Teraz jest 22 lis 2024, 05:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Sasquacz napisał(a):
ew. 3ds max 10 (chyba ten to był) wyciągasz model z bf2142 i export do bf2

Hmm jeżeli chodzi o narzędzie,to wg większości ekpotrerów, najlepiej działają pod Maxem 9
Tylko nie wiem, czy BF2 obsłuży tweaki i ogólnie system poruszania się mecha. Chociaż warto spróbować, jeżeli ma się czas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 8 lis 2010, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
o właśnie to jednak 9, bo nie byłem pewny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL