Teraz jest 29 lis 2024, 00:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 kwi 2011, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Cytuj:
czemu mam dziś ciągle komunikat disconnected from serwer

Najprawdopodobniej wina leży po stronie twojego łącza. Masz radiówkę?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2011, 22:44 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
VaU napisał(a):

EDIT:
znowu piątkowego eventu brak? :omg: :(


Nie będę tutaj próbował kolejny raz wybielać osób odpowiedzialnych za eventy, bo należy się im zjebka. Porównałbym ich za to do gospodarza, który zaprasza do siebie na przyjęcie, a sam w tym czasie sobie czmycha gdzie indziej. Smutne to

A co do twoim problemów z połączeniem VaU, jeśli problem ten występuje przejściowo to na 99% nie masz wpływu na to. Przeczekaj więc.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2011, 01:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
:D no przejsciowo jak sie okazuje.ch0c kilka razy mnie wyrzjebucalo!!!
ps.no jak to w tym silniku zaprojektowali ze byle brzozka nie do zajechania przejechania pokonania????

_________________
VaU
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2011, 11:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2008, 16:14
Posty: 251
Lokalizacja: Bydgoszcz
heheh widzisz stary silnik graficzny i nawet mały konarek drzewa jest "wielką" przeszkodą dla czołgu ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2011, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
Ej chłopaki czytaliście mojego posta
To jeżeli znacie odpowiedź to mi pomóżcie ok?
Bo bez tego nie skończę mojej mapki :(
Dzięki :)

Wie ktoś kiedy następny event??? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2011, 19:47 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Młodzi mapperzy, dużo informacji oraz bieżącą pomoc na temat mapowania pod engine bf1942 znajdziecie tu: http://pixel-fighter.com/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=31

Jedynie tak mogę pomóc, jako że moja wiedza o mapowaniu jest znikoma.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2011, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
8)
dzięki o J!
obatzschym :wink:

No zainstalowałem tego battlegroup42 i no niczego sobie jako mod. wybuchy fajne mapki swietne, na seelow heights bylem zacne zacne, ale...no właśnie. na pierwsze wrażenie to bg42 bliżej jest BF42 zaś FHSW To bliżej FH czyli realizm. i ja to wolę, po prostu. mimo ze pniem naszej wspólnej perwersyjnej wojennej rozkoszy jest BF42.a nawet bez obrazy, korzeniem.
BG42 jakby wiecej wymaga...mam e4600, 2400@3000, 2gb ddr2, 320HDD sb1024live!, gainward260gtx core216 wszystko sprzętowo na max czyli aax8 supersampling itd full max i czasem jak wybuchnie to przytnie. :(


no właśnie. dobranoc.

i pozdrawiam wszystkich FHSW-sowców! :!: 8) niech im sie przyśnią tańczące laski na Konigstigerach!!! albo na schwalbe me-262!

_________________
VaU
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 wrz 2011, 12:07 przez VaU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2011, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
No właśnie to samo mi do głowy przyszło zaraz po odpaleniu BG42 że w nim mniej chodzi o realizm, a więcej o grę :wink:
No właśnie i tak sobie myślę że BG42 przydało by się usprawnienie tzn więcej realistycznych klas np. pilot itp.
I żeby każdy pojazd miał bardziej realistyczne wymagania tzn. samoloty żeby każdy inaczej latał (moc i zwrotność)
I niektóre okręty trochę bardziej realistyczne (bo USS Washington jest taki trochę okrągły :wink: )
Ale to mi się najbardziej podoba że niektóre karabiny są wzięte z BF1942 Secret Weapons of WW II
Ale i tak mi się podoba :D
To może zrobimy te mapki i tak jak mówił Hans prze konwertuje nam je do FHSW :?:


No i jeszcze jak by mi ktoś powiedział jak tą listę plików .ist "wrzucić" do battlecrafta to był bym bardzo wdzięczny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2011, 17:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
Dysk na którym zainstalowałeś BC/Program Files/EA GAMES/Battlecraft 1942

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2011, 20:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
No przeniosłem te pliki i pojawił się BG42 w oknie modów ale jak go włączę to mi błędy wyskakują i koniec
To chyba coś jeszcze trzeba zrobić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2011, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
No to mamy kolejną wersje Sound & Texture Pack oznaczoną numerkiem 110 410. :omg:

Cytuj:
The changes are as follows.


- General

Mon Bugs Map Pack 4 Fix support cutting


- Texture

Introduced a new cockpit instrument panel texture (Me262, cherry)
Fin (1 set ground attack aircraft, heavy bomber equation 4)


- Sound

Adjust the sound environment

Change the sound effects radio chat (when boarding an airplane F6F6 "Watch out behind")
Wind noise during descent parameter

Submarine engine sound change (VIIC type, IXB type, XIV-type)
Other River Boat

Change the gunshot saber (Secondary)
Yell (Japanese soldiers).
BAR
Bren light machine gun gunshot distance (15cm/20cm class naval gun)


DOWNLOAD:
Link#1
Link#2


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2011, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
O znowu mnie sie posty w 1 połączyły.
dziwne.Niezrozumiałe.niepojęte.niesamowite.
Tomek 144 z tego co czytam Tyś mapperem doświadczonym, ja jeszcze nie mam o tym bladego pojęcia ale ten Festung Marienburg chodzi mi po głowie. Zacząłem jeździć po mieście nawet dokłądniej przyglądam się budynkom i umiejscawiam te, które już dawno tylko na zdjęciach...Mam tez kilku znajomych pasjonatów regionalistów, 2 w grupach rekonstrukcyjnych a 1 z nich starówke malborską w Google sketch-up robi więc na 3d troche się zna i ma wypaśną bazę zdjęć starego Malborka. Muszę mieć tylko czas by się umówić i pogadać. Bawiłem się Battlecraftem trochę ale trudne nieco zawiłe i zniechęca. Na razie gram jeno po pracy, czasu mało bo niemal dzień w dzień późno kończę zajęcia. ALe nic to, niech zywi nie tracą nadziei.moj namiar jakby co - kharak@o2.pl

a teraz czas do stacji honorowego krwiodawstwa. Widzim się na serwerze.

_________________
VaU
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2011, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2010, 15:16
Posty: 189
Nie no ja tam znowu taki doświadczony nie jestem bo też zacząłem moją przygodę z BC1942 dopiero w tamtym roku :wink:
A Battlecraft nie jest znów taki trudny w opanowaniu bo sam miałem problemy z nim ale teraz jest już łatwo
To wie ktoś co muszę zrobić z tymi plikami żeby się tych błędów pozbyć???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2011, 17:27 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Tak jak mówiłem, w sprawach mapowania lepiej będzie jeśli zaczerpniecie pomocy na forum pixel-fighter.com. Pomimo mojej personalnej niechęci do PFC, jest to chyba ostatnie miejsce gdzie można znaleźć kogoś obcykanego jako tako w tych sprawach.

Widzę VaU, że serio podszedłeś do tematu, życzę więc wytrwałości :) Co do postów, same się nie łączą 8)

Dzięki Slobo.

Dzisiaj Event!!!

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2011, 22:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
już kurdwa nie żyję.Eventy Codziennie ja postuluje. :roll:

_________________
VaU
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 wrz 2011, 12:09 przez VaU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 69  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL