Teraz jest 28 lis 2024, 15:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 paź 2010, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Silent Eagle na dzień dzisiejszy jest dla mnie niegrywalne. Jadąc jakimkolwiek pojazdem ciągle mam przycinki, o crashach nie wspominając. Miałem sytuacje w której byłem gunerem T-90, oddałem strzał w tył Leoparda, już miałem strzelać po raz kolejny gdy nagle zobaczyłem swój pulpit. W tym momencie szlag mnie trafił.

Czy to prawda, że przeinstalowanie całego BFa z PRem lub obniżenie ustawień graficznych pomaga czy nie ma rady na te ciągle crashe i trzeba czekać na fixa ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 15:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Jedną z najgorszych rzeczy jest redukcja ticketów, a jeszcze dołożyli straty ticketów za wounded czy przejęcie flagi, co doprowadziło do tego że rundy trwają do 1 godziny, lub jeszcze krócej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 16:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Wadziu napisał(a):
Dobra zostawmy już ten efekt Coriolisa w spokoju bo widzę, że coś mocno na Ciebie zadziałał, nie wiem też skąd wziąłeś to 700m, bo nawet M14, które w PR używane jest tylko w roli DMR, ma w rzeczywistości większy skuteczny zasięg, nie mówiąć już o prawdziwych snajperkach.

widać patrzenie na słupek "range" w CoDzie zrobiło z Ciebie prawdziwego inżyniera balistyki.

nie chcę mi się pisać długiego posta by udowodnić Ci, że jesteś w błędzie, tak więc po prostu rzucę linkiem
http://world.guns.ru/sniper/sn00-e.htm

i wszystko jasne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 22:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
Stary, ktoś Ci na odcisk nadepnął?? I Co się tak tego CoDa uczepiłeś, z jakimiś słupkami "range" mi wyjeżdżasz... btw. dzięki za link do artykuły z przed prawie 10 lat...nie wiem czy zauważyłeś ale broń i amunicja też jest ulegają modernizacji. I jaki błąd tak bardzo pragniesz mi udowodnić?? Że współcześnie używane snajperki mają skut. zasięg większy niż 700m czy, że balistyka nie jest ograniczona przez silnik??
masterceo napisał(a):
zrobiło z Ciebie prawdziwego inżyniera balistyki

Przepraszam, że Ci na ambicje wjechałem.

@towarzysz, Dzisiaj zaraz po zmianie tekstury z medium na high(przetestować chciałem) wyczyściłem sobie folder cache ze starymi shaderami i wzrosły mi FPSy, każda mapa o wiele szybciej się ładuje, i zniknęły mi te wszystkie denerwujące mini freezy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
Wadziu napisał(a):
Stary, ktoś Ci na odcisk nadepnął?? I Co się tak tego CoDa uczepiłeś, z jakimiś słupkami "range" mi wyjeżdżasz... btw. dzięki za link do artykuły z przed prawie 10 lat...nie wiem czy zauważyłeś ale broń i amunicja też jest ulegają modernizacji.

No pewnie że ulegają modernizacji. Oglądałeś ostatnio może Future Weapons? Tam to dopiero pokazują nowoczesne zabawki.

A tak na serio
http://www.remingtonle.com/rifles/m24.htm
Cytuj:
effective range: 800m


rzuciłem tamtym źródłem bo jest po prostu dobre i sprawdzone, ale zapomniałem że nawet najlepszy argument może rozbić się o polski beton.
Wadziu napisał(a):
Przepraszam, że Ci na ambicje wjechałem.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 23:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
Okej, znowu to samo link do broni z 1988...Dobra, Armia US nadal używa tej broni, lecz we wrześniu tego roku w umowie z Remigtonem zapadła decyzja o zmodyfikowaniu kilku tysięcy sztuk tej broni do poziomu XM2010. Poza tym mamy jeszcze brytoli ze swoimi L115A3, niemców z G22, kanadyjczyków z Timberwolf C14 i to nie są bronie z Future Weapons, tylko znajdujące się aktualnie na wyposażeniu.


Ostatnio edytowano 17 paź 2010, 23:50 przez Wadziu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 23:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
$towarzysz$ napisał(a):
Czy to prawda, że przeinstalowanie całego BFa z PRem lub obniżenie ustawień graficznych pomaga czy nie ma rady na te ciągle crashe i trzeba czekać na fixa ?


Tez mam problemy z crashami, troche to wkurzajace i zniechecajace do dalejsz gry. Wie ktos wlasnie jak temu zaradzic?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2010, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
Zależy czy samemu doświadczasz crashy czy są MCTD gdzie praktycznie całe drużyny są wywalane do pulpitu...jeśli chodzi o te drugie to trzeba czekać na fixa. Crashom przy ładowaniu można zapobiec jedynie obniżeniem detali, lub wyczyszczeniem folderu cache/shaders, ale nawet to nie zawsze pomaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2010, 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2008, 22:08
Posty: 164
Lokalizacja: Sosnowiec
Fajnie wygląda MCTD gdy jesteś w drużynie którą nie wywaliło,np. na kashance istny grad helek i samolotów, sceny niczym z Modern Warfare 2 gdy Price wysadza jakąś satelitę bo amerykanie nie dają sobie rady z rosjanami, grad spadających pojazdów.

Raz na kashance drużyna amerykanców miała MCTD, trudno później było się przedzierać przez zgliszcza pojazdów na bunkrach :D

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2010, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 kwi 2008, 09:10
Posty: 15
Jeśli chodzi o nagłe powroty z gry do pulpitu, które miałem zawsze po zmianie mapy i często podczas rundy, wyczytałem gdzieś, że trzeba obniżyć jakość cieniowania w grze. Zmieniłem na medium (mimo że mój komputer spokojnie pociągnąłby wszystkie ustawienia na high) i od tego czasu problemy z PR mam sporadyczne, nawet w najnowszej wersji. Może banalne rozwiązanie, ale u mnie działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2010, 23:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Ja obnizylem tekstury na medium, dziala dobrze, ale wszystko takie brzydkie xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2010, 09:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 wrz 2005, 21:11
Posty: 25
Lokalizacja: Swarzędz
No niestety mankamentem gry na medium jest to, że rozdzielczość tekstur spada do poziomu wysoce, przynajmniej mnie, niezadowalającego...Na high z kolei modele przewyższają wszystko co do tej pory widziałem :) Trochę zbyt duża rozbieżność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 paź 2010, 23:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2007, 17:35
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Czy Wy też macie wrażenie, że granie grenadierem przy markerach widocznych od 125 metrów nie ma sensu ? Być może przegapiłem jakąś opcję (oczywiście wiem, że można ustawiać sobie odległość na tych nowych mechanicznych przyrządach, ale co mi da ustawienie ich na 200 metrów, kiedy nie wiem gdzie dokładnie jest ta odległość ?). Macie jakieś wskazówki ?

_________________
Obrazek
PR -> DeathdealerPL


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2010, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Ja gram na wyczucie tzn. gdy nie trafie za pierwszym razem to robię poprawki i wale drugi raz. Jak ktoś trochę ogarnia granatnik to będzie wiedział jaka jest mniejwięcej odległość od celu a po za tym to SL może ci powiedzieć jaka jest odległość do markera (na mapie pisze range).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2010, 01:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
TooTallPL napisał(a):
Czy Wy też macie wrażenie, że granie grenadierem przy markerach widocznych od 125 metrów nie ma sensu ? Być może przegapiłem jakąś opcję (oczywiście wiem, że można ustawiać sobie odległość na tych nowych mechanicznych przyrządach, ale co mi da ustawienie ich na 200 metrów, kiedy nie wiem gdzie dokładnie jest ta odległość ?). Macie jakieś wskazówki ?


1.Ustal swoją pozycję na mapie
2.Ustal pozycję przeciwnika
3.Twierdzenie Pitagorasa
4.???
5.PROFIT!

lub poproś SLa o dokładny pomiar za pomocą markera/GLTD
bądź też strzelaj na wyczucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL