Teraz jest 27 lis 2024, 12:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 7 sie 2010, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2010, 18:29
Posty: 36
Witam mam all dodatki i wedlug mnie gra jest przednia :D
a propo to amerykanska piechota ma spora przewage ale po ulepszeniach w bary i granaty xD

_________________
Nie sztuką jest wygranie bitwy, lecz wygranie wojny - "Damian Kropisz z Grabowo Bobowskie 29"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 8 sie 2010, 00:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Melduje sie! :)

Gra sie bardzo fajnie. Moj nick Tig3R
ew lapac na xfire:tigerpl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 8 sie 2010, 00:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
pytanie do tych co grali w pełną wersję gry,czy są jakieś duże różnice między online a pudełkową wersją? jednostki takie same czy gra całkiem inna od oryginału?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 8 sie 2010, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
to samo co orginal bez dodatków +plus odblokowanie artów, desantów,ostrzałów. <-to jest w orginale tylko inna formuła

nowość to ulepszanie jednostek np: 3% do celności km-ów, oraz jednostki "herosów"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 8 sie 2010, 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
No i jak tworzysz generala, musisz wybrac doktryne na poczatku jak i nacje. Potem to masz na stale.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 8 sie 2010, 15:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
się ściąga,zobaczymy jak ten online wygląda:P

em wam też ściąganie idzie jak krew z nosa po 5-10kb? ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 9 sie 2010, 00:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Jak sciagal moj znajomy to szlo 500kb...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 9 sie 2010, 07:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 kwi 2010, 18:29
Posty: 36
wam tez jak sie odpala komp to na samym poczatku zamula sie i na przyklad nie wlacza sie Xfire ?

_________________
Nie sztuką jest wygranie bitwy, lecz wygranie wojny - "Damian Kropisz z Grabowo Bobowskie 29"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 9 sie 2010, 11:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
xfire nie działa, chociaż niby w niezainstalowanych wykrywa cos takiego jak beta coho.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 11 sie 2010, 10:39 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Xfire jest chyba zablokowane byś przypadkiem NDA nie naruszył.

W porównaniu do podstawek jesteś bardziej zdany na siebie niż na doctrine abilities, co wg mnie wychodzi na plus (offmap arty aliantów dużo rzadziej spotykane). Towarzystwo jednak nie bardzo ogarnia - nie wchodzić do custom games bo to jest po prostu porażka...

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 12 sie 2010, 22:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
Dzis byl maly update

Cytuj:
New Content:
Added new multiplayer maps to reward and custom games

Refinery (6)
Added new multiplayer maps for custom games only

Lyon (4)


New Features

Reward game leaderboards have been added. View your friends or top 200 players rated by skill rating for each reward game type and commander type. The leaderboards can be found in the Commander menu.
Multi-searching has been added to Reward Games. Search for any combination of game types (1v1, 2v2, 3v3 or 4v4), or find a game as quickly as possible by searching for all game types. Additionally, new search animations have been added that show when search criteria has been expanded.
Play the tutorials popup now appears in the game lobby
1. If a player has any avatar over level 6, or between all of his avatars has played all of the tutorials, the message does not show. It only shows once per session. ( i.e. if you switch avatars, you'd only see it on the first one )


Improvements

Parties now have greater persistence. Parties now persist after a match has been completed and the party will be maintained if the host switches between Reward and Custom Games.
When a party is formed a chat channel for the party is automatically created.
Commander information can now be accessed through the warspoils screen and by selecting player names on game or party invites.
Custom Game List displays the number of games that are currently hosted.
A Filter By Skill check box has been added to the Custom Game List. When active the filter prevents games outside of your skill range from being displayed on the games list.
Chat channel drop-down menu has been replaced by a channel selection overlay, the overlay will also list friends that are online. Simply select a chat channel to enter the channel or select a friend's name to open a private whisper channel.
Hotkeys have been added to the chat panel.
Ctrl + ' - Open/Close expanded chat panel
Ctrl + 1 through 0 - Activates the corresponding chat channel from left to right
Ctrl + Enter - Activates team or party chat tab
Shift + Enter - Activates match or party chat tab
Ctrl + Tab - Cycles to the next chat tab on the right
Ctrl + Shift + Tab - Cycles to the next chat tab on the left
Ctrl + / - Open/Close the chat commands pop-up
Ctrl + q - Open/Close the channel selection overlay
Up/Down Arrow Key - Last message sent
Ctrl + c - Copy text.
Ctrl + v - Paste text.
Ctrl + x - Cut text.
Ctrl + a - Select all text.
Ctrl + Left/Right Arrow Key - Jump to the edge of adjacent text.
Added chat command /showhotkeys to the chat command help menu.
Added chat command /reply or /r to the chat command help menu.
CoHO taskbar icon now flashes when a party or game invite is received while the game is minimized.
Game statistics have been added to the top bar of Select Game Mode screen and above the news section.
Players should experience less delay when buying or recharging items.


Balance Changes

American Engineer Rifles Army Item:
Engineer rifle damage has been reduced by 30%
American Engineer Regeneration Army Items:
Engineer Regeneration I health gained per second reduced by 25%
Engineer Regeneration II health gained per second reduced by 45%
Engineer Regeneration III health gained per second reduced by 50%
Axis Blitz Anti-tank gun hero:
Changed rarity from uncommon to rare.
Axis Ostwind Tanks
The amount of shells fired before reloading has been reduced from 15 to 5.
American Airborne Air-dropped Smoke ability:
Base ability cost increased by 15 munitions to 45 munitions.
Seine River Docks has been removed from reward games, still available for custom games.


Bug Fixes

Map entry points for off-map units on Hill 331 have been moved inside their respective bases.
Fixed an issue where artillery had a small chance to miss certain unit types within the blast radius.
Text corrected for the Axis hero Field Specialist Sniper to reflect correct cost reduction at level 4 and 5
The rarity border of army items and heroes is no longer obscured by the red overlay that is active when the army item or hero is out of charges.
Fixed an issue with Axis Terror Rapid Reload upgrade for the Inspired Zeal ability that increased rather than decreased reload times of affected squads.
The American Infantry Camouflage First Strike upgrade now correctly applies bonus modifiers to squads coming out of camouflage.
Axis Defensive Contracted Pioneers no longer have access to medic bunkers without the associated Medic Bunker upgrade unlocked.
Greyhound Bargain Mines army item now correctly decreases the greyhound mine cost by 15 munitions.
Greyhound Armor Piercing I & II now properly increase the armor penetration of the Greyhound's main gun.
American HMG hero units are no longer affect by Long Range army items.
American mortar hero units are no longer affected by mortar army items.
The Best Game Type in Commander Information is now based on the game type with the highest leaderboard position instead of the highest win streak.
Whisper button is disabled when viewing offline friends in the friends list.
Tank traps with zero build progress are automatically cancelled if another command is given to the builder squad.
Axis units will no longer attack smoke canisters dropped by American Airborne Air-dropped Smoke ability.
Fixed an issue that caused pioneers equipped with both rifles and flamethrowers to lose the rifles if reinforced.
Fixed the in-game icon and tooltip for American Halftrack Binoculars army items so that they are properly displayed.
American and Axis Sharpshooter army items now correctly apply to the sniper's weapon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 13 sie 2010, 18:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Cytuj:
Zar2Roc napisał(a):
Xfire jest chyba zablokowane byś przypadkiem NDA nie naruszył.


W ekipie xfire ostatnio były jakieś zawirowania - część składu odeszła i chyba nawet sam portal został sprzedany więc od jakiegoś czasu nie dodawali nowych gier.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 12 gru 2010, 18:07 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2010, 11:29
Posty: 324
Odkopuje.
Namiary na mnie w grze: elcidx
gg: 5694750
xfire: elcidx

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 12 gru 2010, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Nadal w fazie bety ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: CoH: Online
PostNapisane: 12 gru 2010, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Tak, i co gorsza zero info kiedy ta faza ma się zakończyć. Czytałem jakieś ploty że styczeń ale to tylko ploty. Ale gra się całkiem fajnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL