Teraz jest 28 lis 2024, 06:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 mar 2011, 00:12 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2007, 09:48
Posty: 459
Lokalizacja: Łódź
faktycznie yoss - nie sprzeczajmy się

@Milk: zapewne ciężko bedzie zburzyć coś tak dużych rozmiarów - chyba że faktycznie obie drużyny osto skatują mury i fundamenty

jakieś rokowania co do wymagań?

_________________
Obrazek
Popatrz czasem w górę - tam też toczy się bitwa... :arrow: PRGK-42 Air Squad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
WojtaaSs napisał(a):
faktycznie yoss - nie sprzeczajmy się

@Milk: zapewne ciężko bedzie zburzyć coś tak dużych rozmiarów - chyba że faktycznie obie drużyny osto skatują mury i fundamenty

jakieś rokowania co do wymagań?



Gdzieś tu było, że jak masz wymagania które normalnie utrzymają BC2, to będzie git.

Cytuj:
* Nowy system destrukcji pozwala na zniszczenie WSZYSTKIEGO co jest na mapie

Dlatego właśnie się zdziwiłem jak to napisałeś. Nie wysadzisz wieżowca, nie w tej dekadzie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 00:24 
Offline

Dołączył(a): 12 sty 2011, 00:49
Posty: 150
Nie wiadomo jak to zrobią, ale raczej nie mówiliby "wszystko" gdyby budynek się nie przewracał po wysadzeniu większości podstawy ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 01:08 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
MilkyWayPL napisał(a):

Chyba nikt nie przeczytał mojego postu, bo ten temat leci strasznie szybko :)

Skoro będzie można zniszczyć WSZYSTKO, jak będzie wyglądało zawalanie się budynków?
Miejsca takie jak, nowy jork, itp. to przecież metropolie, w których będą tylko wieżowce.


Ja go czytałem ale nie komentowałem, bo ten post nie mógł mnie powstrzymać od śmiechu (przez łzy) :D. Ciągle zadajesz retoryczne pytania, no bo skąd mamy mieć wiedzę, żeby na nie odpowiedzieć? Poza tym wieża Eiffla czy drapacze chmur na Manhattanie to nie bambusowe chatki z Vietnamu. Nie myśl sobie, że weźmiesz czołg, albo kilka c4 pod pachę i zrobisz nowy 11 Września, przecież to nierealistyczne. Dla natchnienia obejrzyj sobie trailery / gameplay nadchodzącego Crysis 2.

[Yossarian] napisał(a):
(...)straszny słowotok(...)

Kolejny raz sugerujesz w tym temacie, że dział ClanBase to nic innego jak "Ogólne" w wersji dla "klanowców", a tak nie jest.

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 01:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2010, 16:32
Posty: 742
Lokalizacja: Szczecin
@Dominiko-
Wiem że nie będzie można tego wysadzić.
Moje pytanie to jak to zorganizują.

Bo jak mapy do multi będą przedstawiać wieżowce itp. No to będzie klapa, bo na takich mapkach nie będzie można niczego wysadzić. (może oprócz samochodów...)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 01:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Taki detal był w starej jak świat serii Delta Force, (nie)przeładowanie zamka pojawiło się dopiero w COD4 i dalszych wydaniach COD'a.
Tu mamy oba elementy w jednym tytule.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 07:22 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
Z tego co wiem, w singlu da sie wysadzic wsio co ma 6 kondygnacji... licze na to, ze w multi bedzie podobnie.
Licze tez na to - ze wszelkie scianki dzialowe, itp w multi rozpirzymy - az do szkieletow budynkow.
To (imho) dice ma na mysli, informujac nas - ze wszystko mozna zniszczyc.

@Milk: wywiad jest ze szwabskiej gazety - ale in inglisz^^

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 17:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
WojtaaSs napisał(a):
Super wklepywane magazynki, wysadzona grafika podpalająca majego geforca itp... Co mi po tym jezeli jest 20% szans że zrobią gre grywalną na mecze klanowe...
1. Balans klas i sprzętów - sądząc po filmikach również i w tej części bf'a będzie defibrylator, który od czasu wprowadzenia tego ustrojstwa w BF2 dał kosmiczna przewagę infantry nad sprzętami. Pojazdy byłoby fajnie gdyby były tez jakoś normalnie opancerzone - zasadniczo może być system z bc2 jeżeli chodzi o ten ostatni element.


Jeśli już tak idą w stronę realizmu to na pewno nie będzie reanimacja wyglądała tak jak od BF2 do BC2. Mogliby to zrobić tak jak jest w Project Reality, podnosisz kolesia ale nie jakimś defibrylatorem tylko strzykawką z adrenaliną i opatrujesz. I niech ktoś, kto nie grał w PRa, nie wyjeżdża z tekstem, że gra od razu straciła by na dynamizmie bo w PR mapy są na kilometry kwadratowe a spawnów jak na lekarstwo a i tak na nudę nie ma kiedy narzekać. Wyeliminowało by to kretyńskie sceny w których medyk lata pod ostrzałem i podnosi instantowo zwłoki przy pomocy urządzenia używanego w szpitalach i pojazdach ratunkowych.

http://www.youtube.com/watch?v=bjtv-NzBgaM

Co prawda na silniku gry sprzed paru lat wygląda to trochę licho, na tym całym Frostbite 2.0 była by pewnie jakaś niezła animacja.

BTW. WojtaaSs - swoimi postami sugerujesz, że gry powinny być robione tylko dla samych potyczek między klanowych ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 17:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Tylko ja się zastanawiam, czemu w 99,9% strzelanek fabuła toczy się w czasach dzisiejszych w czasie hipotetycznego konfliktu zbrojnego. Nie mogli by zrobić Battlefielda osadzonego w jakiejś rzeczywistej wojnie?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 17:31 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
a wojna w iraku to s-f?
i btw: viewforum.php?f=126 <--- to chyba konflikt historyczny (mozna rzec).

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
hanskloss napisał(a):
Tylko ja się zastanawiam, czemu w 99,9% strzelanek fabuła toczy się w czasach dzisiejszych w czasie hipotetycznego konfliktu zbrojnego. Nie mogli by zrobić Battlefielda osadzonego w jakiejś rzeczywistej wojnie?

Zrobili, masz przecież MOH.
Robione też przez studio DICE.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 20:04 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
http://www.youtube.com/watch?v=Z7ofTnh1 ... r_embedded

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
[Yossarian] napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=Z7ofTnh1VRY&feature=player_embedded

To zawalenie się budynku...
Te epickie flash sceny zaraz po tym...
Aż się wzruszyłem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2008, 22:28
Posty: 284
[Yossarian] napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=Z7ofTnh1VRY&feature=player_embedded


tak jak już pisałem w bf3 wszystko będzie można zniszczyć... asfalt, wieżowce mosty, a nawet przyrodę nas otaczającą. czytałem o tym artykuł.
dlatego stworzono nowy silnik F 2.0 bo wcześniejszy nie dawał rady. po za tym co do waszej dyskusji. DICE zapewnia że mały domek można rozwalić bez problemu tak jak w bc2 natomiast wysadzić wieżowiec będzie o wiele trudniej, i nie będzie to w cale takie łatwe... ale jest to jak najbardziej możliwe :D

Ps co do wymagani nie jestem pewien ale gdzieś pisało że bf3 jest o wiele bardziej zaawansowany technologicznie niż bc2, No na pewno nie będą mniejsze :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Ocs5oJs03Z8&NR=1
Troche historii


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
krzysztofer24 napisał(a):

Ps co do wymagani nie jestem pewien ale gdzieś pisało że bf3 jest o wiele bardziej zaawansowany technologicznie niż bc2, No na pewno nie będą mniejsze :D

Tutaj bym się nie przejmował tak wymaganiami, owszem mniejsze nie będą ale raczej ludzie już potrafią optymalizować gry :P
(Na przykład Crysis 2)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL