OK, sprawdzilem tylko screeny, samego moda nie, wiec nie wiem jaka jest mechanika. Ale... jesli chodzi o modele, to jest wedlug mnie kiepsciutko. I nie chodzi o to, ze w FH mamy wiecej zlomu do prowadzenia, poprostu ludzie z tego moda ExWW2 poszli na latwizne wykorzystujac modele Dice'a z Road to Rome i stad min. StuG III G, ktory jest wysoki od *mama zabroniła mi przeklinać*... Jest za wysoki w porownaniu z otoczeniem. StuG III F - ladnie wymodelowana nadbudowka i... dupa, wanna pochodzi z Pz. IV, lacznie z zawieszeniem (8 kolek i.... brak kol podtrzymujacych). Poza tym lufa wyglada jakby pochodzila z haubicy 105mm niz armaty 75mm.... A moze tak to wyglada ze wzlgedu na to podwozie
Pz. IV E - czemu do cholery nie zlikwidowano mu kaema przy wierzyczce dowodcy?
Pz. II c - Model w zasadzie taki sam jak w FH, problem lezy tylko w teksturce, ktora tutaj jest lepsza. Ale, na forum FH juz zwrocono na ten szczegol uwage i w FH 0.6 Pz. II c bedzie mial nowa teksture, wzorowana na modelach z Missing-Lynx.com.
Pz. VI B Porsche Turm - wyglada niezle i jest to chyba jedyna odpowiedz na masowo robione modele Pz. VI B z wieza Henschla. Niestety, jesli ma to byc mod realistyczny (a na taki sie zapowiada, jesli przeczyta sie informacje na stronie tytulowej), to Tygrysy Krolewskie z wieza Henschla musza sie pojawic, bo 50 Tygryskow z wieza Porschego bylo naprawde rzadkoscia.
No dobra, sciagam modzik

i sprawdze zachowanie pojazdow
