Teraz jest 22 lis 2024, 21:30

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 lis 2010, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010, 19:13
Posty: 459
Lokalizacja: DolnyŚląsk
To ostateczność ale dzięki. Na razie się powoli pobiera przeskoczyło na inny plik.
Offtopic
Yossarian możesz podać serwery gdzie jest dice bomm i specact

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 18:05 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2008, 17:49
Posty: 22
To żeby pograć na nowych mapach będzie trzeba coś jeszcze ściągać czy wystarczy poczekać do jutra?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 18:08 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
czekac, az odblokuja...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 18:48 
Offline

Dołączył(a): 7 mar 2010, 15:47
Posty: 15
Więc co ten patch wprowadza, oprócz nowych map?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 18:48 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Mapki dostepne od jutra!
http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... vietn.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=nHApkRoK ... r_embedded

:twisted:


@up:
patch oprocz nowych map, wymaga zdolnosci czytania: np tego tematu wraz z linkami w nim zamieszczonymi
:stupid: :roll: :? :shock: :o

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 wrz 2010, 18:59
Posty: 144
Lokalizacja: Szczecin
Ja mam wersję ściągana przez Managera EA. Więc czy mogę to zainstalować?

_________________
Asus X53SV-SO1009V-8 Intel® Core™ i3-2330M (2,2GHz; 3MB) || 8GB DDR3 1333MHz || Intel HD 3000 + Geforce GT540M


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 18:59 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Ja nie rozumiem co masz, wytlumacz dokladniej... podaj nr patch na ekranie w grze...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 19:06 
Offline

Dołączył(a): 7 mar 2010, 15:47
Posty: 15
[Yossarian] napisał(a):
Mapki dostepne od jutra!
http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... vietn.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=nHApkRoK ... r_embedded

:twisted:


@up:
patch oprocz nowych map, wymaga zdolnosci czytania: np tego tematu wraz z linkami w nim zamieszczonymi
:stupid: :roll: :? :shock: :o


Z czytaniem mam problemy, a co dopiero z wpisywaniem linków lub klikaniem w hiperłącza. Proszę kogoś normalnego o odpowiedź, bo jest to rzeczywiście bardzo trudne..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 19:10 
Offline

Dołączył(a): 16 lut 2010, 15:21
Posty: 56
- ACOG i Red Dot dla MK-14 i G3.
- Zwiększono obrażanie dla G3.
- Redukcja odrzutu i uszkodzeń VADS'a .
- Naprawiono błąd, gdzie Smoke Countermeasures Package nie usuwał tracera przy szybkiej jeździe czołgu.
- Zmniejszono czas przeładowania Smoke Countermeasures Package.
- Zwiększono silę AT4.
- Zwiększono prędkość strzałów z AT4.
- Zmniejszono obrażenia z M2 Carl Gustav AT, lecz w dalszym ciągu Gustav będzie zadawać najwięcej obrażeń z pośród wszystkich AT w grze.
- Jeden strzał w ciało M95 zabija, kosztem wolniejszego przeładowania .
- Naprawiono błąd z SVU Snaiperskaya Short który był za mocny w krótkim dystansie w porównaniu z innymi półautomatycznymi karabinami snajpera, zmniejszając jego obrażenia w close-combat.
- Zmniejszono obrażenia wszystkich broni na MCOM o 50%. ( C4, miny, AT).
- Naprawiono błąd w Rush na Atacamie, gdzie na drugim A, C4 można było podłożyć przez sufit.
- Poprawiono celność M1911 przy bliskim celowaniu.
- Zmieniono obrażenia zdawane przez AN94 Abakan w close- combat i zwiększono jego siłę w long distance.
- Zwiększenie dokładności strzałów F2000 w biegu.
- Zwiększono obrażenia na bliskich odległościach dla szotgunów.
- Zmniejszono siłę M60.
- Zmniejszono zadawane obrażenia z MG3 i MG3 SA w close-combat.
- Lekko zwiększono uszkodzenia Helikoptera UH60.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 19:12 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
[Yossarian] napisał(a):
http://www.grupabrowar.pl/archives/55
http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... any-2.aspx
http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... atch.aspx##
http://blogs.battlefield.ea.com/battlef ... -2-pc.aspx

To co jest w linkach powyzej, to krotka, acz zawila historia patcha r10 i mappacka 7, zgotowanana nam przez ea i dice :o
Ale do rzeczy:
Jesli masz steam:
1 Sprawdz, moze masz juz aktualizacje (chociaz w to watpie :lol: :omg: :lol: )
2 Jesli nie masz nowego updatu: Odpal Uploadera potem przed rozpoczeiem gry, odswiez punk bustera
3 Po sciagnieciu wszystkiego (w zaleznosci od lacza i skad idzie to cale bogactwo, map i ulepszen) powinno udac sie nam zagrac dzisiaj z celownikami do g3 i m14, a od moze jutra z 4 nowymi mapami :D

Jesli masz wersje pudelkowa:
1 2 614 099 093 bajty to 2.43 gb, PUDELKOWCY ZASYSAC patcha R10!
http://static.cdn.ea.com/dice/u/f/bfbc2 ... _Patch.exe

See ya on filed mates!

post otwierajacy temat... :palmface: pierwszy link :palmface: normalnie do przedszkola...

zeby to byl temat z przed tygodnia... ale to dzis otwarty topik... :stupid: :lol: :lol:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 19:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, 17:53
Posty: 131
MK-14 z ACOG jest spoko :D
jeden strzał bez amunicji magnum zabiera 40hp 8)
A g3 takie sobie.Przynajmniej ja tak sądzę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 19:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Przepraszam ale czy to jest jakaś pomyłka "Jeden strzał w ciało M95 zabija, kosztem wolniejszego przeładowania ." ?
Przecież to się teraz w ogóle nie będzie dało grać ! Każdy kretyn na pierwszym poziomie trafi w ciało z M95 a snajperów jest dość już teraz. Będzie ich jeszcze więcej, równie dobrze mogli by dać gustava z lunetą x12... Czy kogoś tu do reszty poje...ało ??? Mam nadzieję że tu o hardcore chodzi...

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 19:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Jakiś analfabeta to tłumaczył. Dla M95 zwiększono zasięg na którym zabija 1 strzałem (19/20m). Zresztą to jest od zeszłego patcha.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2010, 00:26
Posty: 24
Cytuj:
Here is a complete list of all the fixes for PC in this update:
- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.
- Fixed an issue where the Bullet Tracers wouldn't display
- Fixed an issue where Play Now wouldn't work
- Added Ticket Count for Conquest end of round.
- Added the server info to the objectives screen.

Czyli:
- dodano celowniki red dot i x4 do MK-14 i G3
- naprawiono błąd, przez który lecące pociski nie były widoczne
- naprawiono Play Now
- dodano licznik ticketów pod koniec rundy dla trybu podboju (to nie było go?)
- dodano informację o serwerze na ekranie celów mapy(trybu).

Dlaczego ~2.5GB? Bo nowe mapy i BC2 Vietnam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2010, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Equilibrium napisał(a):
Jakiś analfabeta to tłumaczył. Dla M95 zwiększono zasięg na którym zabija 1 strzałem (19/20m). Zresztą to jest od zeszłego patcha.


Uff kolego to żeś mnie uspokoił, dzięki :) Zauważyłem właśnie też że niektóre z tych zmian były już w zeszłym patchu i faktycznie było o tym M95 ale już zapomniałem. Ja wiem że w realu M95 przecina człowieka na pół ale w tej grze to sami wiecie czym by się to skończyło :D

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL