Teraz jest 27 lis 2024, 21:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sie 2011, 18:27 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Lub wyostrzający wzrok od spirytusu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2011, 20:22 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Fresz- może powiesz że Twój wujek był w FAST albo ST6... Gadamy i spekulujemy, wymieniamy się wrażeniami i dodajemy nowe pomysły, poprawiamy błędy i wzorujemy się na informacjach, filmach czy zdjęciach. TYLE

A że Ci rozmowa nie pasuje i wiesz lepiej, że Polish Project nigdy nie wyjdzie i jak jest we wszystkich armiach na całym świecie to już sory, nie moja wina.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2011, 21:11 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2009, 23:02
Posty: 30
Wszystko to co powiedział freszu to akurat prawda w szczególności o PP


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2011, 14:43 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Dobra, są różne dodatki, ale nie możesz dostać takiego, którego nie ma lub jest używany tylko w SF-ach jak kolba PIP.

Prawda, że mogą latać nawet bodajże z m16a1 nawet jak wezmą z magazynu, gust żołnierza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2011, 16:40 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Fresz- też gówno prawda, bo na lower-recevierach ( komorze spustowej ) robiono takie karabiny jak SPR/A ( Mk12 mod 0 i 1 ), Mk18 Mod 0/1, SAM-R/D i częściowo karabinki M16A3/A4 ( to samo z wersją A2 ).

Special Forces- nie armia, nie marines, a jednostki zamknięte, specjalne.Mogą należeć do US Amry ( US Army SF ), jak i do USMC-(MARSOC/FR),US.Navy-(SEALs) czy US Air Force- (PJ, AFSOC ). Tyle. Jedyna sensowna rzecz którą napisał Fresz to to, że w zależności od typu i miejsca operacji, operatorzy dobierają sobie sprzęt ( przeca do walki w mieście czy budynkach nie wezmą M16A4, a do walk w wysokim Hindukuszu czy równinach Iraku M4CQBR i MP5 ).

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2011, 17:02 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Fresz, czy zwykłe M249 jest specjalną bronią? Po prostu w US Army SF mają dostęp do kolby PIP, ale w Marines i zwykłej armii - nie, powinna być wersja "para" i pod tym względem PR posiada parę "niedoskonałości"

Póki co wiele m16a1 zalega w magazynach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2011, 18:40 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Proszę najpierw przeczytać ze zrozumieniem.

Nie pisałem, że kolba para miałaby być gorsza od PIP, tylko, że kolba PIP jest na stanie TYLKO jednostek specjalnych, gdyż jest wygodna i można ją regulować, natomiast para znajduje się w regularnej armii i można ją złożyć co bardzo ułatwia walkę CQB.

Co do tych M16, to nie jest 100 czy 1000, większa ilość (ograniczona trochę mocniej ), jednakże została wysłana do różnych krajów, np. Malezji ;) Jednakże na pewno nie na Kubę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2011, 14:00 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Cytuj:
tylko, że kolba PIP jest na stanie TYLKO jednostek specjalnych, gdyż jest wygodna i można ją regulować, natomiast para znajduje się w regularnej armii i można ją złożyć co bardzo ułatwia walkę CQB.


No i tym mnie zabiłeś. Co to ma do rzeczy? Wygoda dla SF a szmelc dla army? Hah... Kolba do M249 ( PIP, jak to Ty nazywasz, patent 7 162 822 z roku 2007 ) jest w użytku i w US Army i USMC. A dlaczego w Army widać więcej tych kolb? Bo armia posiada więcej M249 w użytku, na poziomie sekcji, drużyny, plutonu i kompanii. W USMC jest inaczej- tam M249 miesza się z M240- większym i cięższym KMem, gdzie dla armii jest on trochę za duży ( choć używany, to trochę rzadziej ).

IMO ta dyskusja poszła w złą stronę- kłócimy się w której frakcji powinna być kolba "PIP" ( karwa, to inaczej się nazywa, Improved Collapsible Stock for M249 SAW), a nikt nie ma sztywnych dowodów gdzie tak naprawdę jest jej więcej.

W US Army winien być M249 z długą, 510mm lufą i kolbą "ICS/PIP", a w USMC M249 Para z kolbą od Para, bo tak wychodzi ze zdjęć. Faktem jest, że w obu frakcjach w realu używa się tego typu kolb. I nie mówice, że SFy używają tylko najnowszych bajerów ( kolby VLTOR, Magpula, Crane w armii i USMC są spotykane, tak samo gripy, magazynki tych firm )- oczywiście nie w takich ilościach jak w SF, ale widać ( możliwe, że są to prywatne zakupy ).

Tyle...

Mason, zniszczyłeś mnie powiem Ci szczerze...

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2011, 08:16 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Devation Indicator jest w PR'ce, gdy trzymasz broń na biodrze i po ruchu trwającym dłuższym niż 5 sekund, żołnierz macha tą bronią po zmęczeniu, animacja oddychania zatrzymuje się na chwilę, co jest oznaką 100% celności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2011, 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2007, 22:32
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław
Ten filmik jest bardzo stary, jak widać nie wprowadzono tego ;p

_________________
www.forgottenhonor.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2011, 16:03 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
To nie o to chodzi... pewnie się nie sprawdziło albo będzie, w późniejszych patchach, ulepszone.

@Fresz, ta nowinka z modernizacją M240 to żadna nowość, bo takowa modernizacja jest znana od 2006 roku :) a całkowita ( M240L/W) od 2008, więc ... ;)

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2011, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
@Fresz, to co wstawiłeś to jest kompletny świeżak, scope+iron sight'y raczej nie wprowadzą, tak jak noc w PR.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2011, 00:45 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Mogą wprowadzić, dzialajcy celownik [taki jak na filmiku powyzej] do granatnika wprowadzili

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2011, 11:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
Noc w PR byla juz dawno ( mapa BiMing o ile pamiętam) ale grało sie dziwnie i w końcu zarzucili ten pomysł chyba głownie dlatego ze niepasowal do idei PRa walki konwencjonalnej a nie podchodów w stylu Navy Seals.
Szkoda bo fajne efekty były podczas prób na nocnej Kashan Desert.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2011, 12:04 
Offline

Dołączył(a): 27 sie 2011, 13:47
Posty: 19
Chodziło mi raczej o tą "dynamiczną noc", z mijaniem czasu :P

Co do Bi Ming, DEV-owie chcieli nocną mapkę, ale bez noktowizorów co jest niewygodne dla nie których. Bez noktowizorów dlatego, że posiadacze GeForce'ów mieli cuda z shaderami z tym, ale ostatnio coś działają, bo ktoś rzucił pomysł na forum r-dev'ów, że można po prostu trochę zmienić shadery od termowizji w PR na noktowizor, ciekawe jak im to wyjdzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL