Teraz jest 28 lis 2024, 19:53

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 cze 2010, 15:26 
Offline

Dołączył(a): 3 lut 2009, 15:21
Posty: 168
Lokalizacja: Pabianice
http://www.realitymod.com/forum/f196-pr ... s-csb.html


wymyślają

_________________
Obrazek
Obrazek

Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. UapaTwój Czerwony kolor Podpisu Mnie uraził więc go zmieniłem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2010, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
czekałem na to długo, w koncu basrah stanie sie z powrotem grywalna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2010, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
milusi :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2010, 19:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
http://www.realitymod.com/forum/f196-pr ... birds.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 08:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Znalazłem ciekawy filmik na YT:
http://www.youtube.com/watch?v=alH-6JoCzII

Ciekawe, jak dadzą sobie radę z cieniami budynków (pre-renderowane lightmapy). Jeżeli zrobią z nich real time shadows (o ile to w ogóle możliwe), to już się boję o wymagania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 13:12 
Offline

Dołączył(a): 3 lut 2009, 15:21
Posty: 168
Lokalizacja: Pabianice
PaulPL11 napisał(a):
Ciekawe, jak dadzą sobie radę z cieniami budynków (pre-renderowane lightmapy). Jeżeli zrobią z nich real time shadows (o ile to w ogóle możliwe), to już się boję o wymagania.


zobacz na humva

_________________
Obrazek
Obrazek

Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. UapaTwój Czerwony kolor Podpisu Mnie uraził więc go zmieniłem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Tyle, że HUMVEE ma dynamiczne cieniowanie, a budynki (ogólnie obiekty nieruchome) mają lightmapy (cienie nałożone na ziemie, które się renderuje-tworzy-raz, podczas robienia mapy). Ma to na celu zmniejszenie wymagań.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 18:18 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
No bez przesady, niedługo PR dojdzie do wymagań najnowszych produkcji nie oferując w cale tak dobrej grafiki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2010, 22:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Jestem ciekawy czy dadzą radę zrobić to samo z budynkami i obejść lightmapy... bo jeśli z budynkami nie da się zrobić tych dynamicznych cieni to będzie to tylko mało zauważalny bajer (niewielka ilość pojazdów na mapach w stosunku do statycznych obiektów).

Jednak i tak moim zdaniem brawa należą się za samo opracowanie dynamicznych pór dnia... wygląda naprawdę nieźle ;)

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 10:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
w końcu noktowizory będą!!! :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Byłoby całkiem sympatycznie pograć, niektóre mapy ze zmienną porą dnia. Tja by tak jescze zrobili porę każdą porę między 30 a 60 minut to bitwy by symulowały kilkudniowe batalie :) Wyobrażacie sobie skumulowanie sił w czasie dnia żeby zaatakować w o świcie ;) albo przeniknięcie pod osłoną nocy lawety na zaplecze wroga , żeby zrzucić zaopatrzenie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Noktowizja w BF2 jest zbugowana no, ale ucieszyłbym się gdyby jakoś to naprawili, w tedy zmiana pory dnia miała by jakiś sens.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Rany jak ja długo na to czekałem w PR :P

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2010, 23:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
ale powiem wam że dziwnie by wyglądał talib z noktowizorem :D
jakieś latarki, albo pochodnie by mieli? :D :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2010, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Rhino dal jasno do zrozumienia, ze ten system ma nikle szanse na zostanie zaimplementowanym w PR. Powod: zabugowane lightmapy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL