Teraz jest 24 lis 2024, 23:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Moje pytania
PostNapisane: 17 lis 2010, 11:04 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
Mam kilka pytań i problemów
1. Chciałbym zrobić własną kit dla snajpera, który zawierałby (1,2,3... stole):
1. Nóż
2. Pistolet
3. Snajperka (M24)
4. Druga snajperka (L96A1)
5. Broń od innej klasy, np. FAMAS , SCAR-L albo M4
6. Mina od snajpera (przeciwpiechotna)
7. Ammokit
8. Medikit
9.Spadochron
2. Modyfikacja broni, czyli ilość magazynku i rozmiar.
Zmieniłem M249 SAW aby się nie grzał i unl.ammo działa, ale jak zmienie na unl.ammo albo ilość magazynków, np. Miny przeciwpiechotnej , C4, apteczki, MP7 gra crashuje się przy 15% wczytania mapy co zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
wklej plik który zmodyfikowałeś (najlepiej miny p.pe) to zobaczymy w czym problem. potem zajemiemy sie modyfikacją kitu, do tego trzeba bedzie zrobić nowe bronie.
ps. wydaje mi sie, że gdzieś na forum tłumaczyłem już modowanie kitów

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 18:04 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
Crashuje gre przy wczytaniu 15% ;/
a możesz podać mi link do tego posta z kitem??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
w końcu znalazłem
a jeszcze jedno mam nadzieje ze zrobileś sobie odzielnego moda, a nie mieszasz w vanilli?

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 21:36 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
mam w oddzielnym folderze. Mam pytanie jak moge edytować ammo w pojazdach np samolotach i helikopterach. Mam mod Bf2SP64 i crashuje mi się mapa Highway tampa jak naprawić ją??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 22:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
kubow15 napisał(a):
mam w oddzielnym folderze. Mam pytanie jak moge edytować ammo w pojazdach np samolotach i helikopterach.
zauważ, że w każdym configu broni na poczatku pisze coś takiego jak
Kod:
ObjectTemplate.activeSafe GenericFireArm
takie coś znaczy, że jest to config broni, ale w configu broni można też znaleźć:
Kod:
ObjectTemplate.create GenericProjectile
takie coś znaczy, że patrzysz na config pocisku
i po tym sie poznaje z czym ma sie do czynienia. w jednym pliku dajmy na to dragunova znajdziesz oba wymienione, co znaczy ze w jednym pliku może być kilka, wszystko co musisz zrobić to je odszukać. natomiast jeśli chodzi o broń w pojeździe jest jedna róznica. zamiast ObjectTemplate.activeSafe GenericFireArm jest ObjectTemplate.create GenericFireArm
oczywiście jest wiele innych np miejsce w pojeżdzie zaczyna sie mnej więcej tak ObjectTemplate.create playerControlObject
więc wciskasz ctrl+f kopiujesz powiedzmy GenericFireArm i tak znajdujesz broń w pojeździe
a broń typu minigun w BH jest w weapons/stationary? nie pamiętam nazwy folderu, ale wiele do wyboru nie ma
mam nadzieje, że wytłumaczyłem w miare zrozumiale :D

kubow15 napisał(a):
Mam mod Bf2SP64 i crashuje mi się mapa Highway tampa jak naprawić ją??

hmm raczej wróżka ci prędziej pomoże

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 22:51 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
po prostu dochodzi do 15% i crash. Nie z powodu edycji broni ani kit ale ta sama mapa tak ma wszystkie rozmiary 16,32,64 reszta działa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 23:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
poszukaj oddzielnie tej mapy
widocznie jakiś błąd jest po instalacji

pamiętasz szq mape od recona?
też od razu po zainstalowaniu bład wywalała, i trzeba było oddzielnie ściągnąć jeszcze raz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 23:19 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
jak zrobić tak aby wyrzucać 5 granatów na raz w niewielkim odstępie od siebie??
pobrałem i zainstalowałem ale niestety nie działa w singlu raczej nie widać jej nie mam jak stestować ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2010, 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
wklej tu cofig amerykańskiego shotguna to ci powiem
nie mam teraz bf2, więc sam nie moge sprawdzić

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 00:13 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
co wkleić mi chodzi o granaty czy da się zrobić by rzucać kilka naraz w niewielkich odstępach
wgrałem nowe bronie ale kit developer nie widzi ich a nie wiem jak samemu zrobić kit ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
ahh modyfikujesz w edytorze... w takim razie niemoge ci pomóc. w object_server masz foldery, w których znajdzesz pliki z rozszeżeniem .tweak edytujesz je notatnikiem

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 18:06 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
co mam zedytować jakie linijki aby rzucać 5 granatów naraz??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 18:26 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
Mam problem nie umie zrobić całego kita mam w plikach zmienione itemindex żaden się nie powtarza i crashuje ;/
chce zrobić
1 nóż
2.aug
3.m24
4.l96a1
5.tpg-1
6.claymore
7.hak
8.kusza
nie tworzyłem nowych folderów tylko edytowałem normalne czyli zmieniłem itemindex np USMIN_Claymore a nie robiłem nowego folderu USMIN_Claymore1

Pomóżcie w kodzie potem ewentualnie będę zmieniał na inne klasy

ObjectTemplate.create Kit US_Sniper
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Sniper
ObjectTemplate.aiTemplate Sniper
ObjectTemplate.geometry US_Kits
ObjectTemplate.geometry.kit 6
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 16
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.unlockIndex 6
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate aix_Steyr_Aug
ObjectTemplate.addTemplate aix_TPG1
ObjectTemplate.addTemplate USMIN_Claymore
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M24
ObjectTemplate.addTemplate gbrif_l96a1
ObjectTemplate.addTemplate Grapplinghook
ObjectTemplate.addTemplate nsrif_crossbow
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSniper
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSniper2
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSniper3
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_SNIPER"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Sniper_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Sniper.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury

ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "sniper_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSniper
ObjectTemplate.addTemplate aix_Steyr_Aug
ObjectTemplate.unlockLevel 2

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSniper2
ObjectTemplate.addTemplate gbrif_l96a1
ObjectTemplate.replaceItem USRIF_M24
ObjectTemplate.unlockLevel 2

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSniper3
ObjectTemplate.addTemplate aix_TPG1
ObjectTemplate.replaceItem USRIF_M24
ObjectTemplate.unlockLevel 2


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
co do drugiego, każdej postaci się zmienia ekwipunek ;]
u nikogo się nie może powtórzyć, bo wtedy wywali
przeszukaj czy na innych miejscach nie masz w innych kitach
czy podwójnie coś na jednym miejscu nie jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL