Teraz jest 24 lis 2024, 12:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sie 2010, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Witam wszystkich.

(link do pobrania na końcu postu - NOWY LINK JEŚLI JUŻ POBRAŁEŚ - POBIERZ JESZCZE RAZ - zmieniłem kilka rzeczy, między innymi: NIE POTRZEBA MIEĆ DODATKU SECRET WEAPONS ABY W TĄ MODYFIKACJĘ ZAGRAĆ)

WYSZEDŁ PATCH AKTUALIZUJĄCY DO WERSJI 2.1 --- 0.5mb --- link też na końcu postu

Jest rok 1946-47 wojna się nie skończyła...
Wszystkie główne bitwy z początku wojny znowu się toczą w tych samych okolicach, o to samo...
... Punkty strategiczne
Nic się nie zmieniło tylko uzbrojenie z powolnych tłokowców w ponaddźwiękowe odrzutowce, stacjonarne działka AA
przeobraziły się w Mobile zagrożenie dla samolotów. Niszczyciele - w szybkie okręty wsparcia.

Postanowiłem niedawno że przerobie oryginalne mapki aby były na nich pojazdy z dodatku Secret Weapons.
To są moje pierwsze przeróbki a więc proszę o wyrozumiałość :roll:

W zestawie mamy (na razie) 3 mapy:

Midway:

Obrazek

Obrazek

W tej mapce znajdziemy:

Ciężkie bombowce:
1x B17,
1x AW52,

Bombowce:
(na lotniskowcach)
1x SBD\Aichi Val
1x SBD-T\Aichi Val-T
(na lotnisku)
1x ilyushin

Myśliwce:
(na lotniskowcach)
1x Corsair\Zero
(na lotnisku)
1x Natter
1x HO229
1x MiG9
2x Goblin
2x Mustang

Czołgi\Artyleria
2x Sherman\Chi-ha
1x Katyusha
1x Mobilny Flak

Łodzie Torpedowe
3x Elco80\Type38 - usunąłem w nich celowniki w karabinach

+ dodatkowe AA\Flak | Willy\BlackMedal | Flettner


El_Alamein:

Obrazek

Obrazek

Na mapie znajdziemy:

Ciężkie bombowce:
1x B17
1x AW52

Bombowce:
2x Stuka

Myśliwce:
1x Spitfire\ME109
2x Goblin\HO229

+ dodatkowe AA\Flak | Willy\Kubelwagen

Reszta (czołgi, APC,...) "na razie" te same =)



Battle_of_Britain:

Obrazek

Tutaj są tylko myśliwce dodane:

2x Goblin\HO229

______________________________________________

Pozmieniałem:

+ pozmieniałem ilość magazynków\pojemność
+ dodałem efekt "wyskakujących" pustych łusek przy strzelaniu z AA\Flaka
+ gęstrzy dym z kominów okrętowych
+ realistyczny dym przy strzelaniu działami krętowymi.

Nad tym pracuje:
- Nad szybkimi niszczycielami
- Nad swoją całkiem nową mapą

Wymagania do poprawnego działania:
-BF:1942 v1.61b

Instalacja:
-archiwum rozpakować do folderu mods

Instalacja PATCHA
-archiwum rozpakować do folderu mods
-podczas rozpakowywania powinno wyskoczyć zapytanie czy chcemy podmienić pliki. Klikamy "Tak dla wszystkich" (w 7z). "Wszystkie" (w Winrar) - albo jakoś tak. Tylko pamiętajcie o podmianie plików aby patch poprawnie działał.

Skutki złej podmiany:
- wyłączanie się gry podczas ładowania mapy

Wszystkie bugi które zauważycie, zażalenia, propozycje zmiany, dodanie nowych map, itd.
Proszę składać w tym temacie (pod tym postem).
I oczywiście napiszcie czy się wam podoba :)

Miłego zasysania

BFMod3 v2 - dzięki uprzejmości archera, link nie zostanie usunięty
Mod3_Patch_2.1 - wspomniany PATCH



DZN - polska strona o modowaniu BF:1942 - warto tam wejść aby zobaczyć jakie można "cuda" zrobić

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Ostatnio edytowano 13 sty 2012, 19:56 przez WoWo_Soldier, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 18:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2005, 18:24
Posty: 1108
Przykleić raczej nie można, ale mogę Ci użyczyć miejsca na dysku by każdy mógł to pobierać.
Sam mod sciągam i zobaczę co i jak. Dziwi mnie tylko czemu wymagany jest Secret Weapons, nie można było modeli wkleić w .rfa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Jak bym wkleił modele do .rfa (rozważałem taką możliwość) to mod by przybrał na wadze a dodatek to raczej każdy ma :D

Co do rozpowszechniania to zastrzeżeń nie mam ale chcę być poinformowany.


ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ŻE POJAZDY WYMIENIONE SĄ DOSTĘPNE TYLKO DLA MULTIPLAYER W SINGLU NIC NIE ZMIENIAŁEM!!!

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 19:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Może być ciekawie - ale zrób wersje pod czystego BF bez dodatku - zobaczymy ile wazy - rozmiar pliku nie jest problemem.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 21:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Szymonie, Kobro - zrobiłem tą wersje pod czystego BF'a

Spakowane archiwum w .7z warzy ~153mb
Rozpakowany mod ~320mb

co wy na to?

Jutro rano wejde tu zobaczyć czy chcecie abym wrzucił tą większą wersje. =)
I co będę z tego miał bo konta premium na rapidzie nie mam bo nie ściągam. A po 10 pobraniach pliku on się usuwa czy jakoś tak. I ciągłe wrzucanie tego się mi nie opłaca, z powodu troche wolnego neta :?

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2010, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Spróbuj gdzieś wgrać większy plik, zobaczę czy da się go trochę skurczyć. W mod niestety nie pograłem, bo nie mogę znaleźć instrukcji do secret weapons :(
Update:
mirror zacznie działać za ok. 5 minut. Prędkość będzie dużo gorsza niż ściągając przez rapidshare, ale przynajmniej będzie działać.
http://dznmods.tk/BFMod3.7z
Update:
Może przetestujemy ten mod w multi? Na przykład jutro o 20? Dawno nie latałem Flettner'em :D

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Ostatnio edytowano 13 sty 2012, 19:50 przez archer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
No archer przetestować by można ale potrzeba do tego ludzi, serwera, i czasu

Ludzi trzeba by było zebrać z forum, porozpowiadać o tym.
Serwer - można by ustawić DEDICATED SERVER na internet
I trzeba się umówić na jakiś konkretny termin

Co ty na to?

Tylko żeby ktoś zechciał zagrać (słyszycie mnie ludzie) =)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Proponuję zagrać za tydzień w sobotę, o 20:00. Do tego czasu wieść się rozniesie, a i serwer się znajdzie.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
A na pewno znajdzie się 32 graczy albo minimum 16 bo wątpię :(

I do tego czasu wyjdzie patch do wersji 2.1 - bo zauważyłem kilka błędów :) (niecałe 0.5mb)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
oj tylu nie, ale kto powiedział, że mamy zająć wszystkie sloty? W 5-8 też da się bawić, ale oczywiście im będzie nas więcej tym lepiej

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 16:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
* Serwer nie problem, mam swój (LanParty & BF.pl)
* sprawdzę modzik i dam info - zaproszenie na głównej

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 16:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
Na Święta Bożego Narodzenia (przed, albo zaraz po) planuje wydać mappack - do tego czasu planuje przerobić wszystkie podstawowe mapy aby było tam coś z dodatku :), oczywiście nie tak masakryczne dużo samolotów jak teraz na midway, bo chciałem zobaczyć jak się zachowają w nowych warunkach.

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Jeśli chodzi o mnie, to mam tylko parę sugestii:
-> Niech drużynom spawnuje się tylko sprzęt dla ich nacji - jeśli Japończycy mają wyspę - Flettner, Natter, Horton. Jeśli amerykanie - amerykańskie skrzydło, goblin, ruski.
-> Na rufie Hatsuzuki (niszczyciel Japońców) ma taką wolną przestrzeń, która aż kusi o spawner flettnera.
-> Zmniejsz zasięg bomb głębinowych (explosionRadius) - żeby niszczyciel musiał przepłynąć bezpośrednio nad łodzią żeby ją zatopić.
-> Umieszczaj na mapach tyle sprzętu, aby nie było kolejek. Dobrze jest ustawić MaxNrOfObjectSpawned na 2 lub więcej.
-> Porozmieszczaj na mapie kity z plecakami rakietowymi :D

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
archer napisał(a):
Jeśli chodzi o mnie, to mam tylko parę sugestii:
-> Niech drużynom spawnuje się tylko sprzęt dla ich nacji - jeśli Japończycy mają wyspę - Flettner, Natter, Horton. Jeśli amerykanie - amerykańskie skrzydło, goblin, ruski.
-> Na rufie Hatsuzuki (niszczyciel Japońców) ma taką wolną przestrzeń, która aż kusi o spawner flettnera.
-> Zmniejsz zasięg bomb głębinowych (explosionRadius) - żeby niszczyciel musiał przepłynąć bezpośrednio nad łodzią żeby ją zatopić.
-> Umieszczaj na mapach tyle sprzętu, aby nie było kolejek. Dobrze jest ustawić MaxNrOfObjectSpawned na 2 lub więcej.
-> Porozmieszczaj na mapie kity z plecakami rakietowymi :D


Chodzi tobie o ten mappack czy o ten sobotni mecz (bo w mappacku mam zamiar wszystko pozmieniać) a te mapki teraz to tylko dla testu (mam przed sobotą je pozmieniać???)

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2010, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2009, 18:43
Posty: 162
Lokalizacja: Übertów
Sugestie są ogólnie, zrobisz co zechcesz. Do zrobienia wersji nr 2 masz czas teoretycznie do chwili kiedy Kobra poprosi o pliki na serwer - a to znaczy że będzie trzeba przygotować specjalną paczkę na serwer. W paczce powinien się znajdować katalog z modem, ale bez pliku texture.rfa, bez folderu movies ani music. Mapy dla serwera też można "odchudzić" rozpakowując każdą z osobna i wywalając foldery ObjectLightMaps oraz Textures. Co więcej, w paczce na serwer wszystkie nazwy plików i katalogów muszą mieć tylko małe litery - inaczej serwer się nie odpali.

_________________
Obrazek
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL