Teraz jest 28 lis 2024, 13:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lis 2010, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
ja w ogóle nie rozumie jak edytować ten kod z kitami ;/
możesz mi to wytłumaczyć ktoś tak dokładnie dopiero zaczynam w tym grzebać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 21:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
jedynym praktycznym wyjsciem jest zorbienie nowej broni korzystającej ze starego modelu itp, to proste wystarczy w paru miejscach dopisać cos do nazwy, ale bez bf2 nie jestem w stanie wytłumaczyć gdzie dokładnie.
weźmy np eryxa czy jak tam tej wyrzutni
znajdzesz go w boject_server/weapons/handheld/eryx
musisz zrobic kopie plików eryx.con i eryx.tweak
skopiowane pliki nazwijmy eryx1.con i eryx1.tweak możesz je wżucić do tego samego folderu co podstawowy eryx teraz otwierasz eryx1.con i dopisujesz "1" w dwóch miejscach chyba w drugiej linijce powinno byc cos takiego jak genericFireArm eryx, to pierwsze
a drugie na samym końcu coś takiego include file eryx.tweak
w obu musisz dopisać jedynke po "eryx" tak żeby sie zgadzały nazwy teraz zapisujesz i zamykasz.
otworz eryx1.tweak i w ObjectTemplate.activeSafe GenericFireArm eryx dopisujesz 1
i gotowe powinno działać przedtym lepiej przywróć stare indexy wszystkich broni i dopiero w nowych zmieniaj a potem tylko zmiana w kitach i już
edit. jeśli dopiero zaczynasz to narazie sobie to odpuść. a pliki edytujesz w notatniku. trzeba przedtem odznaczyc we właściwosciach "tylko do odczytu". żeby to zrobić musisz je rozpakować

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 21:41 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
a potem w kodzie kitu jak podpiąć??
(pomóżcie crash przy 15%)
sądze że to broń z aix mod crashuje bo wziąłem podmieniłem tylko pistolety i crash;/
Co mogę zrobić aby zadziałało??

Jak zmienić to aby działało
ObjectTemplate.create Kit US_Specops
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Specops
ObjectTemplate.aiTemplate Specops
ObjectTemplate.geometry US_Kits
ObjectTemplate.geometry.kit 0
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 10
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.unlockIndex 4
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.5
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate aix_glock19
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M4
ObjectTemplate.addTemplate usrif_fnscarl1
ObjectTemplate.addTemplate USHGR_M671
ObjectTemplate.addTemplate c4_explosives1
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSpecops
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSpecops2
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_SPECIALFORCES"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Specops_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Specops.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.spottedIcon "Ingame\Player\Icons\Minimap\mini_Soldier.dds"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "infantry_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSpecops
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M4
ObjectTemplate.unlockLevel 1

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSpecops2
ObjectTemplate.addTemplate usrif_fnscarl
ObjectTemplate.replaceItem USRIF_M4
ObjectTemplate.unlockLevel 2


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
nie przeniesiesz broni jak nie potrafisz confgia edytować.za dużo tłumaczenia, może sasquacz ci pomoże :D wszystkiego nara nie garniesz. potrzeba wprawy. na forum znajdzesz troche potrzebnych informacji. najszybciej chyba jak wyszukasz moje posty

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2010, 22:51 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
jaki config?? Bardzo mi zależy na tym kicie chce urozmaicić single player
możesz mi wytłumaczyć jak edytować te kity albo zapodać jakimś linkiem bo nie umie znaleźć przez szukaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2010, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
]głowny katalog BF2] -> mods -> [NAZWA MODA] -> object server.zip -> weapon -> hanheld (czy jakośtak, jedno na h jest tylkko tam) wybierasz broń, i edytujesz... configi masz opisane przez saq

np. tu http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=39&t=30549

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 10:06 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
A może mi ktoś wytłumaczyć jak edytować kity. Zrobiłem w medyku zamiast m16a2 dałem m4 i nie działa mi to żadna zmiana w kicie co zrobić??
Cytuj:
ObjectTemplate.create Kit US_Medic
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Medic
ObjectTemplate.geometry US_kits
ObjectTemplate.aiTemplate Medic
ObjectTemplate.geometry.kit 1
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 11
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.dropHeadwear helmet
ObjectTemplate.abilityRestoreRate 0.05
ObjectTemplate.abilityInVehicleRadius 7
ObjectTemplate.abilityInVehicleStrength 0.25
ObjectTemplate.abilityInVehicleMaterial 73
ObjectTemplate.unlockIndex 3
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate USPIS_92FS
ObjectTemplate.addTemplate USHGR_M67
ObjectTemplate.addTemplate medikit
ObjectTemplate.addTemplate defibrillator
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSMedic
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M4
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent Ability
ObjectTemplate.ability.hasHealingAbility 1

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_MEDIC"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Medic_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Medic.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.spottedIcon "Ingame\Player\Icons\Minimap\mini_Soldier.dds"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:HelpHud ---
ObjectTemplate.createComponent HelpHud
ObjectTemplate.HelpHud.helpStringKey "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
ObjectTemplate.HelpHud.helpSoundKey "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
rem ---EndComp ---

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "infantry_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSMedic
ObjectTemplate.addTemplate usrif_sa80
ObjectTemplate.unlockLevel 1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
nie pojawia się, czy wywala błąd?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
wydaje mi sie, czy nie masz zainstalowanych patchy?

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
pl Szq1 napisał(a):
wydaje mi sie, czy nie masz zainstalowanych patchy?

Nie wydaje Ci się, nie ma...
1 unlock jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 16:09 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
Wgrałem patch 1.41 i zmieniłem u medyka to i crash ;/
Cytuj:
ObjectTemplate.create Kit US_Medic
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Medic
ObjectTemplate.geometry US_kits
ObjectTemplate.aiTemplate Medic
ObjectTemplate.geometry.kit 1
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 11
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.dropHeadwear helmet
ObjectTemplate.abilityRestoreRate 0.05
ObjectTemplate.abilityInVehicleRadius 7
ObjectTemplate.abilityInVehicleStrength 0.25
ObjectTemplate.abilityInVehicleMaterial 73
ObjectTemplate.unlockIndex 3
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate USPIS_92FS
ObjectTemplate.addTemplate USHGR_M67
ObjectTemplate.addTemplate medikit
ObjectTemplate.addTemplate defibrillator
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSMedic
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSMedic2
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M4 //zmiana z m16a2 na m4
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent Ability
ObjectTemplate.ability.hasHealingAbility 1

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_MEDIC"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Medic_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Medic.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.spottedIcon "Ingame\Player\Icons\Minimap\mini_Soldier.dds"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleType 7

ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:HelpHud ---
ObjectTemplate.createComponent HelpHud
ObjectTemplate.HelpHud.helpStringKey "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
ObjectTemplate.HelpHud.helpSoundKey "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
rem ---EndComp ---

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "infantry_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSMedic
ObjectTemplate.addTemplate usrif_sa80
ObjectTemplate.unlockLevel 1

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSMedic2
ObjectTemplate.addTemplate sasrif_g36e
ObjectTemplate.replaceItem USRIF_M4
ObjectTemplate.replaceItem usrif_sa80
ObjectTemplate.unlockLevel 2


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 16:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
jeszcze 1.5, ale poza tym


co jeszcze zmieniałeś?
bo 150% że coś oprócz tego m4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
zrobił moda potem zaisnatlował patcha i dlatego pewnie nie działa.
ps zainstaluj 1.5. a moda od początku

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2010, 19:32 
Offline

Dołączył(a): 17 lis 2010, 10:00
Posty: 26
zmieniałem też ilość c4 na unl.ammo. Myślisz że patch na 1.5 coś pomoże?? no i 2h ściągania patcha ;/. Teraz na 1.41 widać zmieniony m16a2 na m4 ale jak chce wybrać klase to crash ;/ wini temu mp7 podmieniłem go zamiast pistoleta i crashuje ;/ mp7 dałem na 2index taki sam jak pistolet

____Edycja____
mam już działa to z kodem z mp7 źle zmieniłem na mp71 nie dodałem 1 w pewnym miejscu.

EDIT:
Chciałbym się dowiedzieć jak wgrać bronie z AIX Mod do mojego zależy mi na tavor aug minigun i tpg-1


Ostatnio edytowano 21 lis 2010, 20:53 przez szymon08, łącznie edytowano 1 raz
Łączenie postów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL