$towarzysz$ napisał(a):
Dla mnie oprawa dźwiękowa jest w grze niekiedy ważniejsza niż sama grafika. Pytanie czy na filmie nagrywali tylko wojska EU czy np. każdy czołg będzie brzmieć tak samo ? Byłoby to trochę rozczarowujące, chociaż trzeba przyznać, że o ile przelecenie się do USiA to pryszcz to kręcenie manewrów Ruskich już nie
proszę reportaż na temat dźwięku
http://www.youtube.com/watch?v=LgBiZU_zLT8a jak jesteście głodni to mogę jeszcze coś zapodać
edit: i jeszcze to
* Do prac nad Battlefield 3 zaangażowanych jest dwa razy więcej osób niż pracowało nad Bad Company 2
* Położono duży nacisk na kampanię single player,
* Silnik Frostbite 2.0 został napisany praktycznie od zera, jest to zupełnie inna technologia od tej, którą widzieliśmy w Bad Company 2
* Nowy system destrukcji pozwala na zniszczenie WSZYSTKIEGO co jest na mapie
* Jedna "sonda" w Battlefield 3 zawiera więcej informacji o oświetleniu niż cała mapa z Bad Company 2
* Do animacji postaci zostanie wykorzystane oprogramowanie używane do odwzorowywania ruchów piłkarzy z FIFY
* Główną platformą dla gry jest PC!
* W Multi będą 4 klasy postaci
* Wielkie mapy i serwery do 64 graczy
multi też jest robione na swój sposób by nie popsuć rozgrywek w sieci!
a o to ta sonda jak widać w jednym zaułku jest ich od groma
http://www.gry-online.pl/Galeria/Forum/3/352298242.JPGedit:
jeszcze to
Szwedzi mocno akcentowali aspekt przeciwwagi dla każdego zagrania, każdej broni, każdego elementu - wszystko co będzie, ma mieć swoją kontrę. Dotyczy to także samolotów, które nie będą więc przelatywać jak błyskawica przez mapę, ale będą wolniejsze. Także wymóg kontry da o sobie znać, kiedy będziemy leżeć - ta umiejętność zniknęła w Bad Company, bo twórcy nie znaleźli dobrego sposobu na zmniejszenie przewagi leżącego gracza nad innymi. Teraz, dzięki m.in. smugom pocisków, ponoć znaleźli, więc i położyć się wreszcie będzie można.