$towarzysz$ napisał(a):
http://www.gram.pl/news_8QTeJOm8_Battlefield_3_beda_odrzucajace_eksplozje_a_Frostbite_2_0_przebija_konkurencyjne_silniki.html
Pytanie tylko czy oby nie przesadzają, tzn jak to odbije się w multi ? Za dużo w PRa się nagrali albo Arme ?
http://www.gram.pl/news_8QTeJOC2_Battle ... o_gry.htmlDla mnie oprawa dźwiękowa jest w grze niekiedy ważniejsza niż sama grafika. Pytanie czy na filmie nagrywali tylko wojska EU czy np. każdy czołg będzie brzmieć tak samo ? Byłoby to trochę rozczarowujące, chociaż trzeba przyznać, że o ile przelecenie się do USiA to pryszcz to kręcenie manewrów Ruskich już nie
Stworzenie realistycznego dźwięku może i wymaga jakichś specjalnych kontaktów itd., może kiedyś trudniej było załatwić to i owo, może kiedyś mieliśmy za słaby sprzęt itd., ale co komu po jakości sampli, które przebiją pod względem zajebistości wszystko, co istnieje na rynku, jeśli w momencie, kiedy ktoś rzuci granat, wszyscy słyszą jak się drę, poza mną? Podobnie w paru innych sytuacjach. Jeśli w BF3 takie podstawowe elementy będą niedopracowane (a nie wydaje mi się, aby to było coś naprawdę trudnego pod względem technicznym), to żadne wywiady i obietnice mnie nie przekonają, że to nie będzie crap.