Teraz jest 22 lis 2024, 22:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 maja 2010, 21:40 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2010, 22:40
Posty: 63
sito83 napisał(a):
Wczoraj miałem taka akcje ze biegnie na mnie przeciwnik ja w krzaczorach myśle bedzie łatwy cel tym bardziej ze sie zatrzymal i przykucnął, klikam PPM kolimator a tu cyk doczytało skałe a przeciwnik własnie za nią kucał :) kilka razy jeszcze celowałem z biodra i przez kolimator a skała znikała i pojawiała sie. Bardziej mnie to śmieszy niz denerwuje, ale doczytywanie obiektów oddalonych o jakies 20-30m to lekka przesada.

Na poprzednich sterach do grafy (4850) miałem znowu taki myk ze nie widziałem dymu z granatów, z uav-a, czołgu itp. Dymu poprostu nie było. A jak wiadomo bardzo to pomaga podczas rozgrywki a haxem nie jest. Zastanawiałem sie nawet wtedy po co są te granaty dymne jak nie dymią :lol: no i po zmianie sterów mnie olśniło.


To chyba nie wina karty bo mam taką samą a nigdy nie miałem takiej sytuacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2010, 09:25 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2010, 13:58
Posty: 124
pietiapp napisał(a):
TomekDeF napisał(a):
Na najniższych fajne cuda się zdarzają.
Snajper ukrył się za skałą.
Nagle skała znika!
...i znowu pojawia się!
...i znowu znika! :D



Podobno tak wlasnie na radeonach jest

Nie tylko na radeonach... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2010, 10:41 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Jeden z przykładów że gra nie jest w stanie pokazać wszystkiego.
Kiedyś jak właśnie w takiej sytuacji jak na przedstawionych niżej screnach straciłem od groma ammo chcąc posłać do piachu widocznych przeciwników. Teraz już nawet nie próbuje tam strzelać, jeśli w tym miejscu jest tłoczno ( a często tam stoją parami) nakładam nalot i zajmuje się innymi celami.

Na na celowniku wróg czekający na śmierć, odległość znaczna - poza zasięgiem mortala
Obrazek

Ten sam przeciwnik ale trochę bliżej - dalej poza zasięgiem mortala
Obrazek

Kolejne miejsce a przeciwnik dalej jak na dłoni, już w zasięgu mortala
Obrazek

Postanowiłem sprawdzić jak to widać z czołgu z tego samego miejsca co poprzednie zdjęcie
Obrazek

Idziemy dalej w kierunku wroga ( w tym czasie można by było już wywalić kilkanaście magazynków
Obrazek

A teraz już całkiem blisko jak na snajpera i ????????
Obrazek

Miejsce w którym cały czas stał wróg
Obrazek

widok z pozycji wroga:
Obrazek

Całkiem sympatyczne znikające zapory betonowe. Takich bugów w grze jest więcej ale udokumentowałem tylko jedną.
Screny robione na pustym serwie a przeciwnik przez cały czas sie nie ruszał.
By nie było wątpliwości to zawsze gram na maksymalnych ustawieniach grafiki.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2010, 11:37 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
GJ Ramka! Ten piekielny kacik...Zanim go obczailem minelo pare gier... I faktycznie jedynie mortar...
Na Arice /pierwsze mcomy - goraczka/ podobnie jest z czescia kamieni na lewej gorce i zbrojonymi szescianami /takim jak wyzej/ stanawiacymi rodzaj muru przed budynkami mcom... itd itd

I sam nie wiem czy to bug, czy nasze kompy sa za slabe -> ciekawym jak to wyglada na konsolach?

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 31 maja 2010, 12:06 przez [Yossarian], łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2010, 12:03 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Ten kącik to typowy bug bo normalnie do okoła są drzewa które są widoczne nawet z najdalszego miejsca na mapie a betony widać tylko z "bliska"
Dla lepszej widoczności na screnach wykosiłem wszystkie okoliczne drzewa z największej odległości i jak się dobrze przyjrzeć to widać szczątki drzew mimo że są o wiele mniejsze od zapory betonowej która jest niewidoczna.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2010, 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Ja do testu dalem wszystko na maxa a i tak w UAV z zoomem mam cyrki graficzne! Cale mury betonowe sa niewidoczne. Wale rakiete w T90 a tu kapa. Podlecialem i murek sie ladnie dorysowal. Jak do tej pory to w konsolowym swiatku etapy gier byly podzielone na wiecej malych czesci. Nie wiem ale moze to jakas pozostalosc po konwersji z konsol. Skoro gramy na max detail i sa takie kwiatki to juz nie wiem ale chyba tylko patch moze cos zaradzic. Troche dziwne ze przerabiaja w kolko te same mapy na rozne tryby i nic nie poprawili.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 10:06 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
przenioslem cytat z dzialu pbbans:

PavelZet napisał(a):
IMHO: eliminowanie efektów graficznych - np mgły i kurzawek za pomocą prostej zmiany w settings.ini to też pewien rodzaj cheata. Że nie zabroniony to fakt ale jednak nie fair. Ludzie tak grający są po prostu śmieszni.


Pawciu, niektorzy, tak jak ja, sa zmuszeni do zmian i grania na low, inaczej nie da sie grac ;) bo moj procek i grafa (q8300 ati 4650) nie chca dzwignac gry :(

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 10:30 
Offline

Dołączył(a): 18 mar 2010, 14:59
Posty: 178
Lokalizacja: Lublin
Nie chodzi mi o low w grze (sam tak ostatnio gram) tylko ręczną modyfikację jednego efektu w pliku settings z enabled na disabled lub inaczej z 1 na 0 (nie napisze jaki to efekt, choć wiem). Low w grze nie wyłącza tego czegoś.

_________________
[BroWar]sgt.PifPaf
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 11:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
PavelZet napisał(a):
Nie chodzi mi o low w grze (sam tak ostatnio gram) tylko ręczną modyfikację jednego efektu w pliku settings z enabled na disabled lub inaczej z 1 na 0 (nie napisze jaki to efekt, choć wiem). Low w grze nie wyłącza tego czegoś.


W settings.ini to takich kfiatkow raczej nie ma, za proste by to bylo. Raczej w gamesettings jak juz. Jesli chodzi o mnie, to mi tam piasek i mgla jakos nie przeszkadza . Gram na dosc wysokich tzn na takich gdzie nie mam spadku ponizej 60kl.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 11:46 
Offline

Dołączył(a): 18 mar 2010, 14:59
Posty: 178
Lokalizacja: Lublin
W gamesettings - masz rację - ja tam po prostu z zasady nie zaglądam
Ot po prostu coś wyczytam czasem zobaczę na screenie jak to wgląda i tyle. Nie po to autorzy projektując grę starali się stworzyć w miarę równe szanse dla wszystkich przy różnych domyślnych ustawieniach grafiki abym musiał to zmieniać.

_________________
[BroWar]sgt.PifPaf
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 11:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
A nie mogli by zrobic jak w Cod4? Za niektore zbyt drastyczne zmiany pliku gry PB kopalo z serwera. Jak zmieniles na default to mogles grac. Np za *burst fire* czyli jak ktos zmodyfikowal plik by szybko strzelac, krecac kolkiem myszki.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 15:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, 00:26
Posty: 24
[Yossarian] napisał(a):
Pawciu, niektorzy, tak jak ja, sa zmuszeni do zmian i grania na low, inaczej nie da sie grac ;) bo moj procek i grafa (q8300 ati 4650) nie chca dzwignac gry :(

To ironia jest? Ja mam e5200(@3,66GHz) i ati 4650(680/1050) i nie mam żadnych problemów z grą na max + AAx4 w rozdzielczości 1440x900.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 16:55 
Offline

Dołączył(a): 22 maja 2010, 18:46
Posty: 135
Bo$s a ile masz fpsów?
Ja na ipd e5200 (bez oc, czyli 2,5Ghz), gigabyte gts 250 1gb ddr3 i 4GB ram na takich ustawieniach jak podałeś mam krucho z fpsami. Wogólę nie doznalem żadnego wzrostu fps po zmianie dx w gzre na dx9. Ustawiam wszystko na low to podskakuje mi jedynie o max 10 fps.... CHyba trza reinstall machnąć... Tylko wpierw muszę nowego pendrive kupić bo starego posiałem :/

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 18:22 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Bo$s napisał(a):
[Yossarian] napisał(a):
Pawciu, niektorzy, tak jak ja, sa zmuszeni do zmian i grania na low, inaczej nie da sie grac ;) bo moj procek i grafa (q8300 ati 4650) nie chca dzwignac gry :(

To ironia jest? Ja mam e5200(@3,66GHz) i ati 4650(680/1050) i nie mam żadnych problemów z grą na max + AAx4 w rozdzielczości 1440x900.


gdyby to byla ironia to inaczej bym to napisal, jakie masz ustawienia gadaj!
ja na tym:
[WindowSettings]
Width=1680
Height=1050
Fullscreen=true
RefreshRate=59.95425
VSync=false
[Sound]
Quality=medium
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=low
Soldiers=low
Vehicles=low
Overgrowth=low
Undergrowth=low
StaticObjects=low
Terrain=low
Shadows=low
Bloom=false
HSAO=false
MSAA=0
Water=low
MainQuality=low
Texture=low
DxVersion=10
Aniso=0
Detail=low
RenderAheadLimit=2
Fov=78
[WindowSettings]
Width=1024
Height=768
Fullscreen=false
RefreshRate=60.003841
VSync=false

wyciagam low 45-60fps ze spadkami i do 0...
q8300 8gb ram (ddr2 ;0 ), ati 4650 1gb

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2010, 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, 00:26
Posty: 24
Jednak AAx2, ale działa płynnie, jedynie potrafi przyciąć gdy kończy się Podbój na takiej mapie (sorry, w ogóle nie pamiętam nazw), gdzie A jest zaraz obok domu, B w takich gruzach pod mostem, a C w dużym budynku. I właśnie gdy jedna z drużyn wygra to wygląda to tak, że nadlatują odrzutowce i niszczą ten budynek w którym jest C i wtedy właśnie gra zwalnia do około 15 fps tak na oko (kupa dymu, dlatego). Dalej działa płynnie. Oto config:

Kod:
[WindowSettings]
Width=1440
Height=900
Fullscreen=true
RefreshRate=59.887444
VSync=false
[Sound]
Quality=low
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=high
Soldiers=high
Vehicles=high
Overgrowth=high
Undergrowth=high
StaticObjects=high
Terrain=high
Shadows=medium
Bloom=true
HSAO=true
MSAA=2
Water=high
MainQuality=custom
Texture=high
DxVersion=auto
Aniso=3
Detail=high
RenderAheadLimit=2
Fov=65


Do tego oczywiście wszystkie stery najnowsze. 4GB RAM ;)

PS: Raz grałem bez OC procka - 2,5 GHz i wtedy faktycznie było kiepsko z płynnością.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL