Teraz jest 24 lis 2024, 23:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pełny zapis cd
PostNapisane: 19 paź 2010, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
git. Po wielu ciężkich próbach udało mi się zapisać zmienione gulf of oman(dzięki sasquacz ;) )
Teraz czas na ,,obotowanie". Zmieniłem lokację flag, ale boty mają stary plik "strategic areas.con" który odpowiada za rozkład flag dla botów. Tzn. Boty powodują błędy i mogę grać tylko na lan.

Zgrubsza wytłumaczyłem o co chodzi i zadaję proste pytanie: jak sprawić by boty miały aktualny rozkład rozmieszczenia flag? (jak ktoś nie zrozumiał, mówić)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2010, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Poszukaj w BFEditorze czegoś takiego, a jak nie ma, to poczytaj budowę pliku który podałeś. Może coś zajarzysz i napiszesz to pod swoją mapę ;).

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 paź 2010, 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
zdobądź info gdzie były te flagi wcześniej
w strategic area znajdź współrzędne tych flag i je zmień

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2010, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
dzięki, ale to w miarę skomplikowany plik. Już próbowałem zmieniać pliki ręcznie. Nie wiem, czy szczuroson nie miał racji. może edytorze jest opcja "załóż system botów"

plik strat.areas wygląda tak:

rem *** Create strategic areas ***
aiStrategicArea.createFromControlPoint CPNAME_GO_SP16_beach 601 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.createFromControlPoint CPNAME_GO_SP16_city 602 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.createFromControlPoint CPNAME_go_SP16_constructionsite 604 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.createFromControlPoint cpname_go_sp16_village 603 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.setActive CPNAME_GO_SP16_beach
AIStrategicArea.addNeighbour cpname_go_sp16_village
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 33.5332/37.5998/-294.295
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 36.4937/37.5998/-294.028
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 8.48528

aiStrategicArea.setActive CPNAME_GO_SP16_city
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_go_SP16_constructionsite
AIStrategicArea.addNeighbour cpname_go_sp16_village
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_beach
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 122.529/37.8/-48.5203
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 126.094/37.8/-42.726
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 7.07107

aiStrategicArea.setActive CPNAME_go_SP16_constructionsite
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_city
AIStrategicArea.addNeighbour cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 50.387/40.389/33.504
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 63.7815/40.3998/16.4939
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 14.1421

aiStrategicArea.setActive cpname_go_sp16_village
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_beach
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_city
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 6.27625/33.1002/-135.771
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 15.483/33.1002/-136.015
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 4.24264

aiStrategicArea.addWayPoint 72.9525/36.8033/-51.501 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 95.4967/37.8/-46.1993 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 114.845/37.8/-55.7356 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 146.662/37.8/-55.7756 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 94.031/37.6513/-51.9108 Vehicle CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 149.478/37.8/-57.3231 Vehicle CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 68.0122/35.9996/-109.921 Vehicle CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 35.2356/37.6754/-183.769 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint 12.3705/39.1615/-198.327 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint -39.2008/31.6642/-172.295 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint 89.8022/40.3998/8.58557 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 135.067/40.3998/60.189 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 157.629/40.4013/-0.461182 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 44.2458/41.237/-3.39209 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 70.5585/36.0248/-54.6942 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village

rem aiStrategicArea.addWayPoint 94.9628/37.8/-47.8914 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint 95.4967/37.8/-46.1993 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village

aiStrategicArea.addWayPoint 115.438/37.8/-57.5997 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village

weź i to zmień ręcznie :|

część z tego rozumiem, ale nie znam języka angloinformatykobfdwoicznego by rozczytać np.: AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 33.5332/37.5998/-294.295

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 paź 2010, 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
ciastkoibeza napisał(a):
dzięki, ale to w miarę skomplikowany plik. Już próbowałem zmieniać pliki ręcznie. Nie wiem, czy szczuroson nie miał racji. może edytorze jest opcja "załóż system botów"

plik strat.areas wygląda tak:

rem *** Create strategic areas ***
aiStrategicArea.createFromControlPoint CPNAME_GO_SP16_beach 601 50 wspolrzedne flagi
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.createFromControlPoint CPNAME_GO_SP16_city 602 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.createFromControlPoint CPNAME_go_SP16_constructionsite 604 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.createFromControlPoint cpname_go_sp16_village 603 50
aiStrategicArea.layer 7

aiStrategicArea.setActive CPNAME_GO_SP16_beach
AIStrategicArea.addNeighbour cpname_go_sp16_village
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 33.5332/37.5998/-294.295 wspolrzedne gdzie beda sie kierowac boty bez pojazdu
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 36.4937/37.5998/-294.028 ...z pojazdem
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 8.48528 odleglosc na jaka podjada boty w pojedzdzie

aiStrategicArea.setActive CPNAME_GO_SP16_city
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_go_SP16_constructionsite
AIStrategicArea.addNeighbour cpname_go_sp16_village
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_beach
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 122.529/37.8/-48.5203
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 126.094/37.8/-42.726
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 7.07107

aiStrategicArea.setActive CPNAME_go_SP16_constructionsite
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_city
AIStrategicArea.addNeighbour cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 50.387/40.389/33.504
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 63.7815/40.3998/16.4939
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 14.1421

aiStrategicArea.setActive cpname_go_sp16_village
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_beach
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_GO_SP16_city
AIStrategicArea.addNeighbour CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addObjectTypeFlag ControlPoint
AIStrategicArea.setOrderPosition Infantry 6.27625/33.1002/-135.771
AIStrategicArea.setOrderPosition Vehicle 15.483/33.1002/-136.015
aiStrategicArea.setSide 0
aiStrategicArea.vehicleSearchRadius 4.24264

aiStrategicArea.addWayPoint 72.9525/36.8033/-51.501 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city a tutaj wspolrzedne spawn pointow
aiStrategicArea.addWayPoint 95.4967/37.8/-46.1993 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 114.845/37.8/-55.7356 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 146.662/37.8/-55.7756 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 94.031/37.6513/-51.9108 Vehicle CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 149.478/37.8/-57.3231 Vehicle CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 68.0122/35.9996/-109.921 Vehicle CPNAME_GO_SP16_beach CPNAME_GO_SP16_city
aiStrategicArea.addWayPoint 35.2356/37.6754/-183.769 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint 12.3705/39.1615/-198.327 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint -39.2008/31.6642/-172.295 Infantry CPNAME_GO_SP16_beach cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint 89.8022/40.3998/8.58557 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 135.067/40.3998/60.189 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 157.629/40.4013/-0.461182 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 44.2458/41.237/-3.39209 Infantry CPNAME_GO_SP16_city CPNAME_go_SP16_constructionsite
aiStrategicArea.addWayPoint 70.5585/36.0248/-54.6942 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village

rem aiStrategicArea.addWayPoint 94.9628/37.8/-47.8914 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village
aiStrategicArea.addWayPoint 95.4967/37.8/-46.1993 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village

aiStrategicArea.addWayPoint 115.438/37.8/-57.5997 Infantry CPNAME_GO_SP16_city cpname_go_sp16_village

nie wiem czy dobrze tłumacze, akurat tego nigdy niezmieniałem, ale tak to rozumiem
a edytowało sie wieksze pliki recznie :D , potrzeba troche wprawy i troche więcej mózgu. jeśli chodzi o edytanie map to imo najlepiej pracuje sie właśnie w notatniku wspomagając sie edytorem

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2010, 16:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
tak, wiem. tylko ja nie jestem tobą. ja jeszcze nie do końca opanowałem "bieganie po systemie i szukanie oraz zapamiętywanie numerków". raczej wolę zmienić ten plik w edytorze (jeśli się da). nie wierzę, że na tym forum niema ani jednej osoby, która nigdy nie zrobiła mapy z działającymi botami. wiem, że czasem trzeba spakować jakieś pliki, ale na pewno nie zmieniać ręcznie.

proste pytanko: jak zrobiłeś swoją mapkę, to jak założyłeś "obotowanie" ?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2010, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
nie botował, bo po co?


w edytorze szukasz współrzędnych flagi i potem w notatniku ctrl+f i wklejasz + enter ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2010, 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
jak to "po co"? przecież nie dam swojego gulf-of-bezsens do internetu!!! nie zawsze koledzy mają czas żeby se pograć!!! po to są boty, a poza tym nawet jak bym zmienił same lokacje flag, to muszę pozmieniać całą serię innych współrzędnych (no, dobra: to akurat się da) ale jest tu pełno rzeczy których po prostu nie umiem.


przykład: mapy w modzie (mało znanym) Hard Justice raczej nie były robione ręcznie, tylko edytorem, albo innym plikiem.
właśnie, czy są pliki wspomagające edytor? jeśli tak to prosiłbym o link

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lis 2010, 21:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
ciastkoibeza napisał(a):
przykład: mapy w modzie (mało znanym) Hard Justice raczej nie były robione ręcznie, tylko edytorem, albo innym plikiem.
właśnie, czy są pliki wspomagające edytor? jeśli tak to prosiłbym o link


pliki wspomagające edytor?
ja np. mam plik excelowy ze współrzędnymi, i on mnie wspomaga w problemach :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2010, 18:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
niewazne. nie chce mi się gać samemu ze sobą na lan. to jest bez sensu. otrzymam tu jakąś pomoc czy nie? na całym forum znalazłem tylko jedną PODPOWIEDŹ i żadnej szczegółowej odpowiedzi na którekolwiek pytanie.

botów nie ma, a ja oczekuję nie komentarza osoby, która mi nie jest w stanie do końca pomóc, tylko po prostu odpowiedzi kogoś, kto się na tym zna.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2010, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Staramy się pomóc, a jak dla wielmożnego pana to za mało to nara.

Tu nikt nie zna odpowiedzi na wszystkie pytania. Jak chcesz takiej fachowej odpowiedzi to zagadaj do twórców, niech Ci powiedzą jak to oprogramować.

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2010, 20:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
osoby znające sie tutaj choć troche na modowaniu można policzyć na palcach. Konkretów to tu raczej nie znajdziesz, a już napewno nie do tworzenia mapy.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2010, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
chyba że chcesz zacząć tworzyć jakiegoś większego moda, to wtedy byś ekipę może zebrał ;]

ale o co Ci chodzi?

pliki wspomagające? :O

jak plikiem można zrobić mape?
bo to jest niemożliwe ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2010, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
http://www.bfeditor.org/forums
Tu znajdziesz elitę modowania Battlefielda. Jeżeli oni nie wiedzą jak coś zrobić (związanego z moddingiem oczywiście), to znaczy, że jest to prawdopodobnie niemożliwe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2010, 21:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
"co Ci chodzi?

pliki wspomagające?"

sasquacz, darujmy to sobie, chodziło mi o np.: L3DT; program wspomagający tworzenie terenu (znalazłem, ściągnąłem i lipa)
ale co do paulPL'a, to dzięki, może teraz zmniejszę atak na to forum :)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL