Teraz jest 22 lis 2024, 12:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 sty 2011, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 15:39
Posty: 49
Nie musisz kombinować, bez dodatkowych celowników strzela się równie dobrze z wszystkich broni mecha. Wyjątek stanowi, przynajmniej dla mnie, UMP. Po zbliżeniu nie widać nic poza szczerbinką, a raczej lunetką. Mojego faworyta wśród broni mecha nie muszę chyba zdradzać :wink: .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 15:48 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2011, 15:59
Posty: 35
no przy 9a sporo widać ale przy większości kolim jest jednak wskazany, jednak garand ze względu na zasięg i tak niszczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
FeltHat napisał(a):
(...) jednak garand ze względu na zasięg i tak niszczy

Jedyną jego wadą jest niski rate of fire. Zasadniczo potrzeba 3 trafień w tułów żeby zdjąć niemilca (jedno trafienie zabiera 49% życia) a że czas potrzebny na oddanie następnego strzału jest dość długi więc zupełnie łatwo się nie gra. Ileż to już razy zabili mnie i w kamerze śmierci widziałem że przeciwnikowi zostało 2% życia. Irytujące to jak cholera.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 19:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
Zawsze dobieram broń do mapy i do ludzi jakich mam w squadzie.Głównie UMP45 ,miny bądź AT4 i tak jak Yoss i Richie żadnych celowników ,perk na więcej rakiet bądź min jest niezbędny.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2011, 12:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2010, 12:18
Posty: 94
Ja osobiscie uzywam G3 w 99% przypadkow, bo te bronie mechanika mi w ogole nie leza. Do tego CG na male mapki bez pojazdow, albo at4 tam gdzie jest co rozwalac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2011, 12:41 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
male mapki bez pojazdow i cg... ceglarz calom gembom, i w trybie inf only zapewne tez... to przykladowy fail, podrecznikowy... i za to nas mechow 'kochaja'...

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2011, 13:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
[Yossarian] napisał(a):
male mapki bez pojazdow i cg... ceglarz calom gembom, i w trybie inf only zapewne tez... to przykladowy fail, podrecznikowy... i za to nas mechow 'kochaja'...

Za CG i ulepszone a potem strzelanie do piechoty powinno się na miejscu dostawać po buzi :wink: ale z drugiej strony jak masz w łapce pm-a plujkę a 100 metrów dalej jakiś scampiony jednooki w okienku no to chyba nie ma wyjścia :)

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2011, 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
Shen napisał(a):
Ja osobiscie uzywam G3 w 99% przypadkow, bo te bronie mechanika mi w ogole nie leza. Do tego CG na male mapki bez pojazdow, albo at4 tam gdzie jest co rozwalac.

Myślę że to jest wszystko kwestia przyzwyczajenia ale od G3 wolałbym takie plujki jak PP2000 czy UMP45. Ja biegam mechem wyłącznie z optyką x4 i wtedy z takiego pp2000 robi się całkiem skuteczna broń na dystans a w bezpośrednim starciu z biodra po prostu miażdży...
...a to screeny z lepiej udanych akcji dla przykładu:
Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2011, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 mar 2010, 16:49
Posty: 245
Lokalizacja: Bar "100 Radów"
No nie wiem , kurna kaliber musi być :wink: UMP,SCAR,9A91. Pozostałe są za słabe trafi Ci się ogarnięta pielęgniarka z G36 i na 30-60 m do piachu o szturmowcach z ACOG-iem nie wspominając.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:00 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 18:57
Posty: 8
Cześć! :D

Dopiero zaczynam i w związku z tym mam pytanie:

Na małe plansze, bez pojazdów, lepiej brać mocniejsze wybuchy pod Karola Gustawa czy amunicję magnum do UMP / SCAR-L?


Pozdrawiam :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 15:28 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2010, 11:15
Posty: 105
Najlepiej nie bierz gustava w ogóle na piechote bo to nobstwo.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 16:08 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
diqz napisał(a):
Cześć! :D

Dopiero zaczynam i w związku z tym mam pytanie:

Na małe plansze, bez pojazdów, lepiej brać mocniejsze wybuchy pod Karola Gustawa czy amunicję magnum do UMP / SCAR-L?


Pozdrawiam :mrgreen:


To poradnik dla mechow a nie noobow-ceglarzy.
Na male mapy bez pojazdow nie bierz mecha bo sie nie przydasz squadowi a co za tym idzie teamowi. Polecam meda lub asfalta - w dowolnej konfiguracji.
viewtopic.php?f=106&t=32402
viewtopic.php?f=106&t=34213

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
diqz napisał(a):
Cześć! :D

Dopiero zaczynam i w związku z tym mam pytanie:

Na małe plansze, bez pojazdów, lepiej brać mocniejsze wybuchy pod Karola Gustawa czy amunicję magnum do UMP / SCAR-L?


Jak kolega ROxOr słusznie zauważył używanie CG przeciwko piechocie jest niemile widziane (cóż za eufemizm) na wielu serwerach, a granie tam gdzie nie ma pojazdów z ulepszeniem materiałów wybuchowych to już jest lamerstwo do kwadratu. W najlepszym razie możesz zarobić kicka, a w najgorszym razie permbana na jakiś serwer. Bierz amunicję magnum i wszyscy Cię będą kochać, a z czasem tak opanujesz celowanie i recoil, że dostaniesz się do klanu który będzie wymiatał na scenie BF. Może się troszeczkę zapędziłem, ale prawda jest taka, że nie wyrabiaj sobie złych nawyków jak dopiero zaczynasz grać bo potem będzie Ci ciężko się ich pozbyć i stracisz całą przyjemność grania.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 mar 2010, 21:26
Posty: 358
Lokalizacja: Białystok
diqz napisał(a):
Cześć! :D
Dopiero zaczynam i w związku z tym mam pytanie:
Na małe plansze, bez pojazdów, lepiej brać mocniejsze wybuchy pod Karola Gustawa czy amunicję magnum do UMP / SCAR-L?
Pozdrawiam :mrgreen:


Radzę na początku zapoznać się z tematami na forum, wtedy ma pewno zastanowiłbyś się przed zadawaniem takich pytań.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 19:10 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 18:57
Posty: 8
Witam. :mrgreen:

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Cytuj:
Radzę na początku zapoznać się z tematami na forum, wtedy ma pewno zastanowiłbyś się przed zadawaniem takich pytań.


Czytam forum, bardzo intensywnie. Wiem, że uznaje się tę broń za niemile widzianą. Dla tego np. założyłem temat w którym pytałem się dlaczego jest ona zbanowana na niektórych turniejach.

Zadałem pytanie o CG, iż mam czasem mega-uber problem z dużą grupą oppów. Np. ostatnio miałem taką sytuację:

Gram na Nelson Bay i w punkcie Brawo w budynku siedzi trzech medyków i dwóch szturmowców. Ja mam SCAR'a-L + ACOG + amunicja magnum oraz RPG
Myślę sobie: strzelę z RPG, rzucę granat, wbiegnę ze SCAR'em i spróbuję obronić bazę.

Efekt taki, iż zabiłem dwóch których potem wskrzesili medycy. Wynik - straciliśmy 1 ticket



Zastanawiałem się czy jak bym posłał tam CG z lepszym wybuchem to czy nie zdjął bym kilku, a resztę dzieła dokończył z PM'a.

W ogóle mam duży problem z grupą przeciwników. Walka z nimi zawsze kończy się moją śmiercią. Na razie tylko trzy razy udało mi się zkillować 3. Dwóch pierszych z UMP, a potem z pistoletu ostatniego. Ekran miałem tak czerwony, że siedziałem z minutę pod krzaczkiem.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL