Teraz jest 22 lis 2024, 11:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 kwi 2011, 21:03 
Offline

Dołączył(a): 26 wrz 2010, 10:43
Posty: 2
Cześć. Mam takie pytanie. Mianowicie da się jakoś edytować pojazd latajacy (np. F-15, Cobre itp.) żeby nie można było go namierzać rakietami przeciwlotniczymi (zarówno stingerami i IGLA'ami jak i tymi z samolotów). Chodzi mi tutaj o zmiane parametrów na single player bo w multi i tak nie gram.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2011, 21:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Da się ;]
Resztę szq wytłumaczy
Jakąś linijkę trzeba usunąć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2011, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
ja bym zamienił wszystkie tunguski i igły na np.: czołgi i towy

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2011, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Do tego chyba trzeba by było dla każdej mapy robić edycje, a to co napisał Sas wymaga faktycznie chyba zmiany tylko jednej lnijki i każdy stinger/iglak czy inny anonimowy alkocholik nic nie zrobi jetowi/helce.

Zbędna zabawa ;)

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2011, 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Nie chodzi o stingery i igly tylko o sam samolot, zauważyłeś że stinger nie namieża czołgu, albo APC, a to dlatego że nie mają tej jednej linijki ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2011, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Battle filed 2>mods>bf2>object_server>vechicles>air>usair_f15>usair_f15.tweak
otwierasz notatnikiem, wciskasz ctrl+f i wyszukujesz HeatObject usuwasz:
ObjectTemplate.addTemplate HeatObject
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-5.79024

Po tej zmianie nie bedziesz mógł grać po sieci nawet na serverach bez PB.
Żeby dało sie modyfikować pliki w object_server musisz je najpierw wypakować i we właściwościach odznaczyć tylko do odczytu po czym zapakować spowrotem.
Do zabawy z modyfikowaniem polecam zrobić osobnego moda, jak to zrobić znajdziesz gdzieś w tym dziale.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2011, 09:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
cos mnie ta linijka olsnila, ze mozna by zrobic strzalki naprowadzajace z badcompany; do c4 wkleic ten heatobiect, sile rzucania na maksa, celownik HUD i mechaniczny oraz bazooke p-lot dla strzelca... Poprostu sie strzela heatobiectem, namierza i odpala pocisk. Sile bazooki tez wypadalo by zwiekszyc.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2011, 09:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Oczywiście że sie da, W AIXsie bomba f117 tak działa, zresztą w P4F też są te strzałki.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2011, 09:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
to byl twoj 333 post... Ale ja w aixe tego nie
zauwazylem. Ale w bazooce piechoty
da to lepsze efekty.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL