Teraz jest 24 lis 2024, 10:19

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 wrz 2011, 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2010, 14:54
Posty: 5
Platforma: X360
Dostawca internetu: Dominet
Prędkość internetu: 19~20Mbit/s
Gdy biegłem w stronę osłony (będąc pod ostrzałem) przy rogu zaczął do mnie strzelać facet, wbiegłem za nią i mnie zabił. Jest to o tyle dziwne, gdyż jest to jedyny problem z hitboxami w Battlefieldzie 3 (wielkie i serdeczne brawa dla DICE). W M249 dwójnóg po rozłożeniu wygląda jak złożony, ale jest niżej. Zdarza się widzieć glitche graficzne na kill-camie - dwójnóg daleko przed lufą, złożony, podczas gdy powinien być rozłożony. Gdy mam rozłożony bi-pod na ziemi i przeładowuje, sam się składa. Na innych postaciach widać, gdy reanimują towarzyszy, że rozkładają ręce na boki po wyjęciu defibrylatora. Tekstury broni po ich zmianie doczytują się. Brak rubberbandingu, lecz gdy postacie na siebie wpadają odpychają się, co jest wkurzające. ,,Żyrafy tak jak u kolegi'', z tym że powstają na martwych postaciach.

_________________
Yyy... mleko?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 21:14 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
37* Kiedy ktoś defibrnął mnie na torach gdy leżałem wpadłem w glitcha i miałem NIESKOŃCZONE ammo, niesmiertelność i mogłem zabijać wrogów (W BC2 w takim glitchu nie dało się strzelac do ludzi, a tu o dziwo w BF3 tak). OMG xD

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 22:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
System operacyjny: Windows 7 x64
Procesor: e8500 @4ghz
Karta graficzna: hd4870 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.8
Ustawienia graficzne: High, aniso x16, aa off
Pamięć RAM: 8gb
Ilość FPS: 17-50
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: cable, inea, 6mbit
Opis błędu: Dość sporo już było o radyjku do spawnowania recona, ale o tym nikt nie wspomniał, a uważam to za jeden z poważniejszych(poza bugami graficznymi) błędów, o którym być może nie pomyśleli, otóż na takim radyjku można się spawnować nawet po tym, jak stracimy mcomy i gra przeniesie się dalej, przez co spawnujemy się na plecach atakujących i można ich kosić, albo druga sprawa, to to, że można przebiec za resp atakujących, nie licząc pierwszego i to radio dopiero wtedy tam zostawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 22:30 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2011, 01:12
Posty: 76
Kolejna porcja bugów:
17. Killcam ma problemy ze sobą i kiedy przeciwnik padnie trupem przed załączeniem killcama to wtedy miota się jak szatan.
18. Czasami widzisz u siebie pośrodku ekranu postęp plantowania mcoma kiedy plantuje go ktoś inny.
19. Ludzie-duchy: Leży sobie taki trupem na ziemi, u ciebie jego hitreg stoi w miejscu możesz go zabić kiedy on jest na drugim końcu mapy, przeciwnik normalnie go widzi i musi strzelać do normalnego chodzącego człowieka. Tobie wystarczy jego ciało, które o dziwo zaczyna ruszać karabinem i strzelać nim w różnych kierunkach D:.
20. Po strzeleniu reviva asflat stoi jak Jezus z Rio de Janeiro.
21. Bugi z ragdollami, wystrzeliwanie ich w niebo, człowiek rakieta sunący po ziemi etc.
22. Ruszające się trupy. To wygląda co najmniej dziwnie. Leży sobie ciało i nagle zaczyna się przesuwać D:.
23. Czasami po respawnie ekran jest przyciemniony jak w ekranie customizacji.
24. Silenced G17 nie generuje żadnych dźwięków wystrzału oprócz pierwszego. Następne w ogóle nie wydają dźwięku.
25. Bugi z battlelogiem: jesteś w party, wyłączasz przeglądarkę, włączasz z powrotem, okazuje się że nie jesteś w party. U innych ludzi dalej jesteś D:;
Masz otwarte 2 karty batteloga. Dostajesz zaproszenie do szukania gry w party. Klikasz w jednej tak, w drugiej nie, zależnie od ostatniej karty zaakceptujesz albo odrzucisz.
Po kliknięciu MP412 rex w unlockach odsyła cię do strony z M98B.
W AEK971 pisze że nie ma trybu burst. Szkoda bo fajnie nim fragowałem D:.

Zdjęć/filmików jak zwykle nie ma, nie fotografuję gry tylko plantuję i wygrywam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 23:16 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
troche popykalem i wylapalem kolejne bugi:
- powalonych drzew nie da sie przeskoczyc;
- wiadomosci przez nas napisane gdy nie zyjemy nie pojawiaja sie na chacie;
- czasami nie da sie przyblizyc broni, trzeba zmienic na inna by to naprawic;
- czasami znika celownik, pomaga to co wyzej;
- czasami po skoku kamera kieruje sie na ziemie;
- poswiata celownika [ktorej nie powinno byc] w eotechu (holo) gdy jestesmy w podziemiach, niczego dzieki temu nie widac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2011, 23:27 
Offline

Dołączył(a): 17 sty 2010, 22:02
Posty: 31
- medpack przenika przez skaly;
- brak animacji gracza na last standzie z pistoletem (wyglada jak trup, ktory sie obraca);
- cos jakby lag/problem z hitboxami - dostajesz kulke nawet gdy sie schowales za sciana; opozniona reakcja gry na nasze strzaly, na ekranie pojawia sie krzyzyk, ale wrog w rzeczywistosci nie ginie, jest to szczegolnie widoczne gdy nas zabija - caly czas ma 100hp. jest to chyba najwiekszy blad bety, niesamowicie utrudnia rozgrywke. ponadto czesto giniemy w ulamku sekundy, nawet nie slyszac ze ktos do nas strzelil


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2005, 14:05
Posty: 68
Lokalizacja: Wadowice
1. bug EOD bota u enga pojazd ma problemy z większa polowa schodów gdy użyje się go w 1 ataku do 2 i 3 nie dojedziesz jeśli nie zostanie zniszczony przez wroga a ktoś żuci nam ammo nie będziemy mogli go podnieść i do końca mapy już nie będziemy mogli użyć kolejnego nawet po wielu śmierciach zmianie kitów ,puki tamten istnieje a samemu się go zniszczyć nie da i wrócić do sterowania nim też już nie można.
2. ammo pak i medyk pak po rzuceniu w jakiś murek niszczy go trochę to śmieszne
3. jeśli jest opcja wstrzymania oddechu na snajperze + uchwyt lub nóżki niech zwiększą gonienie celownika jeśli snajper stoi kuca bo żaden snajper tego nie używa bo celownik wogule się nie rusza i strzelają jak z karabinów wiec to śmieszne po co wstrzymanie oddechu ....
4.za zabicie swojego nie ma ujemnych punktów i za zabijanie swojego i podnoszenie go ludzie nabijają punkty i wykorzystują czasem kogoś na ofiarę by punktów nabić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 00:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
System operacyjny: W7
Procesor: Intel Core i-5 2.5Ghz
Karta graficzna: GeForce 330M
Wersja sterownika karty graficznej: Najnowsza (te w wersji beta)
Ustawienia graficzne: Najniższa roadziałka, low
Pamięć RAM: 6GB
Ilość FPS: 30-60 śr. 40
Typ/dostawca oraz prędkość łącza internetowego: UPC 25Mb
Opis błędu: Gdy leżymy w krzakach nie można rzucić granatem. Znaczy można ale zostanie on w krzaku i zaliczamy piękne samobójstwo. Na razie tyle. O zapadaniu się pod podłogę nawet nie wspominam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 09:42 
Offline

Dołączył(a): 1 paź 2011, 09:22
Posty: 1
System operacyjny: Windows 7 32bit
Procesor: AMD Phenom x6 3.20ghz
Karta graficzna: GeForce GTX 460 1GB
Wersja sterownika karty graficznej: 285.38 (NVIDIA)
Ustawienia graficzne: ultra:rozdzielczosc Full HD
Pamięć RAM: 4GB
Typ oraz prędkość łącza internetowego: 2MB

Opis:
Próbowalem roznych ustawien ale wsumie nic nie pomagalo problem dotyczy prekosci gry np na otwartym terenie gra smiga bardzo dobrze ale po wejsciu do metra nagle gra zaczyna sie okropnie ciac czasami nawet wywalalo z serwera druga sprawa dotyczy ciemnego tla ze robi sie jak w nocy i czasami nawet nic nie widac ,kolejny problem przy naglym upadku na ziemie czasami robi sie niebieskie tlo

Mozliwe tez ze jest to wina zbyt przeciążonych serwerów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
38* Dopiero teraz na to wpadłem, ale jak na moje to jest poważny błąd: Po reanimacji mamy unlimited ammo w pistolecie.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 12:51 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
39* Kiedy wleci się dronem MAV po przejeciu pierwszych mcomów nad metro i na nim wyląduje to wpada się w glitcha, gdzie można obserwować wszystko co robi przeciwnik w metrze będąc niewykrywalnym -> my widzimy wroga, a on nas nie.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 13:13 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
40* Tak jak w BC2 na konsolę, tak samo w BF3 na PC gdy wejdzie się do wody w trakcie przeładowania lub zmiany magazynka, tan od razu sam się przeładowuje/ zmienia w ciągu 1ms przerywając animację.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 13:36 
Offline

Dołączył(a): 5 mar 2010, 23:09
Posty: 16
System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS:
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Po prostu zwykłe przenikanie przez tekstury w tym wypadku pod ziemię.

Link : http://www.youtube.com/watch?v=N-cixbYmLVI

2. Bug/Problem z grą

System operacyjny: Windows 7 64bit
Procesor: podaj model oraz taktowanie (o ile jest podkręcony), Intel i7. 2600k 4.0
Karta graficzna: podaj nazwę modelu oraz ilość posiadanej pamięci, np. Radeon 6950 HD 1gb
Wersja sterownika karty graficznej: 10.9 dla Radka
Ustawienia graficzne: podaj rozdzielczość, Ultra, AA off, 1920x1080
Pamięć RAM: 8 gb
Ilość FPS: 30-70
Typ oraz prędkość łącza internetowego: Neo 20mbit
Opis błędu: Dziwne mruganie tekstur : D

Link: http://www.youtube.com/watch?v=aaKW3JvpXBY

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 13:57 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
41* Obiekty, które moga nas poparzyć powinny mieć okreslony promień w którym zadają obrażenia, bo można się schować w płomieniach i naparzać do przeciwnika oślepiając go lampką.

Obrazek

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2011, 14:05 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2010, 23:25
Posty: 477
42* Czasami bardzo trudno, lub praktycznie nie da się podnieść radyjka snajpera ze spawnem, często nie pokazuje się możliwość jego podniesienia po spawnie.

_________________
Obrazek
Zapraszamy do Plutonu forum battlefield.pl !!! <- click


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL