Teraz jest 22 lis 2024, 03:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sty 2011, 20:04 
Offline

Dołączył(a): 19 gru 2010, 04:35
Posty: 4
DreamerMann napisał(a):
Jak masz słabe nerwy to sobie ją daruj :D albo po prostu odpocznij od niej na jakiś czas. Kilkakrotnie do niej podchodziłem i co wracałem były te same błędy :roll: .

A ja przestałem grać i wróciłem do bf 2 i reality mod. Bad Company 2 to jedna z niewielu gier których zakupu żałuję. Nie pamiętam drugiej tak źle zbalansowanej strzelanki multi. Jedyny na prawdę duży plus gry to nieźle odwzorowane jednostki rosyjskie (prywatnie interesuję się jednostkami wojsk wewnętrznych F.R.) i modele rosyjskiej broni- za te dwie sprawy na prawdę spory ukłon w stronę twórców. Sory, bo w sumie nie na temat, ale nie mogłem się powstrzymać przed wylaniem swojego żalu na forum :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 02:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Panowie o czym w ogóle mowa? Jeśli chcecie więcej realizmu to z pewnością pomyliliście gry. :shock:
Battlefieldy zawsze były kompromisem pomiędzy realiami a grywalnością „przystrzyżonym” pod aktualne możliwości sprzętowe.
Mamy ciekawy zestaw broni dopełniony dodatkami i kilkoma ciekawostkami. Gdyby przenieść do BC2 symulację prawdziwej balistyki i sposobu ich używania to połowy nie dotknęlibyście „kijem przez szmatę” (za Lamayer :D ). Dzięki tym uproszczeniom każdy może znaleźć coś dla siebie i niedzielni kamperzy strzelają z M95 na stojaka. :lol:
Moim skromnym zdaniem DICE wywiązali się z zadania zadowalająco , bardziej realne gry/mody FPS mają problem z dynamiką rozgrywki , a ścisły podział typów broni na strony konfliktu powoduje pewne zaburzenia balansu.

:spam:
Yoss
Zapoznaj się proszę z historią idei slug/sabot shotguns, sprzętem „sportowców” policyjnych i SO Izraela, a nie wrzucaj tego w SF. Armie i formacje policyjne EU zrezygnowały ostatecznie z tego pomysłu w 2007r. Nikt nie mówił że są w każdej chałupie i na każdym stole. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 10:11 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Wlasnie o tym pisze: slugi/saboty to margines... a nie chleb powszedni... z czym dice przecholowalo - pod publikum.

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 18:03 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2010, 03:33
Posty: 52
Głos z krzaka napisał(a):
Panowie o czym w ogóle mowa? Jeśli chcecie więcej realizmu to z pewnością pomyliliście gry. :shock:
Battlefieldy zawsze były kompromisem pomiędzy realiami a grywalnością „przystrzyżonym” pod aktualne możliwości sprzętowe.
Mamy ciekawy zestaw broni dopełniony dodatkami i kilkoma ciekawostkami. Gdyby przenieść do BC2 symulację prawdziwej balistyki i sposobu ich używania to połowy nie dotknęlibyście „kijem przez szmatę” (za Lamayer :D ). Dzięki tym uproszczeniom każdy może znaleźć coś dla siebie i niedzielni kamperzy strzelają z M95 na stojaka. :lol:
Moim skromnym zdaniem DICE wywiązali się z zadania zadowalająco , bardziej realne gry/mody FPS mają problem z dynamiką rozgrywki , a ścisły podział typów broni na strony konfliktu powoduje pewne zaburzenia balansu.


Aha. Tylko jak ktoś grał w BF2142/BF2 i widzi, że medyk biega, skacze i strzela(to samo tyczy się do wszystkich innych broni żeby nie było, że tylko do lkmów coś mam) a strzał w głowę nie jest równoznaczny ze zgonem przeciwnika to trochę jest zdziwiony i rodzi się pytanie "Czy to na pewno BF?". No, ale nie ma co narzekać, co nie? Co z tego, że chowając się za ścianą możesz dostać jeszcze jedną serię bo akurat hitboxy Ci wystają. Co z tego, że strzelając do gościa trzy razy ze strzelby on widzi tylko jeden strzał. Dlatego nie warto grać jeżeli przez kilka lat cisnąłeś w BF2/BF2142. Chyba, że takie produkcje jak Quake czy Call of Duty. Grałem dobry miesiąc w BC2 ale kolejny raz "strzał nie wszedł", kolejny raz "nie zdążyłem się schować". Takie coś zniechęca.

Można tylko dziękować producentom, że zdecydowali się po kilku latach posuchy wypuścić tak niedopracowaną produkcję na komputer. Dzię-ku-je-my :stupid: . No i oczywiście pozostaje czekać na super,hiper,mega,uber Battlefielda 3! Życzę wszystkim żeby takim był.

Przy okazji zapytam, jak oceniacie nowe mapy przez pryzmat piechoty, czyli wtedy kiedy nie załapiecie się na helikopter/czołg i nie jesteście zwiadowcą. Bardzo otwarte mapy. Jak to grać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 19:44 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Powiew swiezosci w grze to nowe mapy! Sa swietne dla wszystkich klas. Cold war (oba tryby) czy oaza w podboju, to typowe close combat dla piechociarzy. Piloci/tankisty maja uzywanie na heavy metal - pr0snajpery.org rowniez. Dzien zniw, bardzo fajna mapka dla wojsk ladowych - dobrze, ze nie ma helek ;)

Tak, warto grac nowe mapki i BC2 - mimo ogromnych brakow i bledow - dla mnie to #1!
Podobnie jak dodatek Vietnam - ukraszajacy pozycje.

BF3... obawiam sie tej premiery w tym roku (ponoc) - zobaczymy jaka bedzie beta. A pierwsza odslona gry, ma nastapic za miesiac...
Niech Moc bedzie z nami Obrazek

@down ty :wink:

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Ostatnio edytowano 26 sty 2011, 20:49 przez [Yossarian], łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 20:25 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2011, 15:59
Posty: 35
DreamerMann napisał(a):
Bardzo otwarte mapy. Jak to grać?

garand, m14, szturmowe, smg(do tych dwoch polecam kolimcia), g3 itd... (to nie jest tak, że są niecelne tylko ty nie trafiasz :>)

up
chyba bf3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2011, 23:27 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2010, 03:33
Posty: 52
FeltHat napisał(a):
DreamerMann napisał(a):
Bardzo otwarte mapy. Jak to grać?

garand, m14, szturmowe, smg(do tych dwoch polecam kolimcia), g3 itd... (to nie jest tak, że są niecelne tylko ty nie trafiasz :>)

up
chyba bf3


Nie narzekam na celność tylko na hitreg. Dodatkowo co mnie odrzuca w tej części to fala dzieci Quake'a, którzy kompletnie nie rozumieją co to jest team work. Zajmą 3 punkty albo w ogóle i dalej jest rambo mode on.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 00:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
DreamerMann

Nie idealizujmy przeszłości, bogaty spis problemów i bolączek BF2 mamy w innym dziale tego forum. Przecież w rok po premierze też nie było różowo, a do łaty 1.5 sporo wody upłynęło w Zambezi. Medycy też biegali i strzelali, jeśli leżeli powyżej 2 kondygnacji nie wiadomo do kogo. :lol: Błąd z ilością wystrzelonych pocisków zaobserwowanych od strony celu także występował (przynajmniej na mojej starej Neo 512/64).
Jeśli chodzi o hitreg to głównym podejrzanym jest jak zawsze tej w serii lokalizacja serwera i jakość połączenia. Są dni kiedy wychodzi w 99% w inne ciężko trafić granatem w stodołę.
A gracze na publikach to tylko ludzie, tacy sami w erze BF2 i teraz - jacy są każdy widzi. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 02:42 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2010, 03:33
Posty: 52
Tylko, że we wcześniejszych wersjach BF większość ludzi rzucała apteczki, amunicję, podnosili Cię jak padłeś - na publiku z randomami, nie w klanie no ale mniejsza. Natomiast w BC nie idzie się doprosić o apteczkę, amunicję. Niektórzy to chyba wychodzą z założenia "a po co kogoś podnosić, przecież to tylko jeden kupon, strata czasu, lepiej fraga złapę, może k/d się zwiększy". Po części jest to wina nieogaru ludzi ale taka sama wina leży po stronie producenta bo skasował magiczny przycisk Q - nasze wspaniałe radio. Zapomniałbym o sweetaśnych trójkącikach co by nie utrudniać życia konsolowcom :wink: . Próbowałem grać na HC no ale tutaj też bez klanu/zespołu nie ma zabawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 14:41 
Offline

Dołączył(a): 29 sie 2010, 14:13
Posty: 54
narzekacie ze medyk nie podnosi w samym środku zadymy tylko najpierw bierze się za łapanie fragów? a jakby was podniósł i by was zaraz razem z nim sprzątnęli to by było czemu on do cholery nie myśli i najpierw ich nie zabije.. Następna sprawa, nigdy nie rzucają apteczki bądź amunicji, wybacz, ja grając medykiem nie raz rzuce typowi apteczke po czym on spojrzy sie i pobiegnie dalej i woła o apteczke której ja już nie mam bo łaskawie rzuciłem mu pod nogi 20 metrów wcześniej. Po drugie mało kto ciska Q żeby dostać np ammo, bo przeważnie o tym nie wie, a bez Q ilość amunicji powinna być odwzorowana na pasku nad typem, jednak często jest to także ilość zdrowia i rzucamy takiemu amunicję a się okazuje że on ma pełno. W BF2 rzucanie ludziom ammo i apteczek wyglądała przeważnie tak ze wszyscy się pozbywali wszystkich od razu na starcie rzucając wszystko na jedną kupę i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:40 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Może dość późno ale szczerze ODRADZAM. Ja już gram tylko na noże bo mam dość. Ludzie tylko campią i grają na fragi, zero ogarnięcia. Goście widzą, że tracą ostatnią bazę (jeszcze w niej będąc) ale i tak biegną dalej. Mówię to po dłuższych obserwacjach. Od wczoraj gram sobie tylko na noże bo inaczej to już nie ma sensu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL