Teraz jest 22 lis 2024, 05:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Texturowanie?
PostNapisane: 20 paź 2010, 14:35 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2009, 07:40
Posty: 6
Lokalizacja: Łódź
Witam.Mam pytanie jak dodawać modele.Mam Exporter umiem robić modele ale nie umiem ich teksturować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2010, 15:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
marcinLDZ napisał(a):
Witam.Mam pytanie jak dodawać modele.Mam Exporter umiem robić modele ale nie umiem ich teksturować.

To pytasz jak dodawać(eksportować), czy teksturować modele?

Tutorial dot. eksportowania
http://www.realitymod.com/forum/f189-mo ... d-tut.html

Żeby oteksturować model, musisz najpierw nałożyć w Maxie modyfikator "UnwarpUV", potem zrobić mapę (rozplanować każdą płaszczyznę modelu na pojedynczej płaszczyźnie) i dopiero na tę mapę zakładać tekstury w programie do grafiki rastrowej (Photoshop, Gimp). Więcej raczej nie jestem w stanie Ci pomóc, poszukaj tutoriali w Googlach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2010, 15:42 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2009, 07:40
Posty: 6
Lokalizacja: Łódź
Dodałem przykladowa teksture i co dalej? nie wyswietla mi sie w edytorze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2010, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
marcinLDZ napisał(a):
Dodałem przykladowa teksture i co dalej? nie wyswietla mi sie w edytorze



źle coś zrobiłeś

PS. jeżeli jakimś cudem udało by Ci się wrzucić model w piekło wojny to daj znać, przydadzą mi się takie informacje...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2010, 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Z taką łatwością wyekspotrowałeś ten model, że mam pewne pewne wątpliwości. Musisz wrzucić eksportowane pliki do obiektów (Objects_client.zip i Objects_server.zip dla vBF2) i jeżeli wszystko zrobiłeś ok, to powinno wyświetlić w edytorze i grze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2010, 19:23 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2009, 07:40
Posty: 6
Lokalizacja: Łódź
Dzięki PaulPL11 wreście model się wyświetla i w grze i w edytorze ale mam jeszcze jeden problem. na modelu nie ma dziur po kulach i tych fajnych efektów jak się w niego strzela i wchodzę w model?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL