Teraz jest 19 kwi 2025, 09:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2003, 15:11 
Offline

Dołączył(a): 21 sty 2003, 16:55
Posty: 173
Lokalizacja: Warszawa
...a co? myslalesz moze, ze to kwestia ich skillow? :lol: :lol: :lol:

Pzdr,
Pre100

_________________
...nie ma podpisa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 02:25 
Offline

Dołączył(a): 2 cze 2003, 15:33
Posty: 285
Lokalizacja: Rybnik
ludzie listy pisza ;)

ej no jestem ciekaw ilu ludzi nagle zacznie źle grać po wyjsciu pb :)

znajac życie ;) ( i gry sieciowe) nagle poznikają pewne osobniki...
ale ten bfsecure to nie wypał , moze pb bedzie wstanie cos wskurać...

a skoro mowa o czitach , jest pare stron niemieckich i warto na nie zajrzeć
tz z punktu administratora...
Ale szczerze mówiac powiedzcie mi co za przyjemność z gry , jak chodzisz i zabijasz tz pale peta i naciska lpm :)

Punk PUNK PUUUNK dawaj do BFa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 04:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Art napisał(a):
ej no jestem ciekaw ilu ludzi nagle zacznie źle grać po wyjsciu pb :)


Wydaje mi sie ze wszyscy czekajacy na PB rozczaruja sie... 95% graczy bedzie gralo tak samo, a Ci ktorzy maja cos na sumieniu poszukaja sposobu jak to obejsc. Nawet jesli w tej chwili jakis pilot korzysta z radarhacka, PB nie oduczy go manewrow w lataniu i strata "skilla" bedzie niewidoczna. Bedzie iles % mniej kilow tylko mial, to samo z assaultami, snajperami itp. Podchody, manewry, opanowanie ataku na dane punkty (dzialka AA), dobe miejsca snajperskie, to mu nie zginie. Wraz z wyjsciem 1.6 Okota mam nadzieje uwierzy w "Sten Power" ;), no chyba ze fizyke gry jakos zmieni ten patch.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 04:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
PS. dzisiaj widzialem w czasie gry 3 osoby korzystajace z bugu na Berlinie (z wejsciem do budynku i strzelaniem z niego). Prosze nie robcie tego :!: , nawiasem mowiac znane osoby :|.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 04:45 
Offline

Dołączył(a): 3 cze 2003, 14:17
Posty: 747
Clone sorki ja bylem tam z 15 sek sprawdzalem o co biega i mi sie to nie podoba :evil: Jeszcze raz sorki :) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 10:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 17:23
Posty: 1386
Lokalizacja: Rakowiec
Clone ma racje - żaden cheat nie da skilla - ot moja opinia ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 12:21 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:12
Posty: 329
Lokalizacja: Wrocław
CloneTrooper napisał(a):
Art napisał(a):
ej no jestem ciekaw ilu ludzi nagle zacznie źle grać po wyjsciu pb :)


Wydaje mi sie ze wszyscy czekajacy na PB rozczaruja sie... 95% graczy bedzie gralo tak samo, a Ci ktorzy maja cos na sumieniu poszukaja sposobu jak to obejsc. <ciach>


Zgadza się, jeśli mówimy o graczach, którzy grają jakiś czas, są znani i mają powera ;)

PB uniemożliwi grę niedzielnym matołkom psującym zabawę innym. Nie będzie im się chciało kombinować, bo wolą znaleźć inną grę, a grać ucziwie nie potrafią...

_________________
"Utinam populus Romanus unam cervicem haberet!"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
W sprawie czitów z Mistrzem Clonem sie zgadzam. Mężny to człek, waleczny ale i mędrzec z niego niebylejaki. Jak ci on cos rzeknie, to się człecze w jego dywagacyji nijakiego braku logicznego nie doszukasz.


Szcześliwego nowego roku chłopaki:)

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 gru 2003, 12:57 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
Pepsee napisał(a):
Szcześliwego nowego roku chłopaki:)


już pijesz ? :)

PS. odezwij sie pliz na gg jak bedziesz mial moment, mam biznes

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, 01:33 
Offline

Dołączył(a): 26 paź 2003, 22:31
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
ja myśle że z tym antychitem to EA specjalnie tak dłógo zwlekało - chiterzy to w końcu tesh klijenci :) - odczipsują nam teraz (w styczniu) BF-a a ludzie którzy sobie ułatwiali życie kupią inną niezabezpieczoną gre np.BF Vietnam (kwiecień-maj) i tam będą oszukiwać

oczywiście BF Vietnam kupimy my wszyscy szlachetni wojownicy i każdy będzie zadowolony i EA zarobione :D:D:D

_________________
Ogni Homo Me Guarda Come Fosse Una Testa De Cazi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, 02:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
coz ja sie zbednie Punkbusterem nie podniecam, po pierwsze nie wplynie on na moja gre ;) a po drugie nie wydaje mi sie zeby byly wielkie zmiany w zachowaniach ludzi na serwach, i tak znajda sie w nim bugi bledy ktore i tak ludzie po tygodniu obejda, tak to juz jest w tym wirtualnym swiecie i trzeba sie z tym pogodzic, jedyna odpowiedzia na cheaterow jest nauka pisania "kick" i "kt" oraz masowe KILIM zanim cheater zdazy cos podejrzanego wymyslic :D

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, 03:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2003, 19:56
Posty: 86
Lokalizacja: Układ Słoneczny / Ziemia
dobrawek napisał(a):
Teraz oczami eksperta - tzn. "byłego" programisty. ;)

Nie można mówić o niedoskonałości protokołu UDP, ponieważ należy zauważyć zaletę, że jest to połączenie "bezpołączeniowe", dzięki takiemu protokołowi można uzyskać efekt, że wszyscy dostaną te same dane. Pomyślcie jakby to było z TCP, kiedy to stos systemu zapobiega packet lossom, czyli retransmisja zagubionych pakietów - wyszłoby na to, że każdy miałby co innego na ekranie ;)
Ale wróćmy do sedna sprawy - sposób implementacji protokołów na UDP jest bardzo prosty. Numeruje się wysyłane pakiety. Kiedy pakiet któryś z kolei pakiet nie dochodzi, albo dochodzą co jakiś czas klient sam wie, że ma packet lossy. Istnieją sposoby retransmisji zagubionych pakietów, ale znów zatoczylibyśmy kółko i znów protokół gry nie gubiłby danych, lecz dane nie musiałby przychodzić w kolejności. Coś za coś.



dokładnie tak jest, nic dodać nic ująć :)

_________________
--
Pozdrawiam
Kyokushin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2004, 03:36 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2003, 02:35
Posty: 386
Lokalizacja: Zielona Góra
ciekawostką (dosyc irytującą bo przez nią stracilem pare razy zycie) jest to, ze niektore poręcze na lotniskowcu allies (dolny poklad przy barkach) przepuszczają pociski tylko w jedną stronę... w sytuacji kiedy dochodzi do strzelaniny miedzy tymi barierkami jedna osoba jest zupelnie nietykalna... to samo na lotniskowcu axis - drabinki przy AA. postrzelajcie nad nimi. kiedy strzelam z dolu na gore kule przechodza, kiedy natomiast chcialbym ustrzelic kogos w AA (stojąc przed drabinką) moje kule zatrzyma niewidzialna sciana... ciekawe kiedy to naprawią... juz nie wspomne o niedorobkach, kiedy np strzelam zza rogu jakiegos budynku (mapa nieistotna) to samo, kule zatrzymuja sie ok 20 cm od rogu, niby strzelam w goscia ale nie... wrrrrrrrrr... troche to jest gówniane wg mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lut 2004, 04:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
CloneTrooper napisał(a):
Wydaje mi sie ze wszyscy czekajacy na PB rozczaruja sie... 95% graczy bedzie gralo tak samo, a Ci ktorzy maja cos na sumieniu poszukaja sposobu jak to obejsc. Nawet jesli w tej chwili jakis pilot korzysta z radarhacka, PB nie oduczy go manewrow w lataniu i strata "skilla" bedzie niewidoczna. Bedzie iles % mniej kilow tylko mial, to samo z assaultami, snajperami itp. Podchody, manewry, opanowanie ataku na dane punkty (dzialka AA), dobe miejsca snajperskie, to mu nie zginie. Wraz z wyjsciem 1.6 Okota mam nadzieje uwierzy w "Sten Power" ;), no chyba ze fizyke gry jakos zmieni ten patch.


Cytuję siebie tylko dlatego, żeby powiedzieć: "A nie mówiłem?". PB działa, jakoś nie widać, żeby komuś drastycznie spadła forma (no może czołgista ginie tylko cześciej z powodu tej naprawy :|). Na serwerach pojawiają się dalej głosy "cziter", "nie wierzę w PB", czyli czar prysł i wszystko wróciło do normy :lol: . To na co teraz czekamy? PB second edition czy Super PB :?: Tym wszystkim niedowiarkom, którzy myslą "musi czitowac, bo gra lepiej ode mnie" przypominam, że nie każdy może skakać jak Wszoła, chodzić jak Korzeniowski, czy rzucać kosze jak Jordan.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lut 2004, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Pepsee napisał(a):
W sprawie czitów z Mistrzem Clonem sie zgadzam. Mężny to człek, waleczny ale i mędrzec z niego niebylejaki. Jak ci on cos rzeknie, to się człecze w jego dywagacyji nijakiego braku logicznego nie doszukasz.


Szcześliwego nowego roku chłopaki:)


siebie cytuję bo to śmieszne jest :)

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL