Teraz jest 12 gru 2024, 13:49

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 573 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 lip 2011, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Bronie różne dla stron konfliktu, bardziej to realistyczne ale zdecydowanie wolałem wybór dowolnej broni. W BF2 ciągle starałem się dostać do drugiej drużyny bo tam była moja ulubiona broń i teraz będzie to samo :(

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2011, 10:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
PawelKult napisał(a):
Bronie różne dla stron konfliktu, bardziej to realistyczne ale zdecydowanie wolałem wybór dowolnej broni. W BF2 ciągle starałem się dostać do drugiej drużyny bo tam była moja ulubiona broń i teraz będzie to samo :(


A mnie to właśnie nudzi jak wszyscy grają tymi samymi pukawkami, tak jakoś jest ciekawiej, najgorsze ze tak jak w BF2 były serwery No Unlock tak niestety teraz w BF3 tego nie widzę:/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2011, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2008, 16:26
Posty: 82
RivPolska napisał(a):
=FPPL=kanka92 napisał(a):
Z tym zoom'em przy lunetach od snajperek to jakaś kpina chyba ? przybliżają tyle co 4x z bc2. Już nie mówie, że obraz na około lunety jest jednakowo przybliżony jak to co widać przez nią ;D ani to realne, ani fajne. Mam nadzieję, że będzie można co lepszego odblokować. Ale samego wykonania efektu patrzenia przez lunete nie rozumiem.


Kolego, a widziałeś kiedyś lunetę? Strzelaleś z broni? Bo widzę, że jak piszesz "to nie realne" odpowiedź brzmi - nie. Lunety nigdy się nie przykłada do oka, tak, jak to widać w innych grach tego typu. Szczerze proponuję ludziom, którzy widzieli broń tylko w Call of Duty odpuścić sobie pisanie podobnych komentarzy.

Mam nadzieję, że nie obrazisz mojej inteligencji, opowiadając opowieści jak to szedłeś w defiladzie tysiąclecia, bo kiedyś widziałem takie odpowiedzi.


Czy taki inteligentny jesteś to na podstawie jednego posta nie będę oceniał, ale czytanie ze zrozumieniem średnio Ci idzie.
Chodzi mi o to, że w grze po przyłożeniu oka do celownika, powiększa się nie tylko to co jest w polu widzenia przez celownik, ale wszystko co jest w polu widzenia oka. (wszystko do okoła lunety powiększone jest tak samo).

PS. Tak mam lunetę, i strzelam przy jej użyciu na co dzień.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lip 2011, 20:20 
Offline

Dołączył(a): 13 lut 2011, 19:41
Posty: 12
Kanka92 masz racje, zbliżenie jest do D - tak jakby snajper miał działac na krótkich dystansach.
Wszak jest to broń wyborowa.
Ale...czy obcieli tak wszystko z zakresu ? Nie "weźmiesz" do reki to sie nie przekonasz.
Tyle że nawet gdyby to można się do tego przyzwyczaić , gorzej jak zaczną mieszac w fizyce trafień, a to bardziej zaboli niż dziadowski celownik.
A mogą, mając na uwadze onegdaj narzekania "niesnajperów" na przegięcie tej klasy, czyli pieśni z cyklu "bo zupa była za słona".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2011, 11:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2011, 15:42
Posty: 13
http://www.own3d.tv/live/34406/LoLCave.com_-_WaruNoKao


11:34 w tej chwili leci stream z multi. Zapraszam. A jak ktoś się nie załapie to szukajcie na tej stronie :)


Ostatnio edytowano 28 lip 2011, 11:44 przez komandoss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2011, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Moim zdaniem akurat rozróżnienie arsenału na strony konfliktu jest dobre. Prawie każda broń różni się odgłosem wystrzału co akurat w grze pomaga w określaniu pozycji członków teamu i przeciwników.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2011, 22:42 
Offline

Dołączył(a): 8 maja 2010, 13:07
Posty: 78
jakoś nie widziałem wcześniej żeby ktoś o tym wspomniał tak więc jak ktoś cie zreanimuje to można zrezygnować i czekać na respawn

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2011, 22:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Genialna opcja ! Nic mnie tak nie wk...wia jak medyk który mnie wskrzesza co chwila. No chyba że nie liczyło by się to za każdym razem jako zgon, tak jak to było w BF2, wtedy nie raz był bym wdzięczny. Miało to sens. Ale nawet wtedy wybór jest dobry bo jak czołg w pobliżu a ty nie masz go jak zniszczyć i zostaje ci się chować to już lepiej czekać na respawn, w końcu ! Brawo DICE :D

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lip 2011, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 wrz 2008, 16:26
Posty: 82
Wnerwia mnie, że po oznaczeniu wroga nad głową będzie mu widniał pomarańczowy punkt ;/ tak jak w BFBC2 ;/ idiotyczny pomysł jak dla mnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lip 2011, 00:06 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
...Dog tags have always been a part of Battlefield...
Obrazek
http://blogs.battlefield.ea.com/

Informacje o personalizacji DT juz znamy. Natomiast troche wiecej info od dice, nie zaszkodzi^^

Btw: zmieniajac flagi (w zaznaczonym miejscu) mamy rozne daty premiery gry...
Obrazek
http://www.battlefield.com/pl/battlefield3

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2011, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Core2Quad 2,5
Geforce 9600 GT 1024
4 GB DDR3 1333
Windows 7 1680x1050

Na maksymalnych jakoś tam chodzi, płynnie ale za wolno na grę sieciową. Na minimalnych wygląda tak czy inaczej za...ście, Od jakiegoś czasu nie lubię grać kiedy detale są zmniejszone ale jak spróbowałem to w Battlefielda 3 mogę grać na minimalnych bez problemu. Ale nawet na tych minimalnych mimo że jest całkiem szybko to zdaję się że BC2 chodzi lepiej (na maksa bez wygładzania) tak że pewnie wstrzymam się do zakupu Geforce 460 GT. No chyba że finalna będzie chodzić znacznie lepiej co jest bardzo możliwe. Nie ma zaawansowanych opcji graficznych tak że niestety nie sprawdzę jak by szło na maksymalnych bez wygładzania czyli najbardziej grafikożernej opcji.

Gra jest dużo trudniejsza niż BC2. Może to też kwestia pogrania trochę i ogarnięcia co i jak. Granat trzeba wybrać aby nim rzucić, w aphie trzeba trzymać prawy aby celować (irytujące). Na pewno będą stosowne opcje aby to zmienić. Pogram jeszcze, może coś ciekawego jeszcze zauważę i napiszę :)

Pograłem jeszcze chwilę i wcale nie jest aż tak trudno. Gra bardziej przypomina Battlefielda 2 niż Bad Company 2. Spodobało mi się że odblokowany karabin G36C był dostępny dla obu stron konfliktu. Dla każdej broni z osobna trzeba odblokować celowniki z tego co widzę. Na tych minimalnych detalach gra się całkiem przyjemnie i wygląda dobrze.

Teraz odpaliłem BC2 i poczułem co to znaczy prawdziwa płynność rozgrywki :) Żre trochę ten BF3...

Sprawdziłem Frapsem. Battlefield 3 na low 27-30 FPS praktycznie stale się utrzymuje nie ma nagłych skoków ale jednym miejscu przy ogniu spadło nawet do 20. Na hight 21-23 FPS i potrafi spaść do 16. Dla porównania Bad Company 2 na maksymalnych (bez AA) 50-60 FPS a przy największej zadymie na oazie do minimum 30 FPS. A BC2 w XP chodził mi jeszcze lepiej.

Jak się utrzymuje te 27 FPS to gra się przyzwoicie. No i w końcu można zmieniać tryb strzału, ale z drugiej strony, claymore wrócił :(

Zabicie wroga 100 pkt, zniszczenie pojazdu 50 ? kpina... Co prawda po drodze jest jeszcze vechile disabled za 100 ale i tak dziwne to. 100 pkt za wroga to za dużo, przy tym 10 za headshot nie robi różnicy, mam wielką nadzieję że to się zmieni. A dlaczego na minimalnych BF 3 wygląda lepiej niż BC2 na maksymalnych ? Bo grafika nie jest taka cukierkowa :D

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 15:50 przez PawelKult, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2011, 14:27 
Offline

Dołączył(a): 8 maja 2010, 13:07
Posty: 78
jak już piszesz o swoim configu i tych fpsach to podał byś w jakiej to rozdziałce było grane

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2011, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Racja, poprawiłem :)

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2011, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2011, 14:28
Posty: 86
Szkoda że nie dali jeszcze żadnego info o jetach.. sorry, ale te 3 sekundy z kokpitu to nie wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 lip 2011, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
@Up Z tego co pamiętam te 3 sekundy w ogóle były z Single'a.

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 573 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 39  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL