Niestety, nie da się ustawić obiektu aby miał kolizje tylko z innym obiektem. Tak więc do wyboru masz albo użycie istniejącego obiektu i potem przydzielenie mu niewidzialnej tekstury, albo zrobienie nowego. Łatwiej będzie, jeśli poustawiasz jakieś proste obiekty wzdłuż toru, możesz je częściowo zakopać pod ziemią. Ustaw je tak, żeby pociąg z nich nie wypadł, ale żeby były przejezdne przez inne pojazdy. Dobrym obiektem do tego jest sidewalki_m1.
Kiedy już je poustawiasz, otwórz mods\bf1942\archives\standardmesh.rfa w WinRFA, zaznacz pliki sidewalkI_m1.rs oraz sidewalkI_m1.sm, zrób extract selected do katalogu z Twoim modem. Potem wejdź do mods\<twój mod>\standardMesh i edytuj notatnikiem plik sidewalkI_m1.rs. Linijki:
Kod:
texture "texture/SBRID3_S";
...
texture "texture/swalk_02_o";
zamień na
Kod:
texture "texture/detail";
...
texture "texture/detail";
Potem przez PackRFA spakuj standardmesh i chodniki będą niewidzialne. Proponuję zrobić to dopiero na końcu, kiedy pociąg będzie już działał i inne pojazdy będą mogły przejechać.
_________________
Przez te całe mody mam więcej godzin przegranych w BF1942 Debug niż w normalną wersję gry...