Teraz jest 25 lis 2024, 13:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 cze 2011, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Lepszy "rydz" niż kolejny Map Tweak Pack :) Oczywiście wolałbym sprzęt europejski a nie daleko wschodni, jeszcze mam pytanie jak działa wprowadzony system pochylonego pancerza? (już nie pamiętam kiedy ostatnio mogłem zagrać w fhsw :? )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2011, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2008, 16:14
Posty: 251
Lokalizacja: Bydgoszcz
Niestety ale te fixy są używane tylko przez Japończyków....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2011, 23:40 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
eh kolejny dżapoński wynalazek. A z Mausem co? Dałem im gotowy model z teksturami, moim zdaniem nie aż tak tragicznymi, tylko do gry wrzucić a tu cisza od 1,5 roku

Z resztą chyba czas spojrzeć prawdzie w oczy. FHSW w Europie z wielkimi oporami próbowało wyrwać cząstkę popularności i chyba nadszedł ten moment w którym trzeba przyznać, że próby te ostatecznie zakończyły się fiaskiem. Zachodni koledzy początkowo mieli ambicje stworzyć lokalną społeczność tegoż moda, szło im całkiem nieźle, niestety zapał się wypalił, pozostały tylko dobre chęci. Ze swojej strony robiłem co mogłem, aby wam pokazać urok i piękno FHSW, kilkoro z was udało mi się przekonać, bardzo wam dziękuję za to. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że ja sam zwątpiłem w to, że możliwe jest zbudowanie stałej, licznej grupy graczy FHSW, tak jak ma to miejsce z FH. Bardzo, bardzo szkoda....

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2011, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Cytuj:
Dałem im gotowy model z teksturami, moim zdaniem nie aż tak tragicznymi, tylko do gry wrzucić a tu cisza od 1,5 roku

Widziałem, widziałem - kawał wspaniałej roboty! Widocznie interesuje ich tylko rodzimy sprzęt. :?

Serwer FHSW Europ jest już na skraju upadłości, a wszystko szło w dobrym kierunku, pamiętam jak codziennie wieczorem grało ok. dwudziestu graczy. Ja dalej interesuję się FHSW, jednak mam za słaby komputer aby sobie w miarę wygodnie pograć - właśnie dlatego tak długo jestem nieobecny na serwerze. Upadek FHSW Europ jeszcze nie oznacza końca tego moda, dopóki będą fani - czyli MY :twisted: , to zawsze możemy umówić się na wspólną grę, pozostanie jeszcze japoński serwer, jednak tu już trzeba mieć dobry internet.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2011, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
według mnie główna przyczyna niepopularności FHSW leży w długim czasie ładowania się map. Ludzie myślą, że skoro mają np. procek AMD Athlon x4 3.2 Ghz, 8 Gb Ram, to w parę sekund im się załaduje tak jak w podstawce, lub chociaż tak jak w FH, a tu włączają, czekają minutę i jeszcze się ładuje, to wciskają alt+F4 i swą "przygodę" z FHSW kwitują twierdzeniem:"do d*py jest ten mod, bo się ładować nie chce"

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2011, 19:10 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
To też prawda co powiedział hanskloss. Na japońskim serwerze limit pingu wynosi "zaledwie" 250ms. Dla nas to zdecydowanie za mało, musielibyśmy przekonać Japończyków, żeby ustawili 350, chociaż podejrzewam, że gracze z takim opóźnieniem mają wpływ na płynność reszty graczy. Ale tutaj musiałby jakiś ekspert się wypowiedzieć.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2011, 20:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Sądzę że największą przeszkodą dla nowego gracza chcącego zacząć przygodę z FHSW jest rozmiar i ilość plików które trzeba pobrać i w odpowiedniej kolejności zainstalować:
BF1942 + Patch v.1.6.19 + Patch 1.6.1b + 3 pliki instalacyjne do FH + FH fanmappack 6 + 4 paczki FHSW.
"Trochę" tego jest i dla nowego gracza łatwo jest się pogubić jeżeli nie zobaczy instrukcji instalacji.
Jeszcze do tego dodać wspomniany już długi czas ładowania i oto mamy zaporę przed nowymi graczami. FHSW ma cholerne wymagania sprzętowe, za szybkość ładowania najwięcej odpowiada pamięć RAM i dysk twardy, natomiast za płynność rozgrywki procesor, w mniejszym stopniu karta graficzna. Na komputerze: AMD athlonXp 2GHz, 1.5 GB RAM, i karcie Radeon 9800XT można jedynie pograć na małych mapach z małą ilością graczy. Czas ładowania to 15min. Także bez w miarę nowoczesnego komputera nie ma co podchodzić do FHSW :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2011, 20:26 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Cytuj:
można jedynie pograć na małych mapach z małą ilością graczy


nam, eurograczom to różnicy w sumie nie robi :lol:

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2011, 22:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, 22:52
Posty: 142
Macie chopy racje...wolno, duże paczki do instalowania, ale kurde bele, motyla noga WARTOOOO! :evil: FHSW to najlepszy mod pod w sumie starą już grę. Ja też ostatnio czasu nie miałem ale wkrótce nadrobie i ducha nie traćmy! :)

_________________
VaU
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2011, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Pomijając to że wiele osób ma uprzedzenia do PFC, to nie sądzę aby to "coś" co wyjdzie w 2012 mogło konkurować z FHSW. FH ma już dobre parę lat "w plecy" i raczej już nie prześcignie wszechmocnego FHSW. Widziałem już parę nowych map z nowym sprzętem od PFC u muszę powiedzieć że to była porażka. Tekstury pojazdów były obrzydliwe, chyba robione w programie paint. Mapy były nawet dobre. FHSW to już parę dobrych lat ciągłego rozwoju, efekty dźwiękowe po zainstalowaniu sound&texture packa są oszałamiające - dosłownie szczęka opada. FHSW to również rozbudowana fizyka, ostatnio wprowadzono "system" pochylonego pancerza - teraz ma znaczenie pod jakim kątem strzelamy do wrogiego czołga. Nic tylko czekać na FHSW 0.5


Ostatnio edytowano 16 wrz 2011, 21:43 przez slobodan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2011, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Cytuj:
FHC to FH i FHSW w jednym, dodatkowo dochodzi krótszy czas ładowania mapy, wiec nie ma mowy o konkurowaniu.

Jeżeli faktycznie będzie to mod łączący FHSW z czasem ładowanai FH, nowymi mapami i pojazdami to będzie super. Boje się tylko o to że PFC coś zmąci sowimi racicami :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2011, 11:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Gdzieś kiedyś wyczytałem że Japończycy też mają zamiar poprawić czas ładowania w FHSW 0.5 - zobaczymy co z tego wyjdzie, bo mod jest nieźle przeładowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2011, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2011, 15:54
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Tak naprawdę trudno powiedzieć. Wszystko zależy od twórców modu ;)

Ponawiam pytanie: ma ktoś udostępnić listę pojazdów i map/changelog/ jakikolwiek tekst opisujący nowe funkcje FHSW...? Byłym bardzo wdzięczny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2011, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Lista zmian w porównaniu do zwykłego FH jest baardzo długa i nikt nie podjął się jej stworzenia. Znalazłem jednak stronę gdzie można zobaczyć prawie wszystkie pojazdy i mapy które są w FHSW.


Ostatnio edytowano 26 cze 2011, 19:05 przez slobodan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2011, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2011, 15:54
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję Ci bardzo! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 69  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL