Teraz jest 25 lis 2024, 14:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 69  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 cze 2011, 15:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Należy jednak pamiętać że FHSW w porównaniu do FH to nie tylko nowe mapy i pojazdy, to również zmieniona fizyka gry, wiele nowych efektów dźwiękowych i wizualnych, nowe możliwości prowadzenia walki itp. Jeżeli instalujesz FHSW polecam od razu zainstalować sound&texture pack.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2011, 16:26 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
Popieram

.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2011, 20:36 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Gimli_syn_Gloina napisał(a):

Ponawiam pytanie: ma ktoś udostępnić listę pojazdów i map/changelog/ jakikolwiek tekst opisujący nowe funkcje FHSW...? Byłym bardzo wdzięczny :)


To tak się nie da :) Trzeba ściągnąć i zobaczyć bo dużo tego . Chociaż postaram się w wolnej chwili coś wyciągnąć z japońskiego changeloga i jakby mi się udało to dam tutaj.

EDIT:
Mr. J napisał(a):
Gimli_syn_Gloina napisał(a):

Ponawiam pytanie: ma ktoś udostępnić listę pojazdów i map/changelog/ jakikolwiek tekst opisujący nowe funkcje FHSW...? Byłym bardzo wdzięczny :)


To tak się nie da :) Trzeba ściągnąć i zobaczyć bo dużo tego. Chociaż postaram się w wolnej chwili coś wyciągnąć z japońskiego changeloga i jakby mi się udało to dam tutaj.


Próbowałem skleić changeloga, ale poległem. Za dużo tego :/

na tej stronie są mapki: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=ja&tl=en&twu=1&u=http://fhsw1942.web.fc2.com/i/maps/frame.html&usg=ALkJrhjrqlIecFVAm3GfNqaYnHvYCvNsVQ

a tu cała wikipedia nt fhsw
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=ja&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww4.atwiki.jp%2Fbattlefield1942%2Fpages%2F149.html

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Ostatnio edytowano 22 cze 2011, 22:41 przez szymon08, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2011, 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Trochę słabo widać, ale podlinkowałem już te strony w poprzednim moim poście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2011, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2011, 15:54
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję panowie za wszystkie posty :)
Spróbowałbym chętnie zagrać w FHSW, tylko coś nie bardzo z serwerami, z tego co widzę. Niemniej sesja zakończona i teraz mam dużo czasu co by przetestować tego wspaniałego moda :D

MR. J możesz mi podesłać japoński changelog na mejla. Spróbuję sobie to przetłumaczyć własnymi sposobami ;)


Ostatnio edytowano 12 lip 2016, 07:45 przez Gimli_syn_Gloina, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2011, 10:53 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
Zostałem uziemiony w domu przez anginę, dlatego zdecydowałem się dokończyć changeloga. Przepisując go, sam się dowiedziałem paru ciekawych rzeczy, których nie widać na pierwszy rzut oka. Jakby komuś chciało się przeczytać to niech nie boi się komentować gdyby coś było niejasne. Opisuje on 95% zmian jakie zaszły w FHSW względem FH0.7. Nie wszystko zostało wymienione w oryginalnych changelogach, dlatego tutaj też może brakować pewnych elementów zwłaszcza tych najdrobniejszych, które niepotrzebnie wydłużyłyby całość.

---------------------------------------------------------

Changelog 2.0 począwszy od wersji FHSW 0.1A do 0.42
Ostatni update 24 Cze 2011.

+ Nowości
* Zmiany

1. Ulepszenia ogólne
2. Broń ręczna
3. Pojazdy lądowe
4. Samoloty
5. Jednostki pływające



1. Notatka wstępna nt zmian, ulepszenia ogólne:


W FHSW zmodyfikowano niemal każdą broń. Jako, że wymienienie wszystkiego jest niezwykle trudne, poniżej wspomniano o tych najważniejszych zmianach.

+ Zwiększono dokładność systemu wykrywania kolizji i penetracji. W FH podzielono go na 96 rodzajów, w FHSW aż na 236!

+ Pociski HE (odłamkowe) i AP (penetracyjne)
W czołgach sprawa jest jasna. Haubice natomiast używają przeważnie pocisków HE, dlatego nie są one zbyt skuteczne przeciwko cięższym pojazdom. Prócz tego są jeszcze pociski zapalające i inne podobne stałe elementy.

+ W dolnym prawym rogu ekranu teraz pokazywane jest więcej informacji na temat broni i amunicji jakiej używasz.
AP oznaczna Armor Piercing (przeciwpancerny),
HE High Explosive (odłamkowy),
T Tracer (smugacz),
I incendiary (zapalający),
BALL zwykle oznacza poprostu pocisk.
Np. jeśli pokazywane jest "APT + HE", oznacza to, że używasz Pocisku Przeciwpancerno-Odłamkowego ze Smugaczem.

+ FHSW skupia się na realnym uzbrojeniu, które istniało, niemniej jednak zawiera także broń i pojazdy prototypowe.

+ Dodano wstrząsy widoku wywołane odpaleniem działa. Ich siła zależy od mocy i wielkości tegoż działa.

+ Zmieniono prawie wszystkie dźwięki

+ Poprawiono niektóre tekstury

+ 99% dział i pojazdów bojowych ma swoje własne, wysokiej jakości celowniki optyczne

+ Możliwość holowania dział przez APC, ciągniki artyleryjskie bądź zaprzęgi konne (artyleria ciągniona)

+ Celowniki bombowe do niektórych bombowców

+ Nowe efekty eskplozji

+ Każdy typ silnika ma swój unikalny dźwięk.

+ Dodano nową funkcję pozwalającą na "podparcie" broni. Dzięki niej możliwe jest celne strzelanie z ciężkiej broni jak karabiny p.panc. bądź ckmy np z okien budynków, z pozycji stojącej lub kucającej.

+ Efekt rykoszetu

+ Smugacze

+ Dodano nocny efekt wielkokalibrowych smugaczy (powyżek 20mm)

+ Żołnierze niosący lżejszą broń, poruszają się 10% szybciej.

+ Dodano plik PreCache.con, dzięki czemu zredukowano lagi spowodawane wczytaniem dużej ilości małych obiektów

+ Zmodyfikowany system Push (PushMode = konieczność zajmowania flag w ustalonej kolejności). Stworzono zabezpieczenie przed zbliżaniem się wroga do flag nie przeznaczonych aktualnie do przejęcia. Eliminuje to również problem, kiedy dalsze flagi były przejmowane, niszcząc dalszą rozgrywkę.

+ Wysokościomierz we wszystkich samolotach

+ Szczegółowy podział ikonek na minimapie. Każdy typ pojazdu, wygląda inaczej na minimapie.

+ Efekt śnieżycy

+ Armia Węgierska

+ Skip Bombing (Bombardowanie z odbicia, sprawdź na wiki)

+ Na mapach z ograniczonymi punktami zaopatrzenia, gracze mogą ręcznie donosić pociski do dział i armat

+ Dodany efekt wyrzucanej łuski po oddanym strzale

+ Dodano podziałkę do wszystkich granatników ręcznych, pozwalającą intuicyjnie ocenić odległość

+ Dodano także specjalną funkcję pozwalającą ocenić odległość przy pomocy dłoni

+ Niektóre bronie na mapach wymagających skradania się, występują z tłumikiem

+ Mobilny spawn np w APC, pozwalający stosować własne taktyki

+ Stabilizacja wieży w niektórych czołgach

+ Efekt "pękających" pocisków lotniczych 13mm HE

+ Konie i zaprzęgi konne. Możliwość szarż.

+ Zaawansowany system walk morskich. Przykład: okręty teraz posiadają grodzie wodne. Zalanie ich, skutkuje przechyleniem a po pewnym czasie, zatonięciem okrętu. Im większe uszkodzenie grodzi, tym szybciej się ona napełnia.

+ Dodany alarm dźwiękowy w okrętach, uruchamiany przez gracza. Dźwięk jest różny, w zależności od stanowiska.

+ Działa okrętowe otrzymały możliwość wyboru amunicji - HEAT lub AA

+ Samobieżne pojazdy artyleryjskie otrzymały możliwość wyboru amunicji - HEAT lub AA, ewentualnie Shrapnel

+ Dodano nową funkcję dla artylerzystów. Wciskając PPM możesz zasymulować trajektorię ostrzału. Jest to przydatne przy ciężkiej artylerii gdzie czas ładowania jest długi.

+ Dodano możliwość penetracji pocisków ciężkiej artylerii, powyżej kalibru 140mm. Wystrzelony pocisk jest zdolny do penetracji terenu jak i budynków! Uderzając w zewnętrzną ścianę, powoduje zniszczenia w pomieszczeniu znajdującym się na lini lotu pocisku. Żołnierz tam znajdujący się, powinien znaleźć sobie kryjówkę gdzieś głębiej.

+ Pociski cięższe niż 10kg powodują uszkodzenia nawet, jeśli nie spenetrują pancerza. Im cięższy pocisk, tym więcej uszkodzeń może zadać.

+ Dodano nowy typ radiowego wsparcia lotniczego - od teraz możemy wezwać samolot nurkujący by precyzyjnie umieścić bomby lub rakiety w celu.

+ Większość z niemieckich czołgów otrzymało granatnik, do bezpośredniej obrony przed piechotą

+ Wiele czołgów dostało możliwość podwiezienia piechoty bez obawy o to, że spadną oni po drodze. Ponad to, nie są oni pozbawienie możliwości strzelania.

+ Przygotowano zestaw elementów okopów dla mapperów

+ Nowy typ pocisku artyleryjskiego - szrapnel

+ Nowy typ bomb - bombki kasetowe HEAT / HE ze spadochronami

* Zmieniono podziałkę lornetek na zgodną z faktami historycznymi, co pozwala teraz poprawnie szacować odległość

* Zrewidowano i ustalono historycznie poprawne wartości prędkości maksymalnej, przyspieszenia, momentu obrotowego i zawieszenia dla pojazdów. Przykład: T34 jest teraz bardziej stabilny.

* Zwiększono dokładność, zrewidowano i ustalono historycznie poprawne wartości grubości pancerza. Od teraz dodatkowe przedmioty jak zapasowe koła i fragmenty pancerza mają wpływ na polepszenie bepieczeństwa załogi, za to przestrzeń między kołami a nadwoziem stanowić może słaby punkt czołgu.

* Zoptymalizowano głośność poszczególnych efektów dźwiękowych

* Dodano niewielki zoom dla ciężkich karabinów maszynowych, pozwalający ściągać cele z większego dystansu. Wielkość zbliżenia nie różni się od tej występującej w broni ręcznej pozbawionej optyki.

* Płomień miotacza płomieni może się odbijać od powierzchni

* Rakiety ręcznych broni przeciwpancernych teraz lecą tak jak powinny, tzn po paraboli

* Zmieniono zachowanie granatów po rzucie na bardziej realistyczne.

* Zmieniono sposób działania torped lotniczych. Od teraz musi ona uderzyć w bok okrętu, zrzucanie jej od góry nic nie daje.

* Zwiększono minimalną odległość przeciwlotniczych pocisków artyleryjskich wyposażonych w zapalnik zbliżeniowy, wymaganą do ich detonacji.

* Zmieniono sposób wzywania nalotów bombowych. Od teraz po wezwaniu nalotu, przed nami pojawia się skrzynka z radiem, którego używamy jak pojazdu (wsiadamy do niej). Ponadto nie można używać nalotów przeciwnika, co jest logiczne.

* Na wielu mapach znacznie poprawiono zasięg widzenia.

* Ulepszono niemiecki system noktowizyjny

* Fakt posiadania spadochronu przez żołnierza jest reprezentowany przez ikonę w HUDzie. Nigdy więcej przykrych niespodzianek.

***PLUS CAŁE MNÓSTWO DRBNIEJSZYCH ZMIAN NIE WYMIENIONYCH TUTAJ


2. BROŃ RĘCZNA


Broń ręczna wspólna / inne przedmioty:
+ Koktajl Mołotowa
+ Pochodnia
+ Lampa naftowa
+ Butelka
+ Kij
+ Pięść


US Army:
+ M2 Carbine
+ M2-2 Miotacz płomieni
+ M8 Granat Dymny
+ M1 Bagnet
+ M4 Bagnet
+ Bomby skarpeciane
+ M3S Grease Gun
+ M1S Carbine
+ M2 4.2" Mortar - ciężki moździerz 107mm


UK Army:
+ No.68 - miotany kumulacyjny granat przeciwpancerny (HEAT)
+ No.74 - ręczny granat przeciwpancerny
Samoprzylepny granat, który można przyczepiać do pionowych powierzchni pojazdów. Zapalnik ustawiono na 5 sekund. Ładunek wybuchowy nie został ukształtowany kierunkowo, więc jego siła przebicia nie jest zbyt duża.
+ No.75 Howkins Mine - ręczny granat przeciwpancerny
Granat podobny do No.73 z tym, że można go używać również jak miny.
+ No.82 Gammon bomb
+ Mk.II Bagnet
+ STEN Mk.II S
+ STEN Mk.VI S
+ De Lisle
+ Boys Mk.II
+ M2 4.2" Mortar - ciężki moździerz 107mm


Sowieci:
+ M1891 Bagnet
+ RDG2 Granat dymny
+ PPD40
+ RGD33 granat
+ AS-44
+ PPSh41 z tłumikiem
+ DShK38 - ckm

Polacy:
+ Wz.38m - karabin samopowtarzalny

Armia Niemiecka:
+ 3KG Mina magnetyczna
+ Artillerie Luger P08/14 - karabinek pistoletowy
+ MP3008 - pistolet maszynowy
+ VG-1 - karabin samopowtarzalny
+ VK1-5 - karabin samopowtarzalny
+ MP40-II - pistolet maszynowy
+ Nb.Hgr.39 - Granat dymny
+ Granatwerfer 42 12cm - ciężki moździerz
+ SG84/98 Bagnet
+ Pistolet sygnałowy
+ KampfPistole
+ HUB-L21 - tłumik uniwersalny
+ MP40 z tłumikiem HUB-L41
+ P38K
+ Panzerfaust II
+ ZF41 - celownik optyczny 1.5x

Włosi:
+ Breda 38 8mm - ckm

Francuzi:
+ Chatellerault M1931 - km
+ Mle1886 Lebel
+ Mle1914 Hotchkiss

Węgrzy:
+ 31M lkm
+ 31M Rifle
+ 36M Hand Granade
+ 37M Pistol
+ 39M SMG
+ 42M Hand Granade
+ 43M SMG
+ 44M AT Rocket
+ Solothurn S18(36M) 20mm - karabin p.panc.

Japończycy:
+ Type 97 20mm - karabin p.panc.
+ Type 100 - SMG
+ Type 100 - miotacz płomieni
+ Type 94 Nambu - pistolet
+ Type 96 z tłumikiem
+ Type 38 cavalry rifle
+ Type 30 bagnet
+ Smoke grenade
+ Plecak z ekwipunkiem
* Type 89 - granatnik
Można wybierać spośród wielu typów pocisków, z 7 sekundowym zapalnikiem czasowym lub bez, do tego granaty dymne. Dodano klasę Grenadiera pozbawionego amunicji karabinowej, dzięki czemu może on unieść więcej granatów.



2. POJAZDY LĄDOWE W TYM STACJONARNE:

US Army:
+ M26 Pershing
+ T26E4 Super Pershing
+ T54; samobieżne działko przeciwlotnicze
+ M16MGMC - samobieżne działko przeciwlotnicze
+ M2A1 75mm - haubica
+ M18 Hellcat
+ T34 Calliope
+ T88 105mm
+ LVT-A4 z miotaczem płomieni Ronson
+ M3 Satan
+ Marines Sherman M4A2(W) PTO
+ M1918A4 155mm

UK Army:
+ A43 Black Prince
+ Crusader Mk.III; czołg pościgowy
+ Light Tank AA Mk.I; lekki czołg przeciwlotniczy
Pojazd oparty na lekkim czołgu Light Tank Mk.VI. Wyposażony w 4 karabiny Besa 7.92mm. Wykazuje tendencję to łatwego przegrzewania się, nie jest to zbyt mocna broń. Jednak ze względu na to, że rozpyla momentalnie dużo pocisków, dobrze nadaje się do zastosowań innych niż strącanie dobrze opancerzonych samolotów.
+ Light Tank AA Mk.V; lekki czołg przeciwlotniczy 15mm
+ Light Tank Mk.VI C; lekki czołg piechoty / przeciwlotniczy
Modernizacja Light Tank Mk. VI A i B. Karabin Besa 12.7mm zastąpiono wersją 15mm. Czołg tym samym zyskał nieco zdolności do zwalczania innych pojazdów opancerzonych. Jednak ze względu na ilość amunicji, nie mógł zdziałać zbyt wiele.
+ 2 Pounder ATG Carrier - samobieżna armatka przeciwczołgowa
+ 6 pounder Automatic "Molins" - niszczyciel czołgów
+ Praying Mantis
+ MultiPIAT carrier
+ Matilda III CS
+ Matilda Hedgehog
+ M3 Lee
+ M3 Grant
+ Cromwell VI CS
+ Churchill V CS
+ Churchill AVRE
+ Universal Carrier z miotaczem WASP
+ 9" Gun L/98 Mark 1
+ QF 7" AA
+ Sexturle Bofors
* SAS Willy Jeep; samochód osobowo-terenowy
Wyposażenie zmieniono na lotniczy km 7,7 mm Vickers K oraz lkm Bren obsługiwany przez kierowcę.
* Ciężki karabin maszynowy w czołgach zmieniono na prawidłowy, Besa 7.92mm. W porównaniu z Browningiem, Besa jest wolniejsza, ale pozwala to na godziny nieustannego strzelania (nie przegrzewa się tak szybko).

Sowieci:
+ BM8-24; samobieżna wyrzutnia rakiet
Słabo opancerzony pojazd. W porównaniu do Katiuszy strzela szybciej, swoim ostrzałem pokrywa większy teren lecz sam ostrzał ma mniejszy zasięg.
+ BM-31 Andriusza
+ M1939 37mm; działko p.lot.
Działko powstało na bazie Boforsa 40mm, strzela nieco szybciej kosztem siły ognia.
+ ZSU-37; lekkie samobieżne działo przeciwlotnicze
Mobilna wersja działka M1939 37mm. Nie posiada zbyt wiele amunicji, dlatego wcześniej lepiej się zorientować gdzie jest jakaś skrzynka z amunicją.
+ Dodano siatkowe ekrany do niektórych czołgów
+ T-35; czołg ciężki
+ ZSU-M17 - samobieżne działko p.lot.
+ IS-1 - czołg ciężki
+ IS-100 - czołg ciężki
+ M1937 45mm AT - armatka przeciwczołgowa
+ B-4 M1931 203mm - ciężki możdzierz
+ BR-5 M1939 280mm - ciężki możdzierz
+ B13 130mm - działo nabrzeżne
+ ZIS-2 - działko p.panc.
+ ZIS-22 - ciągnik
+ SU-85 - samobieżne działo pancerne
+ SU-85M - samobieżne działo pancerne
+ SU-100 - samobieżne działo pancerne
+ SU-122 - samobieżne działo pancerne
+ SU-122-3 (1943) - samobieżne działo pancerne
+ SU-122-3 (1944) - samobieżne działo pancerne
+ SU-122P - samobieżne działo pancerne
+ SU-152; ciężkie działo samobieżne
+ ISU-122
+ ISU-122S
+ ISU-122BM
+ ISU-130
+ ISU-152
+ ISU-152BM
+ KW-1E
+ KW-1S
+ KW-1 M1942
+ KW-2/85
+ KW-2/107
+ KW-8
+ KW-8S
+ KW-9
+ KW-85
+ KW-122
+ T-34/57

Polacy:
+ 14TP; czołg lekki
+ Wz1897 75mm - działo polowe
+ Wz1917 155mm - haubica
* Pojazdy wyposażone wcześniej w ckm wz.30 7.92 mm mają teraz ckm wz.25 7.92mm

Niemcy:

+ Flak 30; działko przeciwlotnicze
Wersja mobilna, zamontowana na przyczepie. Działko rozkłada się do pozycji bojowej przy pomocy strzałek.
+ Kugelblitz; czołg przeciwlotniczy
+ P1000 Ratte; czołg superciężki
+ StuH 42; działo pancerne
+ Panzerwerfer 42
+ Panzer IV H mit Ruckstossfreien 7.5cm PzWurfkanonen
+ Flakpanzer 5.5cm Zwilling Gerat 58; czołg p.lot.
+ Pak35/36 37mm
+ Sd.Kfz.251/10 mit 3.7 cm PaK 35/36 L/45
+ P204(f)
+ Jagdpanzer IV Ausf.F
+ StuG III Ausf. G Late
+ Jagdpanzer 38(t) Hetzer
+ Panzer IV Ausf. J
+ Jagdtiger
+ PzKpfw III Ausf. M
+ Bergepanzer Tiger - pojazd ewakuacyjny
+ SdKfz251/2 8cm Morser
+ SdKfz251/9 PaK 7.5cm Stummel
+ leFH18 105mm - haubica
+ 15.5cm sFH414(f)
+ 15.5cm sFH414(i)
+ 20.3cm H503(r)
+ 28cm H603(r)
+ 12.8 cm FlaK 40
+ BMW R75
+ Panzer V GT101
+ M42 AA 37mm
+ U-Boat Type IX B
+ U-Boat Type XIV
+ Flakturm - obronne fortyfikacje przeciwlotnicze

* Tiger Early / Tiger Late
* Dodano ekrany pancerne do niektórych czołgów.

Japończycy:
+ Type 98 20mm AA
+ Type 96 25mm AA
+ 20mm AA; samobieżne działko p.lot.
+ 20mm AA; samobieżne działko p.lot.
+ Type 97; km 1,5x Zoom
+ Type 97 57mm Chi-Ha; czołg średni
+ Type 97 Chi-Ha Flamethrower; czołg średni
+ Type 1 57mm Chi-He; czołg średni
+ Type 2 75mm Ho-I; czołg średni
+ Type 3 75mm Chi-Nu; czołg średni
+ Type 3 75mm Chi-Nu-KAI; czołg średni
+ Type 4 57mm Ke-Nu; czołg lekki
+ Navy 120 mm SP Gun - samobieżne działo morskie
+ Type 1 47mm AT - armatka p.panc.
+ Type 38 75 mm - działo polowe
+ Type 96 150 mm - haubica
+ Type 98 320 mm - moździerz
+ 15.5cm / 60 3rd Year Type - działo morskie
+ Type 98 100mm - działo morskie

Włosi:
+ L6/40 Lanciafiamme - czołg z miotaczem płomieni
+ 75/34 Semovente
+ Obice da 155/14PB - ciężka haubica 155mm
* L40 Semovente
Można teraz przesuwać armatę w prawo i w lewo.

Francuzi:
+ Renault FT17 - czołg lekki
+ Mle1897 75mm - działo polowe
+ Mle1917 155mm - haubica
+ AMD35 Panhard - samochód pancerny
+ SA-37 47mm - działko przeciwczołgowe

Węgrzy:
+ 38M Toldi I
+ 38M Toldi II-A
+ 42M Toldi III
+ 39M Csaba
+ 40M Turan I
+ 40M Nimród
+ 41M Turan II
+ 43M Turan III
+ 43M Zrinyj II
+ 37M 105mm haubica
+ 44M Tas
+ 44M Rohamlöveg L/56 Jagdtas
+ 44M Rohamlöveg L/71 Jagdtas

Finowie:
+ 105mm H/33
+ 152mm H/17
+ Dodano fińskie oznaczenia



3. SAMOLOTY:


Ogólne:
Z powodu ogromnej ilości dokonanych zmian, wymienione zostaną tylko te najważniejsze. Zmiany w mocy silników itp. nie są wymionione.
+ Prędkość właściwa, prędkość początkowa, typ pocisku mają wpływ na zadane uszkodzenia i efekty dźwiękowe.
+ Typ działka i amunicji jest wyświetlany na dole po prawej.
* Ograniczona manewrowość
Ciężko uzbrojone samoloty, przenoszące bomby itp. mają ograniczoną podstawową manewrowość. Innymi słowy są "cięższe". Jednak samoloty takie jak BF-109F lub P-51H zostały nieco usprawnione pod względem zwrotności w porównaniu do FH.

US Air Force:
+ B-25G
Wersja wyposażona w haubicę 75mm, dobrą przeciwko piechocie, kiepską przeciw czołgom z powodu niskiej prędkości wylotowej.
+ B-29
+ B-40;
+ F8F Bearcat
+ P-38 D
Wersja z 37mm działkiem zamiast 20mm
+ P-38 G
+ Wildcat F4F-4
+ Corsair F4U 1A / 1D / 4C
+ Vought XF5U "Flying Pancake"
+ TBF Avenger
+ XP-72 Super Thunderbolt
+ XA-26B
+ Tiny Tim 298mm - niekierowany pocisk rakietowy powietrze-ziemia
+ Napalm

UK:
+ Spitfire Mk.Ia / Mk.Ib / Mk.IXc / Mk. XXII
+ Hurricane Mk.IIC / Mk.II D 40mm
+ Wellington Mk.VII
+ Bristol Beaufort

Sowieci:
+ Ił-2 wyposażony w bomby kasetowe
+ Jak-9T 37mm
37 mm to potężna siła niszcząca czołgi, jednak samolot w tej wersji posiada gorszą zwrotność niż bazowy Jak-9, dlatego lepiej nie wdawać się w walki powietrzne.

Niemcy:
+ Hs-293; przeciwokrętowy pocisk odrzutowy
Montowane na He-111Z. Aby ich użyć, trzeba wejść na pozycję nr 2, wysiąść i wejść do kokpitu sterującego pociskami.
+ Werfer-Granate 21
+ SD4HL HEAT Bomba kasetowa
+ Me 262A-1a/U4 "Pulkzertorer"
+ Me-262C
+ Ar-234B2/N
+ Flettner Fl282 Kolibri Panzerschreck
+ Flettner Fl282 Kolibri Giesskanne
+ Flettner Fl282 Kolibri Raucher
+ Me-323 Gigant
+ Me-323 E2/WT
+ Me-321
+ Henschel Hs-129 B-1 / B-2 / B-3
+ He-111 H-2 / H-3 / H-6
+ He-111 Z Zwilling
+ Fw190F-8 / Panzerschreck
+ Fw190F-8 / SG113
+ BF-109 E-4
+ BF-109 F-4
+ BF-109 G-2 / G-2 R6
+ BF-109 G-6 / G-6 R6 / G-6 U5
+ BF-109 G-10 / G-10 R4 / G-10 R6
+ BF-109 K-6 / K-8 / K-10
+ BF-110 C-4 / C-7
+ BF-110 G-4a/R3
+ Ju-88 G-7
+ Ju-87 D-5
+ Hanuebu III
* Ar-234
Tylni karabin maszynowy może być teraz sterowany myszką po wciśnięciu klawisza Shift. Wtedy też, kamera przełącza się na tył.
* He-219
Dodano celownik kątowy

Japonia:
+ Aichi B7A2 Ryusei; samolot torpedowy, bobowiec nurkujący
+ Kawasaki Ki-100 Hien; myśliwiec
+ Kawasaki Ki-100 Ko; myśliwiec
+ Kawasaki Ki-67 Hiryu; średni bombowiec
+ Kawasaki Ki-45 Toryu; dwusilnikowy myśliwiec
+ Kawasaki Ki-45 Kai 57mm; samolot szturmowy
+ Kawasaki Ki-45 Kai-a / Kai-b / Kai-c / Kai-d / Kai-e
+ Kyushu J7W1 Shinden; myśliwiec
+ Mitsubishi J8M Shusui; myśliwiec
+ Mitsubishi Ki-67; dwusilnikowy samolot bombowy
+ Mitsubishi Ki-109 Special Interceptor; ciężki myśliwiec przechwytujący
+ Mitsubishi Zero A6M2b / A6M3 / A6M3a / A6M5 / A6M5b / A6M8
+ Nakajima Ki-27-a / b Fighter; myśliwiec
+ Nakajima Ki-84-Ia / Ib / Ic Hayate; myśliwiec
+ Nakajima Ki-201 Karyu; myśliwiec
* MXY-7 Ohka; samobójcza bomba rakietowa
Przed zderzeniem, trzeba ręcznie wywołać detonację, wciskając PPM, tak samo jak w Hs-293


4. JEDNOSTKI PŁYWAJĄCE

US Navy:
+ USS Gearing - niszczyciel
+ USS Atlanta - lekki krążownik
+ USS Lexington - lotniskowiec
+ USS South Dakota
+ 28mm ckm

UK Royal Navy:
+ HMS Lion
+ HMS Snapdragon
+ Niszczyciele typu L

Imperial Japan Navy:
+ IJN Kagero - niszczyciel
+ IJN Kumano - ciężki krążownik
+ IJN Mogami - ciężki krążownik
+ Bardzo rozbudowano Yamato, stworzono różne wersje

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2011, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Mr. J kawał dobrej roboty! :o
Warto podkreślić że są to zmiany względem FH.


Ostatnio edytowano 26 cze 2011, 19:17 przez slobodan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2011, 18:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2011, 15:54
Posty: 4
Lokalizacja: Wrocław
Wygląda to naprawdę smakowicie, nie sądziłem, że FHSW dokonuje tylu zmian w rozgrywce Oo

Powiedźcie panowie, czy są jakieś osiągalne serwery dające możliwość pogrania w tą modyfikację? Japoński Prince Umeboshi ma za dużo lagów jak dla mnie, a trudno znaleźć inny żyjący serwer...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2011, 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Jedynym żyjącym europejskim serwerem jest [FHSW Europ]. Zdarza się wieczorami ok dziesięciu graczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2011, 17:35 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
Co????

Czasami w weekendy serwer ma na karku 20-30 graczy :O


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2011, 17:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Te dobre czasy już raczej minęły.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2011, 18:00 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
taaa

trzeba zrobić jakiś Polski event :P
chociaż jest to możliwe tylko trzeba mieć chęci :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2011, 15:12 
Offline

Dołączył(a): 1 sie 2006, 17:06
Posty: 639
KaZe703PL napisał(a):
taaa

trzeba zrobić jakiś Polski event :P
chociaż jest to możliwe tylko trzeba mieć chęci :D


a co tu kombinować, wbijać dzisiaj o 19 na serwer i już event gotowy.

_________________
Obrazek
fhsw-europ.ucoz.de - Strona domowa europejskiej społeczności FHSW
FHSW na Facebooku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 cze 2011, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2009, 17:41
Posty: 207
Jakiś czas temu wyszła kolejna wersja Sound & Texture Pack - ver 110615.
Zmiany są następujące:
Cytuj:
General ·

June correspond to the map pack
Add to your map BGM Arctic convoy


• Sound

Change the sound effect
Tone burst of anti-aircraft guns
Installation of sound towed artillery
Ground radar
Swivel sound of heavy artillery field anti-aircraft gun

Change the engine sound
Aircraft (Cab, most of the models except for the jet type)
Submarine (fixed a bug type VIIC)
Glider (Waco, Me321)
Four-wheel vehicles (iron, Gaz67, Kyuberu / Volkswagen Schwimmwagen)
Truck (GMC, Zis5/22, formula 94, Sahariana)
Goliath

Changing the firing sound
Gunshot sound distance (8cm ~ 20cm naval guns class)
Bofors 40mm gun
Oerlikon 20mm cannon
Antitank guns 20mmS18 (Toldi, armored Csaba)
Vickers machine gun caliber 50 (Mk.VI, Matilda I)
Sniper Rifle (excluding those with Zf41)
Rocket weapons
Flamethrower
Rifle No.4
Thompson submachine gun
Electric Gun and No.
Coke bottle
Courage of the People (Soviet soldier)



Centerpiece is the sound of aircraft engines. Force has been strengthened over the twin-engine aircraft in particular.
Note also hearing the reverberation of a sniper rifle is growing.

I think that is what you can feel the change in the overall update.
In addition, other Readme "Map Pack May support" has become, this is a mistake, correct "corresponds Map Pack with 6".
Sorry mistake in confusing.


Important ★ ★

Some options are separated from this sound system is now a separate file. (Old Songs Old Songs Pack FH FHSW sound real gun collector map BGM)
From the above link you would like a "S & T Option Pack ver0.1" the circumstances of Download

źródło

DOWNLOAD:
+ 4shared
+ Prince Umeboshi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lip 2011, 14:59 
Offline

Dołączył(a): 16 lip 2010, 10:45
Posty: 668
Klan D.I.E super klan, kolega z klasy też grał w tym klanie. Więc ma wtyki w tym klanie.

Np: [mówię na przykład] poprosić admina żeby zmienił mapę, na red square xD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1024 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 69  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL