''Witaj Damian,
Dziêkujemy za zainteresowanie ofert± internetowego sklepu gram.pl.
Twoje zamówienie zostało dziś do Ciebie wys³ane, przesy³k± kuriersk± (UPS).
Numer listu przewozowego dla Twojej przesyłki [...]
UWAGA:
Nasz magazyn realizuje wysy³kê w kartonach o wymiarach 45x45x25 cm. W celu zabezpieczenia produktów na czas transportu, karton wyposa¿ony jest w podwójne dno, uniemo¿liwiaj±ce przemieszczenie siê produktów w trakcie transportu. Zamówiony przez Pañstwa towar bêdzie znajdowaæ siê w opisanym powy¿ej podwójnym dnie kartonu.
Bardzo prosimy o sprawdzenie paczki w obecno¶ci kuriera, w razie jakichkolwiek niezgodno¶ci z faktur± lub uszkodzeñ towaru (m.in. nie by³ zafoliowany), nale¿y wraz z kurierem sporz±dziæ protokó³ szkody. Otrzyman± kopiê sporz±dzonego protoko³u proszê przes³aæ w formie elektronicznej na adres mailowy
dok@gram.pl lub w formie tradycyjnej poczt± na adres:
gram.pl sp. z o.o., ul. Dawidowska 10, Zamienie (budynek Action S.A.), 05-500 Piaseczno z dopiskiem "Reklamacja - sklep.gram.pl".
W przypadku braku sporz±dzonego protoko³u, reklamacje dotycz±ce braku towaru lub uszkodzeñ powsta³ych w trakcie transportu nie bêd± uznane''