Gameplay:*Brak "tarczy" po respawnie
*Gdy medyk nas podniesie i od razu zginiemy czas respawnu zostaje skrócony
*Możemy wybrać czy chcemy żyć czy nie po reanimacji przez medyka
*Na mapach nocnych będziemy mieli celowniki noktowizyjne
*Będzie można niszczyć źródła światła
*Spawn tylko na Squadliderze/w bazie/na fladze
*Gracz będący pod ogniem zaporowym będzie miał gorszą widoczność pola walki (coś podobnego jest w Project Reality)
*Gracz kładący ogień zaporowy otrzymuje za to punkty
*Artyleria obsługiwana przez graczy
*Każda mapa będzie grywalna w każdym trybie
*Snajper nie posiada kamuflażu (ghillie suit) na mapach miejskich. Jak będzie na innych nie wiadomo.
*Nóż i granaty będą działać jak w BF2, dodatkowo będzie też "autoknife" dla tych co wolą wersje z BC2
*Custom dog-tags - będzie można sobie na nim umieścić np. liczbę przegranych godzin, ilość killi z jakiejś broni itp.
*3D spotting - tu nic jeszcze nie jest pewne, w obecnej wersji gry jest ale to się może jeszcze zmienić (oby)
*Sprint - w wersji pokazanej na E3 był nieograniczony, jak będzie ostatecznie nie wiadomo
*Strafe podczas sprintu -
https://twitter.com/#!/Demize99/status/ ... 9227901952*4 osobowe składy potwierdzone
-
https://twitter.com/#!/Demize99/status/ ... 5695461376*Sniper będzie miał możliwość "wstrzymania oddechu" co spowoduje zwiększenie celności jednak po strzale zostaje ona znacznie zredukowana "pływaniem celownika".
*Engineer będzie mógł podczepić pod broń latarkę którą będzie można oślepiać wrogów
*Główna broń będzie posiadać 3 sloty na modyfikację
*Sniper będzie posiadał bipod jako unlock
*Tryby gry: Conquest (max 64 graczy), Rush (max 32) Team Death Match (?)
Bronie:M4, M16A4, AK-74M, AKS-74u, P90, M240, M249, PKM, Pecheneg, G3, MP5, DAO-12, TYPE-88 LMG (Exclusive Pre-order Weapon), SKS Sniper Rifle, RPG-7, AT-4, SMAW, M9, MP443, Sig226.
Po więcej odsyłam tu:
http://forums.electronicarts.co.uk/batt ... ation.html