Teraz jest 23 lis 2024, 16:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 lut 2011, 10:56 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
zamówiłem i nic ani e maila z anulowaniem nic co robić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2007, 14:33
Posty: 18
napisałem ciepłego maila do supportu, takoż i przez ichni formularz. 24h na odpowiedź, ciekawe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 18:42 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 10:51
Posty: 3
Ja dziś do nich pisałem, oczywiście nie polskiego, najpierw dostałem odpowiedź że moje zamówienie ma się dobrze i mam czekać na premierę, jak podałem im link do oficjalnego bloga BF'a dostałem odpowiedź że nie anulowano 1943 lecz Battlefield Bad Company 2 Ultimate Edition (1943+Onslaught). Ten konsultant Roberto jakiś nie ogarnięty jest, nie mam siły dalej dyskutować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2011, 18:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2005, 18:24
Posty: 1108
Meksykanin, pewnie nielegalnie pracuje wiec nie chce się udzielać. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2011, 10:05 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
Ja dostałem że dostane lol


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2011, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2007, 14:33
Posty: 18
Mam. Nie tyle odpowiedź co illuminację.
Cytuj:
Witam serdecznie,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts.
W tym wypadku możemy anulować zamówienie.
Przepraszam za niedogodności.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2011, 19:28 
Offline

Dołączył(a): 2 mar 2010, 10:51
Posty: 3
Prowadziłem dalej dyskusje z owym Meksykaninem, w końcu odezwał się jakiś Nelson.

Cytuj:
Thank you for writing to Electronic Arts customer support.

I apologize for any inconvenience you have experienced due to this issue. I understand this situation can be frustrating, and I am happy to assist you in any way possible. This is to inform you that I have checked your order and is not yet cancelled. Once the game releases you will be able to download the game. Good news is that the game is releaseing soon.


Już nie wiem co myśleć...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2011, 20:22 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
,,Good news is that the game is releaseing soon.''

Hmmmm

jak gość napisał tak to tak się stanie [ ale jak jakiś żółtodziup gada to nie ma zmiłuj bo pewnie będzie myślał że BF dwa wyjdzie za miesiąc] ale to tylko wymyślone w mojej głowie marzenie, chociaż ......... myśląc pozytywnie mam nadzieje że był to pan pracujący z rok lub dwa lata.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2011, 12:57 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Ci Indianie z supportu obsługują wszystkie gry jakie ma EA, więc wiedzą tyle o sprawie 1943 na PC, co wy o najnowszym dodatku do Sims 3.

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2011, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 cze 2007, 14:33
Posty: 18
_Dominiko_PL napisał(a):
Ci Indianie z supportu obsługują wszystkie gry jakie ma EA, więc wiedzą tyle o sprawie 1943 na PC, co wy o najnowszym dodatku do Sims 3.

4 dni wymiany wiadomości na stronie EA.
Dostałem kod, obniżający cenę dowolnej gry o zaskakujące 50 zyka. Po 16 miesiącach oczekiwania, pełen "szacun" za 1 zł rekompensaty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2011, 03:13 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
To przelałeś pieniądze już wcześniej? Trochę to nierozsądne :P Ja preorder BF3 już złożyłem, ale kaskę dam dopiero po zagraniu w betę i po rachunku sumienia :p

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lut 2011, 00:16 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2010, 15:39
Posty: 9
garrett możesz napisać co dokładnie zrobiłeś, że zwrócili Ci kasę? Jakieś pismo konkretne wystosowałeś czy się kłóciłeś po prostu (moim zdaniem to jest niedopuszczalne, powinna kasa automatycznie wrócić, bez proszenia się). Ja niestety też zapłaciłem za preorder, a 49zł piechotą nie chodzi... Dzięki z góry za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2011, 18:20 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2010, 11:42
Posty: 6
Lokalizacja: Sieradz
Również dostałem kod rabatowy o wartości 50 zł. Napisałem do supportu (korzystając z tej stronki http://eapo-new.custhelp.com/app/home), czy istnieje możliwość odzyskania pieniędzy przeznaczonych na zakup Battlefield 1943 i dopisałem numer zamówienia. Wiadomość od EA przyszła po kilku godzinach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2011, 09:17 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
ja też dostałem bon rabatowy tylko że do Saturna Empiku i M edia Markt xD [ to jest jeden bon 50zł ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL