Teraz jest 24 lis 2024, 07:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sty 2011, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Severius5 napisał(a):
Nie wiem czy to normalne, ale czołg na piechotę jest chyba najgorszy.. 4 razy trafiłem ziomkowi pod nogi (max 1m od niego) i dalej żył.. Jak widzę, że jakiś mechanik z miną na mnie biegnie strzelam mu w nogi - żyje, znowu strzelam - dalej żyje. Jedyny sposób na zabicie piechoty to trafienie w nich...

Ulepszona amunicja w czołgach zwiększa pole rażenia, bardzo pomocna przy wyjmowaniu klientów zza osłony.
@astar
Chodzi o głównie o osłonę startu na rush Vantage Point i Hill 137. Wiem że utrudnia życie snajperom :twisted: ale reszta byłaby raczej zadowolona.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2011, 22:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
miałem to samo z czołgiem...
biegnie, strzelam, może nie trafiłem centralnie pod nogi, ale nie było tam
nawet 1 metra, co innego jak mamy tego perka z lepszą bronią główną.

ps. co daje perk dodatkowa broń do hueya? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2011, 14:30 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:42
Posty: 139
rakiety chyba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2011, 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, 00:34
Posty: 59
Rakiety ma standardowo, więc ten perk chyba nic nie dodaje, tak samo zasłona dymna nic nie daje w Huey'u.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2011, 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
BurgerBurak napisał(a):
Rakiety ma standardowo, więc ten perk chyba nic nie dodaje, tak samo zasłona dymna nic nie daje w Huey'u.


a testował ktoś może czy coś daje do hueya?
może to typ pojazdu, który nie zawiera nic, bo sam w sobie jest zajebisty?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
wojtasxx87 napisał(a):
(...) Czy nie wydaję się Wam, że 100 zabić na złotą gwiazdkę dla TT-33 jest lekkim przegięciem?

Nie wiem czemu uważacie że to jest przegięcie. W podstawce było 5 pistoletów:
    M9 Pistol
    MP-443 Grach
    WWII M1911 .45
    MP-412 Rex
    M93R Burst
w wietnamie mamy dwa z czego jeden (WWII M1911 .45) był w podstawce więc zasadniczo się nie liczy, bo większość już na nim gwiazdkę zdobyła. W takim razie zostaje nam jeden pistolet który używamy latając po polach ryżowych i pośród bambusów - TT33. Co to jest 100 zabić pistoletem w porównaniu do 250 z podstawki (przy założeniu że chcemy mieć tą upragnioną złotą gwiazdkę).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
sidh77 napisał(a):
wojtasxx87 napisał(a):
(...) Czy nie wydaję się Wam, że 100 zabić na złotą gwiazdkę dla TT-33 jest lekkim przegięciem?

Nie wiem czemu uważacie że to jest przegięcie. W podstawce było 5 pistoletów:
    M9 Pistol
    MP-443 Grach
    WWII M1911 .45
    MP-412 Rex
    M93R Burst
w wietnamie mamy dwa z czego jeden (WWII M1911 .45) był w podstawce więc zasadniczo się nie liczy, bo większość już na nim gwiazdkę zdobyła. W takim razie zostaje nam jeden pistolet który używamy latając po polach ryżowych i pośród bambusów - TT33. Co to jest 100 zabić pistoletem w porównaniu do 250 z podstawki (przy założeniu że chcemy mieć tą upragnioną złotą gwiazdkę).


tylko ten TT jest jak m9 z bazółki (xD)
a coltem o wiele łatwiej kogoś zabić...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 17:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2010, 21:55
Posty: 50
@sidh77:

W sumie masz rację. Po głębszym zastanowieniu - może podwyższyli liczbę zabić z tego pistoletu z uwagi na miotacz płomieni, bo co jak co, ale dalszy dystans to nic nim nie zrobimy... a tak zawsze mamy TT-33 pod ręką.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
wojtasxx87 napisał(a):
@sidh77:

W sumie masz rację. Po głębszym zastanowieniu - może podwyższyli liczbę zabić z tego pistoletu z uwagi na miotacz płomieni, bo co jak co, ale dalszy dystans to nic nim nie zrobimy... a tak zawsze mamy TT-33 pod ręką.


ale 5 naboi w brzuch to trochę za dużo, nawet jak na TT


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2011, 21:37 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2009, 15:13
Posty: 62
Poważny błąd to brak LAW-a , pewnie sprawiała by problemy szybkość przeładowania (jeśli mówimy o LAW-ie wystarczy wyrzucić zużytą, wziąść nową i "wyciągnąć" tylną część wyrzutni a w RPG załadować pocisk), brak SKS (mógłby występować w wariancie snajperskim, albo mosin - wiem przegięcie, ale mogła by to byc jakaś alternatywa dla M40). No i jakiś pistolet. Może nagant?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2011, 00:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
no ale brak SKS, to naprawdę duży błąd.
że xm22 nie zapomnieli ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2011, 12:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, 19:30
Posty: 213
Lokalizacja: SU-35BM FLANKER-E
Wczoraj miałem fajną sytuację. Grałem jak żołnierz USA. Zabiłem jednego z wietnamczyków po czym autobalans przerzucił go do mojej drużyny. Grałem medykiem więc mogłem go jeszcze reanimować i co się stało. Grał po stronie USA, a wyglądał jak Wietnamczyk. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2011, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2009, 23:51
Posty: 349
Lokalizacja: Śląsk,Mysłowice
Nigdy się jeszcze z takim czymś nie spotkałem ^^

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2011, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
szrama napisał(a):
Wczoraj miałem fajną sytuację. Grałem jak żołnierz USA. Zabiłem jednego z wietnamczyków po czym autobalans przerzucił go do mojej drużyny. Grałem medykiem więc mogłem go jeszcze reanimować i co się stało. Grał po stronie USA, a wyglądał jak Wietnamczyk. :lol:


hehe, ja miałem tylko, że patrze, a tu amerykanin (ja VC) biegnie, ale ma ten prostokącik nad głową :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2011, 02:19 
Offline

Dołączył(a): 21 lut 2010, 15:47
Posty: 102
Cytuj:
Ulepszona amunicja w czołgach zwiększa pole rażenia, bardzo pomocna przy wyjmowaniu klientów zza osłony.

Czy ten perk zwiększa również obrażenia na CKMie w czołgu?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL