ja zwykle do tego przerabiam miny etc. boty jej nie używają
robisz poprostu to co napisałem wyżej
a w gameplayobjects.con dodajesz kit tak jak są dodane pojazdy
rem [ObjectSpawnerTemplate: CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon]
ObjectTemplate.create ObjectSpawner CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon
ObjectTemplate.activeSafe ObjectSpawner CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon
ObjectTemplate.modifiedByUser nla
ObjectTemplate.isNotSaveable 1
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 US_Recon
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 US_Recon
ObjectTemplate.minSpawnDelay 1
ObjectTemplate.maxSpawnDelay 3
i całkiem poniżej znajdziesz coś takiego
rem [ObjectSpawner: CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon]
Object.create CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon
Object.absolutePosition -461.151/40.400/668.849
Object.rotation -135.000/0.000/0.000
Object.setControlPointId 901
Object.layer 10
współżędne musisz sobie sam znaleźć, powinno działać choć nie gwarantuje .
piczuch napisał(a):
Sorry za namolność a zależy mi na tym, a poza tym zająłem się "moddingiem" zupełnie niedawno i nie wszystko jest dla mnie jasne.
od tego jest forum