http://www.ram.net.pl 1.
Produkty
------------------------------------------------------
1 x Płyta główna Gigabyte GA-990FXA-UD3 Socket AM3+ (GA-990FXA-UD3) = 553,06zł
1 x Procesor AMD Phenom II X4 955 Quad Core (AM3,125W) (HDZ955FBGMBOX) = 490,98zł
2 x Pamięć DDR3 Corsair 8GB PC1600 Dual CL9 Veng. LP (CML8GX3M2A1600C9) = 313,62zł
------------------------------------------------------
w tym VAT 23%: 253,87zł
Przesyłka kurierska Siódemka (Waga: (1 x 1.6 kg)): 22,00zł
Suma: 1379,66zł
2.
Witaj Paweł!
Dziękujemy za dokonanie zakupów w sklepie
http://www.RAM.net.pl!
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Twoje zamówienie nr 188594 zostało w dniu dzisiejszym przyjęte do realizacji!
Jednocześnie prosimy o potwierdzenie chęci zakupu towaru i przelanie 1379.66zł na nasze konto bankowe nr: 78 1940 1076 3020 8234 0000 0000 (Credit Agricole). Przewidywany termin dostawy: 02.01.2012.
Pozdrawiamy!
Zespół RAM.net
http://www.RAM.net.plsklep@ram.net.pl3.
Witam serdecznie,
Niestety nasz dostawca dostarczył nam zamówiony przez Państwa towar (Procesor AMD Phenom II X4 955 Quad Core (AM3,125W)), ale okazał się być wadliwy, stąd też realizacja nie mogła dojść do skutku zgodnie z terminem, a w chwili obecnej nie możemy go zamówić w pierwotnej cenie, gdyż pojawił się w wyższej. W związku z tym bardzo prosimy o PILNĄ dyspozycję czy są Państwo skłonni kontynuować realizację zamówienia. Aktualna cena będzie zgodna z tą w chwili odczytania przez nas Państwa odpowiedzi na tę wiadomość bądź zatwierdzoną podczas kontaktu telefonicznego. Ponadto informujemy, iż dostępność towaru również ulega dynamicznym zmianom, stąd liczymy na Państwa możliwie szybką reakcję. Liczymy na pozytywną współpracę i bardzo przepraszamy za kłopot.
Tu dopłacam 90.02zł
4.
Komentarze do twojego zamówienia:
Niestety z przykrością musimy stwierdzić, iż chwilowo nie jesteśmy w stanie zrealizować Pana zamówienia (Procesor AMD Phenom II X4 955 Quad Core (AM3,125W))- nasz dostawca nie jest w stanie dostarczyć nam na ten moment zamawianego produktu. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i prosimy o PILNĄ,
najlepiej MAILOWĄ informację czy i ile czasu jest Pan skłonny poczekać na dostawę zamówionego towaru. Ewentualnie prosimy o najlepiej MAILOWĄ informację,
jeśli jest Pan zainteresowany innym produktem z naszej oferty lub chciałby Pan anulować zamówienie (wystarczy 1 słowo: "anuluję" w odpowiedzi na tą wiadomość).
Pozdrawiamy!
A tu im piszę by przysłali resztę zamówienia a nadpłatę wpłacili na moje konto.
Już pisałem i dzwoniłem...wszystko ustalone ale widzę,że nie OMG.
Proszę po raz kolejny przysłać :
1 x Płyta główna Gigabyte GA-990FXA-UD3 Socket AM3+ (GA-990FXA-UD3) = 553,06zł
2 x Pamięć DDR3 Corsair 8GB PC1600 Dual CL9 Veng. LP (CML8GX3M2A1600C9) = 313,62zł
Zapłatę proszę zwrócić na moje konto bankowe w kwocie 559zł
Na tym koniec.No chyba,że się do sądu zgłoszę,bo to już nie jest śmieszne !!!
5.
Witam serdecznie,
Niestety nasz dostawca dostarczył nam zamówiony przez Państwa towar (Pamięć DDR3 Corsair 8GB PC1600 Dual CL9 Veng. LP), ale okazał się być wadliwy, stąd też realizacja nie mogła dojść do skutku zgodnie z terminem, a w chwili obecnej nie możemy go zamówić w pierwotnej cenie, gdyż pojawił się w wyższej. W związku z tym bardzo prosimy o PILNĄ dyspozycję czy są Państwo skłonni kontynuować realizację zamówienia. Aktualna cena będzie zgodna z tą w chwili odczytania przez nas Państwa odpowiedzi na tę wiadomość bądź zatwierdzoną podczas kontaktu telefonicznego. Ponadto informujemy, iż dostępność towaru również ulega dynamicznym zmianom, stąd liczymy na Państwa możliwie szybką reakcję. Liczymy na pozytywną współpracę i bardzo przepraszamy za kłopot.
Witam,
W imieniu właściciela firmy RAM.net p. Rafała Modzelewskiego chcielibyśmy zaproponować polubowne rozwiązanie problemu związanego ze zwrotem kosztów w postaci złożenia zamówienia na dowolne towary z naszej oferty zgodne z wysokością należności. W przypadku wyboru towaru oznaczonego „w magazynie” czas realizacji takiego zamówienia byłby zdecydowanie najszybszy – „od ręki”.
Prosimy o informację zwrotną czy bylibyście Państwo zainteresowani takowym rozwiązaniem sytuacji.
W przypadku braku zainteresowania taką formą rozwiązania problemu, prosimy o prolongatę czasu spłaty zadłużenia do 31.01.2012r .
6.
W związku z informacjami jakie otrzymuje na pocztę z Waszej firmy tj.że kolejny towar jest "wadliwy" !!! rezygnuje z usług firmy ram.net a co za tym idzie z zamówienia nr ........
Proszę o zwrot pieniędzy wpłaconych na Wasze konto do dnia 09.01.2012 na moje konto bankowe BPH ............
Po tym terminie sprawę skieruję do sądu w celu odzyskanie pieniędzy.
Pozdrawiam
Jak widać ta firma ma fajną metodę
))