Teraz jest 27 lis 2024, 23:06

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 wrz 2011, 15:41 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
http://www.battlefield.pl/news-3281-%5BKONKURS%5D_Nagradzamy_aktywnych_beta_testerow_Battlefield_3!

Zgodnie z naszym newsem konkursowym, w tym wątku możecie zgłaszać sugestie (co powinno zostać zmienione względem wersji beta) czy pomysły do umieszczenia w wersji finalnej Battlefield 3.

1.) Starajcie się jak najdokładniej opisać to co waszym zdaniem powinno zostać poprawione/dodane w wersji Battlefield 3. Możecie np. napisać o tym co powinno zostać dodane czy jak bronie powinny zostać zbalansowane.
2.) Nie powtarzajcie tych samych sugestii/nowych pomysłów. Duble będą sukcesywnie usuwane.
3.) Redakcja Battlefield.pl będzie wedle własnego uznania nagradzać autorów postów. Najważniejszym kryterium jednak będzie jakość i zawartość merytoryczna posta. Tłumacząc zwięźlej: będziemy nagradzać najciekawsze/najbardziej możliwe do realizacji pomysły/sugestie.
4.) Każdy użytkownik może zgłosić nieograniczona ilość błędów. Nie edytuj swojego posta nowymi pomysłami/sugestiami, napisz nowy jeżeli po Twoim poście pojawiła się odpowiedź. To tak, abyście nie aktualizowali swoich postów listą pomysłów, które ktoś napisał po was. Bądźmy fair-play.
5.) Moderatorzy i Redaktorzy Battlefield.pl - nie piszcie tutaj. Dajcie szansę wykazać się innym userom :D.
6.) Temat zostanie zamknięty 12 października.

Prosimy o nie komentowanie postów innych. Jeżeli chcecie to zrobić, to załóżcie do tego celu nowy temat.

W dziale Beta BF3 jest zablokowana edycja postów. Jest to podyktowane tym, że do 12 października trwa konkurs i chcemy uniemożliwić jego uczestnikom nieczyste zachowania w postaci edycji swojego pierwszego posta i np. wklejenia listy bugów/propozycji, które ktoś podał w dalszej części wątku.

Po zakończeniu konkursu, wszystko wróci do normy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Możliwość gry na innym nicku niż nazwa profilu origin.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 18:53 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
Zmienić trochę snajperki, żeby nie były takie nierealistyczne. Czyli np przy strzale bez lunety pociski lecą nie wiadomo gdzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:01 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2011, 11:15
Posty: 35
OPTYMALIZACJA!!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:44 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
Gdy np kolega ze składu jest pod ostrzałem i jest koło niego bardzo dużo wrogów to niech wprowadzą jakąś blokadę ponieważ dużo razy już tak miałem respię się a tu kill.

Sry za 2 posty ale edytować nie mogę coś

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 20:51 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
Okej, techno i jego zachcianki:

I Squady:
1. Zwiększyć liczbę squadów do nieskończoności i zrezygnować z nazw squadów.
2. Party z battleloga jest od razu wrzucane do jednego squadu.
3. SL może wyrzucać ludzi ze squadu.
4. Normalny wybór squadów.

II Bronie i dodatki:
1. Latarka jest za jasna, zmniejszyć moc świecenia o połowę D:.
2. Amunicja wybuchowa dla 870mcs jest do dupy.
3. Wykasować bipody dla broni szturmowych. Ona ma służyć do szturmu, nie do bycia supportem.

III Mapa:
1. Dodać jakieś kamyczki na pierwszej stacji przy murze koło A, support wycina każdego kto leci koło muru.
2. Kamieni koło B na pierwszej stacji jest za dużo.

IV Gameplay:
1. Wygląda na to że hitmarkery są clientside, przerobić je na serverside D:.

Hmmm ten dubel jest chamski.
Ale techno wpadł na coś genialnego.
Możliwośc zbindowania rozstawienia bipodu pod inny klawisz, tak żeby leżąc kliknięcie celowania nie powodowało jego rozstawienia.


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 12:47 przez Sokar44, łącznie edytowano 1 raz
Scalanie postów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 21:36 
Offline

Dołączył(a): 14 wrz 2008, 13:16
Posty: 21
Niecasualowe menu wyboru broni. (To jest tragiczne, żeby zmienić 1 gadzet musze kliknąć z 20 razy)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 21:41 
Offline

Dołączył(a): 14 wrz 2008, 13:16
Posty: 21
Możliwość zmiany grafiki poza grą.

Ustawienia czułości myszki jak w BC2.
Znaczy:
- oddzielnie X i Y
- pokazywanie aktualnej czułości np. 40.7
Dodatkowo:
- Możliwośc ustawienia oddzielnej czułości dla pojazdów/piechoty
- Możliwość ustawienia oddzielnej czułości dla konkretnej broni/klasy/typu broni(np snajperki)


BTW:
Omfg co to za tragiczne forum na którym nie da sie edytować postów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 22:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2010, 20:30
Posty: 28
Kolory - wszystko wygląda za kolorowo i przypomina wycieczkę po wesołym miasteczku. Jak na działania wojenne taka intensywność barw to lekka przesada.

_________________
Obrazek
::: don't cry when you die :::


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 23:18 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
- mozliwosc wyjscia z gry w kazdym momencie, a nie jedynie gdy jestemy na polu walki (lulz);
- mozliwosc zmieniania opcji w kazdym momencie, a nie jak wyzej;
- pozbycie sie originu/battleloga;
- gra moglaby zapamietywac tryb strzalu z jakim latamy z konkretna bronia, a nie za kazdym razem mamy ustawione auto;
- na mapce powinno byc pokazane ktory mcom jest w danej chwili aktywny - bardzo denerwujaca rzecz;
- naprawienie blyskania lunet, ktore odbijaja promienie slonca, ktore jest po drugiej strony mapy/w ciemnych pomieszczeniach;
- stonowanie swiatla latarki;
- snajper powinien zamykac jedno oko gdy ma celuje;
- normalny widok z lunety, a nie taki jakbysmy wsadzali w nia oko;
- mozliwosc wylaczenia killcama/osiagniec po rundzie escapem;
- usprawnienie noza, teraz jest mega zmulony dzieki animacji, ktora odpala sie dopiero po pewnym czasie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2011, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Taka mała porcja ode mnie, pewnie coś jeszcze dodam.
-Celowanie ze snajpy - niech wygląda powiedzmy tak jak w BC2 czy BF2 (wiecie o co mi chodzi)
-Możliwość zmiany opcji itp. będąc martwym
-Poprawić mapę, nic nie widać
-Możliwość wyboru do jakiego squadu dołączyć, bo jak widzę to chyba idzie losowo czy cuś.
-Wbijanie na serwy przez gre a nie przez strone www
-Zmniejszyć odbicie od lunety bo czasami jest za duże
-Osłabić siłę latarki
-Możliwość zobaczenia jaką broń odblokujemy następną

Na razie to tyle ode mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 01:21 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2011, 11:15
Posty: 35
-mozliwośc troche optymalizacji
-Do zakładki Video dodać wybor bibliotek Dx 10 lub 11

EDIT:
-i zeby gra byla odpalana przez samego Battleloga a nie origina i battleloga

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 01:29 przez szymon08, łącznie edytowano 1 raz
Łączenie postów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 03:04 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2011, 19:06
Posty: 1
1 zrobić widok z masek i googli
2 prawdziwy zoom lunety itp celowników optycznych (a nie przybliżony cały ekran)
3 Fajnie by było jak by była cała pełna obsługa broni czyli cała pełna procedura postepowania przy zmianie magazynka i przeładowanie przed oddaniem kolejnego strzału
4 obrażenia (wojna to nie bajka urwana ręka, noga to norma na wojnie, nie wiem dlaczego każdy sieciowy FPS stroni od brutalnosci mimo że i tak gra jest od lat 18
5 jeżeli to wojna to powinno się wzniecać pożary
6 Często w BFBC 2 wskakiwało się na czogł wroga itp pojazdy fajnie było otworzyć klapę i cisnąć granatem do środka
7 Sieciowe nocne walki z wykożystaniem noktowizorów
8 Możliwość okopania się
9 Zmienne warunki pogodowe walka w deszczu itp
8 Pistolet maszynowy MP5 ( BF3 bez niego to nie BF )
9 Przydał by się tryb sieciowy typu operacje specjalne np odbijanie zakładnikow itp
10 Tryb sieciowy tylko dla lotnictwa tak jak to było w Battlefield 1943
11 zakładanie i zdejmowanie tłumnika w czasie żeczywistym tak jak to jest w Rainbow Six Vegas 2
12 bagnet to też bron i dalej aktualna
13 optymalizacja na xbox 360 jest wyśmienita ale moża by było wcisnąć np 4 graczy wiecej dało by to 28 graczy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 07:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2009, 14:58
Posty: 224
Lokalizacja: Legionowo
1. W samolotach koniecznie przywrócić stare kamery, obecne w każdej poprzedniej odsłonie serii.
2. przywrócić smugi kondensacyjne.
3. Flary w pojazdach latających są konieczne.
4. Samoloty powinny mieć mocniejszy (bardziej odporny) pancerz.
5. Uzbrojenie w pojazdach latających musi być dostępne od samego początku dla każdego użytkownika i to w pełnym zakresie, bez żadnego odblokowywania.
6. Słońce oślepia trochę za bardzo, powinna być dostępna jakaś przesłona przeciwsłoneczna.
7. Koniecznie udostępnić całą mapkę, najlepiej taką jak w bf2

_________________
Obrazek

DOGFIGHT POLISH JET CUP 2010


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 09:59 
Offline

Dołączył(a): 29 sty 2008, 19:12
Posty: 18
A więc (pewnie coś się powtórzy).

Po 1) Widok całej mapy, a nie skrawka
Po 2)Krótko latałem, ale uważam, że samoloty powinny mieć możliwość jednoczesnego posiadania rakiet AA, rakiet AG i flar. Helikoptery również muszą mieć flary niezależnie od dodatkowego wyposażenia. Teraz będzie w miarę OK, ale jak ktoś zacznie później (np. miesiąc po premierze) to samolotem sobie nie polata. Z działka niewiele ubije, a jego zestrzelą bardzo szybko.
Po 3) Pojazdy AA również powinny mieć rakiety na bazowym wyposażeniu.
Po 4)Kamery F9, F10, F11, F 12 jak w BF 2.
Po 5)Usunąć celowniki ze snajperek gdy nie używamy przybliżenia (te białe krzyże)
Po 6)Zwiększyć trochę siłę przy rzucie granatem (albo nawet dodać możliwość regulowania jej)
Po 7)Średnio mi się podoba pomysł rakiet AA w helkach, pojazdy latające mają już wystarczająco dużo wrogów (pojazdy, inne samoloty, przenośne wyrzutnie AA)
Po 8) Może dodatkowy przycisk do rozkładania dwunogu u Supporta? Czasami padasz, przymierzasz, chcesz strzelić, a tu ci rozkłada dwunóg, no i ta krótka chwila czasami decyduje o życiu lub śmierci.
Po 9) Samoloty (helki chyba też) powinny wybuchać od razu gdy osiągną 0%. Ja nie mogłem wyskoczyć, ale inny wyskakiwali i dostawałem punkty tylko za zestrzeleniem, a za zabicie już nie.
Po 10)Możliwość pominięcia konieczności oglądania swojego zabójcy. Chciałbym od razu pogrzebać w ekwipunku, a nie czekać te parę sekund i mieć tę możliwość dopiero jak będę mógł się odrodzić.
Po 11) Szybszy wybór gadżetów do broni bez tony kliknięć.
Po 12)Battlelog w grze, a nie w przeglądarce.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL