicie mam powyżej tych magicznych 60fps.
Są sytuacje w których fps spada do 40 ,ale bardzo rzadko.
Podkreślam ,że staram się grać na serwerach max 24 graczy ,a to ma też duży wpływ na fps.
Na serwerach 32 przy ostatnich maccomach fps spada do 35/40 klatek.
Moje ustawienia:
Width=1440
Height=900
Fullscreen=true
RefreshRate=59.887444
VSync=false
[Sound]
Quality=medium
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=low
Soldiers=high
Vehicles=high
Overgrowth=medium
Undergrowth=medium
StaticObjects=high
Terrain=medium
Shadows=low
Bloom=false
HSAO=false
MSAA=2
Water=low
MainQuality=custom
Texture=high
DxVersion=10
Aniso=4
Detail=medium
RenderAheadLimit=4
Fov=74

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2010, 13:12 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 04:19
Posty: 251
zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia , bo skupiamy sie na grafice która obciąża procesor główny , ale w moim przypadku ustawiena dźwięku mają też duże znaczenie , bo jeżeli dam " Taśmy wojenne " i jakość na : high to moge zapomnieć o graniu tak mi sie tnie ... pewnie dlatego że mam zintegrowaną karte dźwiękową i procesy dźwiękowe idą mi przez główny procesor , co powoduje dodatkowy spadek wydajności ... podejrzewam że osoby które mają kartę dźwiękową z procesorem dźwieku tego nie odczują , bo procek główny nie pracuje dodatkowo , więc może jakbym zainwestował kase w dobrą karte muzyczną coś by mi to dało .... Mam prośbe do osób które posiadają takową karte o mały teścik ... zagrajcie na zintegrowanej i dajcie znać o efektach , czy czujecie duży spadek wydajności


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2010, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
MoS_ST[PL] napisał(a):
Ja walczyłem z różnymi sterownikami do grafy i ustawiałem niezliczone kombinacje graficzne w grze aby mieć powyżej 60fps.
I dla mojego sprzętu
-Q6600 @ 2.8GHz ,P5E3 + Xonar ,2GbDDR3 ,4870 512Mb @ 790/900
uzyskałem taki złoty środek miedzy wydajnością /jakością ,a mianowicie mam powyżej tych magicznych 60fps.
Są sytuacje w których fps spada do 40 ,ale bardzo rzadko.
Podkreślam ,że staram się grać na serwerach max 24 graczy ,a to ma też duży wpływ na fps.
Na serwerach 32 przy ostatnich maccomach fps spada do 35/40 klatek.
Moje ustawienia:
Width=1440
Height=900
Fullscreen=true
RefreshRate=59.887444
VSync=false
[Sound]
Quality=medium
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=low
Soldiers=high
Vehicles=high
Overgrowth=medium
Undergrowth=medium
StaticObjects=high
Terrain=medium
Shadows=low
Bloom=false
HSAO=false
MSAA=2
Water=low
MainQuality=custom
Texture=high
DxVersion=10
Aniso=4
Detail=medium
RenderAheadLimit=4
Fov=74


Co daje zwiekszenie RenderAheadLimit=2 na RenderAheadLimit=4 ??

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2010, 16:13 
Offline

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 11:33
Posty: 141
Wydaje mi sie, ze to jest odleglosc wyswietlania szczegolow, tzn. niska wartosc = szczegoly tylko z bliska, wysoka wartosc = szczegoly widoczne z daleka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2010, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
kaczamanov napisał(a):
Wydaje mi sie, ze to jest odleglosc wyswietlania szczegolow, tzn. niska wartosc = szczegoly tylko z bliska, wysoka wartosc = szczegoly widoczne z daleka.

Obrazek

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2010, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Czyli im wieksza wartosc tym plynniejsza gra? ocb?

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2010, 21:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Satyr napisał(a):
Czyli im wieksza wartosc tym plynniejsza gra? ocb?

Wrecz odwrotnie... Im wiekszy pre-render tym kazda gra, dziwniej dziala, pojawiaja sie smieszne cofki.

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2010, 22:43 
Offline

Dołączył(a): 15 sty 2010, 05:08
Posty: 8
Jezeli chodzi o karty dzwiekowe i grafike:

http://pclab.pl/art17707.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2010, 23:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, 18:56
Posty: 180
Lokalizacja: Mchy
mcmt napisał(a):
Satyr napisał(a):
Czyli im wieksza wartosc tym plynniejsza gra? ocb?

Wrecz odwrotnie... Im wiekszy pre-render tym kazda gra, dziwniej dziala, pojawiaja sie smieszne cofki.


Nic takiego nie zlukałem ,wydaje mi się ,że jest ciut płynniej.

Jak będę miał chwilę to się pobawię FRAPSEM i sprawdzę różnicę w średniej fps.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2010, 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
MoS_ST[PL] napisał(a):
mcmt napisał(a):
Satyr napisał(a):
Czyli im wieksza wartosc tym plynniejsza gra? ocb?

Wrecz odwrotnie... Im wiekszy pre-render tym kazda gra, dziwniej dziala, pojawiaja sie smieszne cofki.


Nic takiego nie zlukałem ,wydaje mi się ,że jest ciut płynniej.

Jak będę miał chwilę to się pobawię FRAPSEM i sprawdzę różnicę w średniej fps.


Ja zmienilem ze standardowych 2 na 0. Klatek nie sprawdzalem ale po zmianie pojawily mi sie od czasu do czasu takie zciecia, biegne mam 130klatek nagle na ulamek sek lekki freez. Wyglada to jak by renderowal obiekty znajdujace sie bardzo blisko mnie, nie robil tego odpowiednio wczesniej. Na wartosci 2 takich akcji nie mialem. Moze im wyzsza wartosc tym odpowiednio wczesniej komp obrabia grafe? Wiadomo ze ma wiecej roboty bo obrabia obiekty ktorych prawdopodobnie nawet nie widzimy. Dam dzis na 4 i obadam z frapsem co i jak.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2010, 20:48 
Offline

Dołączył(a): 9 lut 2010, 21:51
Posty: 12
Battlefield u mnie działa jak kompletna d*pa. Gdy wchodzę w dym to fps spada z około 40 do 8-10 :/. Na arica harbour gdy jestem po stronie atakujących i wchodzę do tego miasteczka (gdzie jest 3 i 4 mcom) to w ogóle fps dropy do 5-6.
BTW mój sprzęt:
procesor Amd athlon II x4 630 2,8 @ 3,08
grafika gts 250 1024 mb
RAM 4 GB
i ustawienia:
[WindowSettings]
Width=1440
Height=900
Fullscreen=true
RefreshRate=59.887001
VSync=true
[Sound]
Quality=low
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=high
Soldiers=high
Vehicles=high
Overgrowth=high
Undergrowth=high
StaticObjects=high
Terrain=high
Shadows=high
Bloom=true
HSAO=true
MSAA=2
Water=high
MainQuality=high
Texture=high
DxVersion=auto
Aniso=2
Detail=high
RenderAheadLimit=4
Fov=65
Dodam jeszcze, że przed ostatnim updatem było wszystko ok :(

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2010, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
masz niemal wszystko na high, vsync włączone i dziwisz się, że fpsy spadają?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL